|
severusfan94
|
Geplaatst op 26-04-2011, 22:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Dames en heren, tovenaars en heksen, mag ik uw aandacht voor het allernieuwste programma; Iedereen houdt van Alice! Ik, uw presentator, heet u van harte welkom en nodig u uit lekker te gaan zitten. Allereerst wil ik natuurlijk een heel hartelijk applaus voor de hoofdpersoon van deze avond, dat is namelijk niemand minder dat onze eigen Alice!' ~Alice komt lachend binnen huppelen~ 'Hallo Alice, hoe voel je je?' 'Ik weet het niet zo goed, ik voel me wel goed volgens mij' antwoordt ze verbaasd. 'Je snapt natuurlijk niet goed waarom je hier bent hè Alice? Nou, jij bent een van de meest active personen op zweinstein en ik denk dat een heleboel mensen wel graag wat meer over jou willen weten, toch mensen? ~de zaal joelt en begint te klappen~ Natuurlijk gaan we ook spellen doen, maar eerst wil ik uw hartelijk applaus voor onze eerste gastspreker Ginny!!!!' Ginny komt giegelend binnen en begint te blozen als de zaal hard begint te klappen. 'Vertel eens Ginny, hoelang ken je Alice al en wat is het raarste wat je ooit met haar hebt meegemaakt?' Severusfan kijkt Ginny nu vragend aan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. |
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 26-04-2011, 22:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
graag gedaan Ginny
'Naar de efteling? Aha! En nu zijn wij natuurlijk super benieuwd naar de wilde verhalen die daarvan daan zullen komen dus na de efteling zullen daar zeker meer van horen! Toch Alice?' Alice knippert met haar ogen en knikt dan ja. 'mooi zo! Nou dan gaan we nu even een leuk spelletje doen! Publiek! Jullie moeten goed opletten, want jullie zijn de jury! Ginny, jij mag even met sonny mee naar de keuken om te helpen koken, Alice jij mag op het podium komen.' Severusfan trekt Alice het podium op die nog niet helemaal overtuigd is van het programma. 'Alice, als Ginny dadelijk binnenkomt, dan beeld ze iets uit wat zij een typisch Alice trekje vindt. Jij moet raden wat Ginny doet! Dat niet alleen, tegelijkertijd moet jij ook iets van Ginny uitbeelden!!! Je moet dus en toneelspelen en opletten tegelijk! Gaat dat lukken?' Alice heeft er nu wel zin in gekregen en ze springt enthousiast op en neer. 'Laat Ginny maar komen,' roept ze vrolijk. 'Ja, laat Ginny maar komen, maar eerst nog even voor het publiek; jullie moeten ook mee raden en mogen uiteindelijk beslissen wie het best was, dus let goed op! Nu roepen we eerst onze eerste gastspreker; GINNY!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 27-04-2011, 21:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'mmmm' zegt Alice nadenkend. 'Ik weet het niet zo goed.' Dan schreeuwt iemand vanuit het publiek: 'Iedereen houdt van Alice! Dat bedoelt Ginny!' Severusfan kijkt verbaasd naar het publiek. Daar zit een jongen met wilde, bruine krullen op en neer te springen op de eerste rij. 'Dames en Heren, Tovenaars en Heksen, mag ik uw aandacht voor deze jongeman hier!' Roept ze dan lachend uit. Terwijl Ginny en Alice verbijsterd toekijken en Sonny langs komt lopen met champagneglazen, klautert de jongen onhandig het podium op. Even later staat hij stralend voor Severusfan, de presentatrice. 'Nou eeh.. stel je eerst maar even voor en vertel daarna hoe je precies aan je antwoord komt.'
p.s:Jongens, voel je vrij deze plaats in te nemen, mensen, als iemand een keer gastspreker wil zijn, stuur even pb!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 28-04-2011, 18:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nou kijk, we hadden een gesprek over alice en toen zei iemand dat iedereen van haar hield. Toen zei zij voor de grap dat je er een programma van zou kunnen maken. Dat is een beetje uitgelopen en ik vond het wel een grappig idee, dus toen heb ik besloten maar een programma te maken.
Het idee is dat ik de presentatrice ben en iedere aflevering een gastspreker uitnodig. Dat kan iedereen zijn die zich opgeeft. Verder is er het publiek dat altijd kan reageren, alice en Sonny. Hoop dat je het nu een beetje snapt 
|
|
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 29-04-2011, 14:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Geweldig gedaan Ginny! Je hebt absoluut ingenieus Alice uitgebeeld!' zegt Severusfan terwijl ze Ginny en Alice naar het midden van het podium leidt. 'Alice, jij was ook echt heel erg goed, bedankt voor je inzet!' Vervolgt de presentatrice dan, terwijl ze Alice en Ginny installeert op de stoelen die op het podium staan. 'Nu, tovenaars en heksen, gaan we wat dieper in op alle geheime, vermakelijke en smeuïge feitjes van Alice sprankelende leven!' Op dat moment komt Sonny binnen lopen met een groot dienblad. Hij loopt naar de tafel toe en zet het dienblad er met een plof op. Severusfan kijkt verbaasd op,maar dan verandert haar gezicht in een glimlach. 'O ja! Sonny vertel eens, wat kom jij hier brengen?
|
|
|
|
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 30-04-2011, 19:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Oranje tompoucen,' zegt Sonny beteuterd. 'Ze waren eigenlijk voor Alice bedoeld, omdat ze daar zoveel van houdt,' voegt hij er aan toe. Freuzel kijkt Sonny een beetje schuldig aan. 'Ze zijn wel heel erg lekker!' Probeert hij hem op te vrolijken. Dat werkt, want Sonny begint te blozen. Severusfan wenkt naar Sonny en Freuzel en tikt op haar horloge. Sonny en Freuzel begrijpen de hint blijkbaar, want ze lopen het podium af. Dan springt Alice op en rukt de schaal van Sonny uit zijn handen. Ze gaat tevreden zitten en likt de slagroom van de schaal. 'Ze waren toch voor mij bedoeld?'Zegt ze met grote ogen, als Ginny haar verbaasd aankijkt. 'Ja Alice, ze waren voor jou bedoeld! Zegt Severusfan met een grote glimlach. Het zijn echter al bijna aan het eind van deze eerste aflevering, dus we moeten even opschieten. Ginny, voordat je weggaat, wil je nog iets kwijt over Alice? Iets wat je tegen haar wilt zeggen, of iets dat je over haar aan ons wilt zeggen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|