Simonsisseling Geplaatst op 02-05-2011, 09:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik dacht dat dit is wat we nodig hadden kunnen we even onze spreuken en bezweringen oefenen. om de twee weken een toernooi gratis mee te doen. als jullie nog een leuke prijs weten stuur dan even een PB. ALLEEN VOOR LEERLINGEN OF OUD LEERLINGEN VAN ZWADDERICH !!  eerst volgend toernooi op 15-05-2011 en als hoofdprijs een Helleveeg 9 (het aller nieuwste model )

Lijst van duellisten voor toernooi
     1. Howlingwolf      
     2. Simon Sisseling
     3. Superdreuzel

Dit bericht is gewijzigd op 04-05 08:21.

meld dit bericht aan een moderator

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
Howlingwolf Geplaatst op 02-05-2011, 11:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf bekeek het affiche wat aan de muur hing aandachtig. "Een dueleerclub, he?" mompelde ze in zichzelf. Ze pakte een ganzenveer uit haar tas en schreef haar naam aan de onderkant van het papiertje.
"Zo.. Ik doe mee,'' zei ze meer tegen zichzelf dan tegen iemand in het algemeen.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Superdreuzel Geplaatst op 04-05-2011, 00:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel passeert de dueleerruimte en ziet Howlingwolf bij een stuk perkament staat. Hij gluurt over haar schouder mee.
`Ah, een toernooi,' mompelt Superdreuzel. `Men wil weer verliezen van mij, nietwaar. Wie eerst?' zegt Superdreuzel als hij de veer uit de handen van Howlingwolf grist.

Howlingwolf Geplaatst op 15-05-2011, 17:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Ik," siste Howlingwolf terwijl ze haar veer terug griste. Met een klein zwiepje van haar toverstok veranderde het interieur van de kamer in een duelleerzaal. Howlingwolf kneep haar ogen tot spleetjes en richtte haar toverstok op Superdreuzel.
"Laat het duel beginnen!"
"Paralitis!"

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Superdreuzel Geplaatst op 15-05-2011, 17:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*ziet de lamstraal over z'n schouder zoeven*

`Moest dat wat voorstellen?' vraagt Superdreuzel schamper en hij graait naar zijn eigen toverstok.
`Bombarda!' brult Superdreuzel en hij vuurt zijn spreuk op Howlingwolf af.

Howlingwolf Geplaatst op 15-05-2011, 17:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Protego!" brult Howlingwolf. Ze is echter net iets te laat, waardoor ze alsnog achteruit geblazen wordt. Een hatelijke grijns verschijnt op haar gezicht terwijl ze weer opkrabbelt. "Is dat alles wat je in huis hebt?"
"Petrificus Totalus!"

Superdreuzel Geplaatst op 15-05-2011, 17:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel is te laat om te reageren en verstijfd meteen.
`Nou, doe je nog wat?' sist hij woedend tegen Simon Sisselink, die de vloek vlug opheft. Een beetje stijfjes doet Superdreuzel een paar passen in de richting van Howlingwolf. Plotseling slaat hij toe.
`Serpent Sortia!'

Howlingwolf Geplaatst op 15-05-2011, 18:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Niet eerlijk!" brult Howlingwolf verontwaardigd. Met grote ogen kijkt ze naar de slang die op haar af komt kronkelen. "Ridiculus!" roept ze verwoed, "RIDICULUS!"
Het beest komt steeds dichterbij en sissend toont hij zijn tanden. Ineens beseft Howlingwolf dat deze spreuk blijkbaar niet helpt en ze moet achteruitspringen als de slang toehapt. Zijlings kijkt ze naar Superdreuzel aan en sist: "Expelliarmus"
De slang heeft inmiddels al kronkelend de achtervolging ingezet en Howlingwolf gilt verschrikt als hij ineens dichterbij is dan ze gedacht had.

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 18:16.

Simonsisseling Geplaatst op 15-05-2011, 18:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*spreekt heel hard de expulso spreuk uit op de toverstok van super dreuzel en ontploft*
*spreekt de immobilus spreuk over howling wolf uit en daardoor gaat howlingwolf slapen*

LACHT heel hard en leunt rustig tegen en boom die hij net heeft getoverd

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 18:20.

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
Superdreuzel Geplaatst op 15-05-2011, 18:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-05-2011, 18:16 Howlingwolf schreef:
"Niet eerlijk!" brult Howlingwolf verontwaardigd. Met grote ogen kijkt ze naar de slang die op haar af komt kronkelen. "Ridiculus!" roept ze verwoed, "RIDICULUS!"
Het beest komt steeds dichterbij en sissend toont hij zijn tanden. Ineens beseft Howlingwolf dat deze spreuk blijkbaar niet helpt en ze moet achteruitspringen als de slang toehapt. Zijlings kijkt ze naar Superdreuzel aan en sist: "Expelliarmus"
De slang heeft inmiddels al kronkelend de achtervolging ingezet en Howlingwolf gilt verschrikt als hij ineens dichterbij is dan ze gedacht had.

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 18:16.

`He, mijn staf!' roept Superdreuzel.
`Pak mijn staf even, liefje,' sist Superdreuzel tegen de slang en deze staakt tijdelijk de jacht op de enkels van Howlingwolf en glibbert in de richting van Superdreuzel met zijn staf in haar bek. Superdreuzel pakt zijn staf aan en de slang vervolgt de jacht.

Freuzel Geplaatst op 15-05-2011, 18:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel die aan het rond kijken was zag dit en riep expelliarmuss richting Sd

Lachend roept hij : zet mij er ook maar bij

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 18:34.

