Freuzel Geplaatst op 19-03-2011, 15:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo ik heb besloten om ook eens een verhaal te gaan schrijven. Ik heb dit idee gekregen. Het verhaal heet LIVW wat staat voor locked in virtual world. Het verhaal komt hier binnenkort, ik ben er aan bezig.

Indeling Deze indeling is gericht op de 25 posts per pagina

Deel 1: blz.1 gepest op het schoolplein

Dit bericht is gewijzigd op 19-03 15:55.

meld dit bericht aan een moderator

LIKE A BOSS 
alice Geplaatst op 19-03-2011, 15:46 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Is dit een hp verhaal?

Freuzel Geplaatst op 19-03-2011, 15:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

nee, had hem perongeluk verkeerd geplaatst.

LIKE A BOSS 
alice Geplaatst op 19-03-2011, 15:49 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Verplaats hem wel even.

Freuzel Geplaatst op 19-03-2011, 15:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dankjewel

En hier is het dan het eerste deel van LIVW:

Aanschouw Gepest op het Schoolplein

Voor de zoveelste keer stond Luke ingesloten tussen die grote jongens uit het 5e jaar. Iedere keer dat dat gebeurde dacht hij weer: ’Waarom iedere keer ik? Ik ben nog maar een kind van 11 uit het 1e jaar. Ligt het aan mijn rode, stekelachtige haar, of is het mijn gezicht dat altijd vrolijk staat? Of is het misschien dat ik altijd een  sweater met een spijkerbroek aan heb?’ Iedere keer weer stelt hij zichzelf deze vraag. En iedere keer weer hoort hij door zijn gedachten heen: ‘Hé stombo, geef me je lunchgeld, NU!!!’ En iedere keer gaf hij het, waardoor hij nooit iets te eten had op school. Maar het leven is, zoals het leven is. 'Je kan er niets aan veranderen,' is wat zijn moeder altijd zegt als er weer eens zoiets is gebeurd. Iedere keer weer smeekte Luke om lessen in karate, maar dat mocht hij nooit. Zijn moeder vindt dat "te veel geld voor zoiets onbenulligs” Zijn enige toevlucht was zijn computer. Hij gebruikte hem niet alleen voor zijn huiswerk, zoals hij tegen zijn moeder zei. Nee, hij maakte snel zijn huiswerk en ging daarna gamen. Soms wel 10 uur per dag. Op die dagen dat hij gepest werd zou hij zelfs het liefst willen dat hij in de computer kon komen. Maar zelfs in zijn stoutste dromen zou dat niet kunnen gebeuren.

Voor fouten in deze en volgende teksten graag een pb sturen.

Dit bericht is gewijzigd op 30-03 15:15.

LIKE A BOSS