Ginny-w Geplaatst op 26-03-2011, 17:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hier kun je reageren over wat je buiten Zweinstein doet. Misschien ben je in Zweinsveld, of loop je gewoon rond over het terrein van Zweinstein. Houd het gezellig ^.^

Ginny komt samen met Alice door de deuren naar buiten gelopen. Ze lopen richting het meer, waar Severusfan, Freuzel en xHermoine nog liggen te zonnen. Ginny zet haar zonnebril op en gaat naast xHermoine liggen als ze er zijn. Alice gaat naast Ginny liggen. 'Wat is het toch heerlijk weer,' mompeld Alice.

Dit bericht is gewijzigd op 26-03 17:02.

meld dit bericht aan een moderator

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
alice Geplaatst op 26-03-2011, 17:03 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Al genietend van de zon smeert Alice haar armen en gezicht in. "Iedereen even insmeren anders verbranden we en dan zitten we straks met ons allen weer bij Madam Pleister." Alice gooit de zonnebrand naar Ginny.

Ginny-w Geplaatst op 26-03-2011, 17:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ginny vangt hem en smeert zichzelf in. 'Handig, zonnebrand, ik heb namelijk geen zin om dadelijk naar madame Pleister te gaan,' zegt ze en ze geeft de zonnebrand aan xHermoine door. 'Goed dat je daar aan gedacht hebt Alice.'

Freuzel Geplaatst op 26-03-2011, 17:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

xHermoine is ook klaar met smeren en gooit de fles door naar Freuzel die de dop open doet en het op zijn hand wil spuiten. Er komt alleen niks uit. Freuzel kijkt naar het tuutje en opeens komt er een grote plons zonnebrandolie midden in Freuzels gezicht. 'Jakkes' zegt Freuzel en iedereen die het zag ligt in een deuk. Snel loopt hij naar het meer en spoelt zijn gezicht af. Daarna smeert hij zichzelf wel goed in en gaat ook liggen zonnen.

LIKE A BOSS 
severusfan94 Geplaatst op 26-03-2011, 18:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Het is hier best warm hè?' zegt Severusfan. Ze doet haar zonnebril af en met een harde aanloop duikt ze soepel het water in. 'Komen jullie oom? Het is hier heerlijk!' Ze gooit wat water over de rand van het water en spettert Alice, Ginny en freuzel nat. Dan verdwijnt ze snel weer onder water.

Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. 
Ginny-w Geplaatst op 26-03-2011, 19:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nadat een uur later de schaduw over hen heen valt en het een beetje koud begint te worden kijkt Ginny op, ze was niet gaan zwemmen. Daar vond ze het nog net iets te koud voor.
'Zullen we maar naar binnen gaan?' vraagt Ginny aan de rest. 'De zon schijnt wel, maar het is niet meer zo lekker warm als een uur geleden.' 'Goed idee,' zegt Alice en ze klimt uit het meer. De rest komt ook het water uit en volgen Ginny naar binnen.      
Eenmaal binnen scheiden hun wegen zich. Freuzel gaat naar zijn eigen leerlingenkamer en Severusfan, Alice, xHermoine, Scarlett en Ginny lopen naar de leerlingenkamer van Griffoendor. 'Ik denk niet dat Vilder erg blij zou zijn met jullie,' fluisterd Ginny gniffelend.

Dit bericht is gewijzigd op 26-03 19:07.

Freuzel Geplaatst op 20-07-2011, 21:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel rent naar buiten om in het zonnetje lekker bruin te worden. Freuzel ligt nog maar net in het gras als het opeens keihard begint te regenen. Snel rent hij weer naar binnen.

LIKE A BOSS 
diminieboer Geplaatst op 11-03-2012, 09:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Eeh, Freuzel je smelt niet van regen.' riep Dimitri.
Hij ging gewoon op de grond zitten in de regen.
Iedereen was binnen omdat het stormde, behalve hij.
Freuzel was nog steeds aan het vluchten voor de regen, maar hij struikelde over een steentje. 'Nee, nu word ik nog natter!' riep Freuzel, en hij strompelde Zweinstein binnen.

Het doel heiligt de middelen 
killernick1 Geplaatst op 14-03-2012, 15:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

killernick1 loopt naar buiten en gaat naar hagrid.
Ooh hallo Killernick1.
Hallo Hagrid.
Zou je vleesetendslakkenkruid voor me kunnen halen heb het namelijk heel druk.
ja hoor.

Sannely Geplaatst op 09-04-2012, 17:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik hoor stemmen bij Hagrid vandaan komen en loop erheen.
"Ahh, Hallo Sanne! Hoe gaat het ermee? Kom binnen, ik heb net thee gezet." zei Hagrid vrolijk. "Hallo Hagrid, ik dacht, lekker, ik verheug me wel op een kopje thee." zei ik en ik liep naar binnen.

Getekend met een veer, Sannely, Trots lid van de beste afdeling in de geschiedenis van Zweinstein: Griffoendor!