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 15-05-2011, 18:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*ziet freuzel en roept direct de levicorpus zodat hij nu ondersteboven hangt *
*lacht met superdreuzel en howlingwolf, freuzel uit*

Freuzel Geplaatst op 15-05-2011, 18:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey, freuzel pkat zijn toverstok eb roept ook levicorpus

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 15-05-2011, 18:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

gelukkig spreek ik de liberacorpus uit over mezelf zodat ik uit de lucht val en freuzel bezweer met de Mobiliarbus spreuk en verplaats ik freuzel uit de kamer

Freuzel Geplaatst op 15-05-2011, 18:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vederop horen ze een doffe dreun en komt freuzel aangestrompeld.Maar eerst zet hij zijn naam bij de lijst

LIKE A BOSS 
Howlingwolf Geplaatst op 15-05-2011, 19:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-05-2011, 18:21 Superdreuzel schreef:
[...]

`He, mijn staf!' roept Superdreuzel.
`Pak mijn staf even, liefje,' sist Superdreuzel tegen de slang en deze staakt tijdelijk de jacht op de enkels van Howlingwolf en glibbert in de richting van Superdreuzel met zijn staf in haar bek. Superdreuzel pakt zijn staf aan en de slang vervolgt de jacht.

Howlingwolf wordt wakker van een klap en wil net verder gaan rennen als ze ziet dat de slang haar niet langer achtervolgd. "Jij praat met slangen?" vraagt ze ongelovig aan Superdreuzel. Ondertussen ziet ze dat Freuzel zich in probeert te schrijven en ze richt haar toverstok op zijn veer. "Incendio!" zegt ze luchtig. "Je hoort hier niet Ravenklauwer!" bijt ze hem toe. Dan valt haar oog op Sisseling, die tegen een boom geleund staat. "Jij vind jezelf zeker heel wat, hè?"
Met een luid "Finite" verdwijnt de boom waartegen Sisseling geleund stond.

Edit: een paar spelfouten xD

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 19:11.

Simonsisseling Geplaatst op 15-05-2011, 19:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*valt bijna om maar red zit zelf nognet omdat hij de slang van superdreuzel naar zich toe roept (ja ik spreek ook met slangen) *

Superdreuzel Geplaatst op 15-05-2011, 19:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-05-2011, 19:11 Howlingwolf schreef:
[...]
"Jij praat met slangen?" vraagt ze ongelovig aan Superdreuzel.

Dit bericht is gewijzigd op 15-05 19:11.

`Jazeker. Alleen echte Zwadderaars kunnen met slangen praten. Kennelijk ben jij dus geen echte Zwadderaar,' zegt Superdreuzel achteloos en hij brult:
`Crucio!' en de vloek vliegt op Freuzel af.

Howlingwolf Geplaatst op 15-05-2011, 19:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf krijgt een onaangename rode kleur en krijst: "Ik bèn een echte Zwadderaar jij vuil onderkruipsel! Glimmende flubberwurm! Bij Merlijns vuile ondergoed!"
Een straaltje vuur loopt uit haar toverstok terwijl ze verder tiert. "Jij gaat ervan langs krijgen jochie!"
"Crucio! CRUCIO! Zeg ik je! KRUIPEN ZAL JE!"

Freuzel Geplaatst op 15-05-2011, 20:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Waarom iedere keer mij, ik ben een zwad geworden. Zegt freuzel terwijl hij de imperiatus vloek op SD afvuurt. Deze raakt succesvol en SD schrijft Freuzel in.

LIKE A BOSS 
Superdreuzel Geplaatst op 15-05-2011, 23:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Omdat je niet van afdeling kan wisselen, daarom! Geen wannabee Zwadjes toegestaan in Zwadderich, alleen als je vanaf het begin in Zwadderich zit! (zoals ik, bijvoorbeeld)

`Au,' mompelt Superdreuzel als hij geraakt word door een dubbele martelvloek. `De volgende keer, probeer het te menen,' zegt hij.
Superdreuzel sist wat tegen de slang die er nog was en de slang heft de Imperiusvloek op. Freuzel's mond valt open en Superdreuzel brult :`Flipendo!'

Dit bericht is gewijzigd op 16-05 00:22.

Howlingwolf Geplaatst op 16-05-2011, 11:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Even valt Howlingwolf stil. Verbaasd kijkt ze naar Superdreuzel, die blijkbaar niet zoveel pijn heeft als ze gehoopt had. "De volgende keer zal ik het menen, als je nog één keer zo'n opmerking maakt!" dreigt ze. Een speelse glimlach verschijnt om haar lippen.
"Gelukkig weet er nog één iemand hoe je crucio moet gebruiken," zegt ze liefjes. "Jouw vloek op Freuzel heeft geen enkel effect gehad. En híj is een Ravenklauwer!"

Freuzel Geplaatst op 16-05-2011, 21:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Niet veel later verdwijnt Freuzel..

LIKE A BOSS 
Superdreuzel Geplaatst op 16-05-2011, 22:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'jammer,' zegt superdreuzel. 'dat geeft niet, heb ik wel vaker. Meisjes die me stiekem bewonderen gebruiken crucio nooit goed,' mompelt hij schamper.

Howlingwolf Geplaatst op 17-05-2011, 19:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Howlingwolf’s mond zakt even open en het duurt even voor ze zich herstelt. Honend begint ze te lachen. “Droom lekker verder, SD!” roept ze spottend. “De enige keren dat Crucio bij mij niet lukt is als ik een echte Zwadderaar probeer te martelen. Zwadderaars martelen is zonde; de meeste maken een goede kans om Dooddoener te worden!” Howlingwolf schudt langzaam haar hoofd, waarna ze weer in lachen uitbarst.

2