Simonsisseling Geplaatst op 01-05-2011, 13:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Simon Sisseling's Toverstokken heeft alles van een kern van speciaal (helaas wel prijzig) eenhoorn's hoorn tot ebben hout. De eerste klant krijgt zijn toverstok gratis. De prijs is geheel te onderhandel dus grijp je kan. Ik maak al mijn stokken zelf.
*pakt een ladder en gaat weg* *komt tien minuten later terug* Ik wil nog heel graag een winkel opzetten dus alle galjoenen en sikkels zijn welkom

Dit bericht is gewijzigd op 01-05 13:43.

meld dit bericht aan een moderator

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
Freuzel Geplaatst op 01-05-2011, 15:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik wil wel een toverstok Simon

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 01-05-2011, 16:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

je bent eerste klant dus je kunt kiezen uit allemaal soorten hout zoals palissander (zeer zeldzaam) of vlier (ook best wel zeldzaam) en de kern (ook zeer belangrijk). als kern heb ik misschien nog wel een veer van een fenix of een beetje drakenhartbloed. *rent de zaak in* *komt terug met een zilver doosje* dit is een van mij mooiste stokken *tilt het dekseltje van het doosje op en laat een prachtige stok zien hij is mooi goud van kleur* houtsoort is taxus en de kern is de hoofdhaar van Glamorgana. ?? als het je niet bevalt dan zeg je het maar want ik nog een paar mooi stokken liggen.

Dit bericht is gewijzigd op 01-05 16:57.

Voor al je Toverstokken, Zwerkbal dingen en ik zoek nog redactie leden voor de ochtend profeet dus als je zin hebt schrijf je in 
Freuzel Geplaatst op 01-05-2011, 16:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat is de beste stok die u hebt? Die wil ik graag

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 01-05-2011, 16:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

natuurlijk ik haal hem even *loopt terug de zaak in* *komt heel voorzichtig terug lopen met een zilver gekleurd doosje* hier heb je hem *tilt het dekseltje er af* zoals je zit geeft het een roze achtig kleurtje omdat het hout van een vlier (net als de zegevlier) is en de kern is van eenhoorn bloed ( ja eenhoorn bloed geeft leven ook al ben je half dood) dit is de meest mooie staf die ik heb dus zorg er goed voor *Doet het dekseltje er weer op en legt het doos je neer op de toonbank en grijpt de mantel met het Simon Sisseling's   toverstokken loge onder de toonbank vandaan* nou alstublieft voor jou en ik hoop niet meer tot ziens want dan is je toverstok kapot en dat zou ik niet leuk vinden  

Freuzel Geplaatst op 01-05-2011, 19:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dankuwel mijn waarde Simon, Freuzel pakt de voorwerpen en verdwijnselt

LIKE A BOSS 
rida Geplaatst op 10-05-2011, 19:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

rida komt binnen oooh hallo ik wil graag een toverstok kopen iets met drakenhart als dat kan

1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien 
Simonsisseling Geplaatst op 10-05-2011, 23:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Natuurlijk rida *rent de zaak in en komt terug met een diep blauw doosje* kijk eens hier *tilt deksel van doosje af* een stok met als hout soort taxus en in de kern draken hart bloed probeer maar

rida Geplaatst op 14-05-2011, 08:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

rida kijkt blij dankje * pakt de toverstok zwaait er mee er komen allemaal stralen uit*oooh dit is geweldig deze wil ik hebben hoeveel kost ie

1.ik vind het fijn om in mezelf te praten : dan krijg ik tenminste verstandige antwoorden 2.als alles goed gaat heb je iets over het hoofd gezien 
Simonsisseling Geplaatst op 14-05-2011, 14:54 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

70 galjoenen maar omdat jij het bent 60 galjoenen

rida Geplaatst op 15-05-2011, 07:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

oooh oke * geeft 60 galjoenen* bedankt

Freuzel Geplaatst op 22-05-2011, 08:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel komt binnen lopen met zijn toverstok op een doekje. Kunt u mijn toverstok helen?

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 22-05-2011, 10:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tuurlijk kom om 9 uur maar even terug dan is hij waarschijnlijk wel af en hier heb je een nieuwe toverstok zelfde ls harry potter alleen hij is van taxus hout als hij niet goed is zeg je het maar dan pak ik zo een nieuwe

Freuzel Geplaatst op 22-05-2011, 11:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel zwiept en het lijkt een goede stuk, oke dan. Tot morgen.

LIKE A BOSS 
Simonsisseling Geplaatst op 24-07-2011, 10:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

iedereen mag gratis zijn of haar stok laten repareren of omruilen

Dit bericht is gewijzigd op 24-07 10:27.

kevin2288 Geplaatst op 07-10-2011, 21:08 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

*loopt winkel binnen* hallo ik wil graag een stok iets met de zegevlier ofzo of de zeldzaamste die u heeft of fenixveer? je krijgt 50 galjoenen?