|
Freuzel
|
Geplaatst op 24-03-2011, 19:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, hier komt een verhaal over (zoals je in de titel ziet) een gevecht in het universum. Ben je benieuwd? Dan heb je geluk want ik zet hier meteen het eerste hoofdstuk neer. Als je typfouten ziet graag melden via PB.
Inleiding 25 posts per pagina Deel 1 Vreemde communicatie blz.1
DEEL 1: Vreemde communicatie
Ik zat op een normale zaterdagavond op de bank naar de tv te kijken. Tot opeens de telefoon begon te rinkelen. Aangezien er verder niemand in de kamer was, besloot ik al snel dat ik de telefoon op moest nemen. Ik nam de telefoon op en ik hoorde een hoge stem eerst kuchen en daarna zeggen: 'Hello habitant of the earth. You are in much luck today.' Snel onderbrak ik hem en zei: 'sorry ik am niet good in Engels.' 'O' reageerde de stem daarop, 'praten ik beetje Nederlands ik, goed ook is. Wat ik maar zeien daarnet. Aardbewoner geluk heb vandaag jij. Jij naar vuurland onder in. Matie daar infor.' Mijn oor was bijna vastgevroren aan de telefoon toen ik dit hoorde. Maar meer kwam er niet meer uit de telefoon, behalve een gepiep omdat de telefoon was opgehangen. Ik ging op de bank zitten en na een korte tijd ontving ik een brief. Op de brief stond geen afzender. Ik opende de brief. In de brief stond: "Onderaardse je moet nemen gang de Straat over de aan aan kant de van. Nummer huis 632b." Helemaal onder aan de brief stond: "Zijn voor zondag onthouden!middag." Verder stond er niets meer. Ook stond er niets aan de andere kant. Ik wankelde vanaf de deur terug naar de bank, viel op de bank en raakte bewusteloos.
Dit bericht is gewijzigd op 01-04 20:44.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
LIKE A BOSS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Freuzel
|
Geplaatst op 04-05-2011, 19:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sorry ik vergeet ieder keer te posten. ben te druk met verhalenwedstrijd. Maar hij komt Hier is het dan. Deel 2:
Toen ik na een lange tijd bij bewustzijn kwam, herinnerde ik vaag een telefoontje en een brief. Ik pakte de telefoon weer op en belde het laatst gebelde nummer. Alweer hoorde ik die stem die ik me vaag kon herinneren. Op het tafeltje lag een brief. Ik las hem door en alles werd weer helder voor me. Boven me hoorde ik het gesnurk van mijn ouders. Het was nu of nooit, want over 5 minuten zou de wekker van mijn vader gaan. Ik ging naar de deur, opende deze, pakte mijn huis(???) en rende zo hard als ik maar kon naar het huis 632b dat 5 straten verderop lag. Daar aangekomen klopt ik hijgend op de deur. De deur vloog open en een onzichtbare hand gooide me naar binnen. Toen ik opstond zat mijn hele jas onder het stof, het stof van het huis. Ik klopte het stof af. Het viel op de grond en uit het stof rees een gedaante. Een zwarte gedaante met een wit, uitgemergeld gezicht. Zijn oogkassen waren bijna hol en zijn wangen waren helemaal ingedeukt. Bij het zien van mij moest hij lachen, waarbij hij zijn weinige gele tanden ontblootte. Hij bewoog zijn mond en opeens verscheen er achter mij een andere gedaante. Ook helemaal zwart, alleen had deze een normaal gezicht. Hij begon te praten: ’Hallo vreemdeling, wat doet gij hier? Bent gij gestuurd door onze baas, of bent gij een nieuwsgierige aap? We kunnen u verblijden als u het juiste antwoord kiest. En daarvoor bewijs hebt.’ Deze stelling leek me al te logisch, waardoor hij juist heel erg onlogisch werd in mijn oren. Ik pakte de brief en liet hem zien aan de mannen. ‘Gij bent hier voor de juiste gekomen, mijnheer. Mijn hulp Kolat zal u verder helpen meneer.’ Kolat, de man met het uitgemergelde gezicht, pakte mijn arm in een stevige greep en liet me op een vreemd kruis staan.
Dit bericht is gewijzigd op 04-05 19:03.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
LIKE A BOSS |
|
|
|
|
|