Ginny-w Geplaatst op 30-04-2011, 10:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bedankt voor de tips

Op 30-04-2011, 09:56 Alexx schreef:
Ik snapte echt niets van dat raam in de leerlingenkamer van Huffelpuf. Ik heb het opgezocht en de Huffelpufs slapen in de kerkers, dus dan zou het een betoverd raam moeten zijn (dat kan ik dan nog volgen), maar dan heb je het in een keer over langslopende leerlingen van andere afdelingen die niet naar binnen kunnen kijken. Hoe kunnen ze voor een betoverd raam langslopen? Hoe kunnn ze uberhaupt onder de grond voor een raam langslopen?

Hmm, ik wilde er iets nieuws bij verzinnen, maar dat is dus denk ik niet helemaal goed gelukt :$

Op 30-04-2011, 09:56 Alexx schreef:
(over die diploma uitreiking: die lijkt erg op de uireiking die ik heb geschreven in mijn verhaal van de vorige verhalenwedstrijd. Heb je die als model gebruikt? Zo ja, dan ben ik blij dat het aanslaat ^^)

Het was niet echt de bedoeling om het helemaal van jou over te nemen, maar vond het eigenlijk wel een logische manier om het zo te doen (a)

meld dit bericht aan een moderator

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Alexx Geplaatst op 30-04-2011, 10:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-04-2011, 10:04 Ginny-w schreef:
Bedankt voor de tips

[...]

Hmm, ik wilde er iets nieuws bij verzinnen, maar dat is dus denk ik niet helemaal goed gelukt :$

[...]

Het was niet echt de bedoeling om het helemaal van jou over te nemen, maar vond het eigenlijk wel een logische manier om het zo te doen (a)

Tsja, ik moet zeggen dat ik al heel snel heel kritisch ben, en echt over dat soort dingen ga nadenken xD Sorry :P

Haha, ik vind het niet erg, hoor. Ik vind het juist wel leuk! ^^

Ginny-w Geplaatst op 30-04-2011, 10:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-04-2011, 10:14 Alexx schreef:

Tsja, ik moet zeggen dat ik al heel snel heel kritisch ben, en echt over dat soort dingen ga nadenken xD Sorry :P

Haha, ik vind het niet erg, hoor. Ik vind het juist wel leuk! ^^

Geeft niets

Mooi zo

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
1 2