|
ajaxjoey9
|
Geplaatst op 25-02-2011, 17:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik ben een verhaal aan het schrijven over harry potter LEES MAAR HOOFSTUK 1
Harry, Ron en Hermelien zijn in Goudgrijp. Ze moeten naar een belangrijke vergadering. "Expeliarmus" er kwamen 5 Dooddoeners aan (Volgelingen van Voldemort) . Ze namen Harry,Ron en Hermelien mee. En stopten ze in een Kooi. Toen de Dooddoeners weg waren begon Hermelien te praten : "Zagen jullie ook dat iemand naar ons keek" "Nee" zeiden Ron en Harry in koor. "Alohomora" zei Hermelien "Onze Toverstokken waren weg getoverd" zei Harry. "Ja, resserve"zei hermelien. toen haalde Ron zijn Toverstok tevoorschijn en zei: "ik heb hem terug gestolen". "Whá" schreeuwde Hermelien alsof ze een Luidspreker bij de hand had. "We gaan naar beneden". Ze keken elkaar vragend aan en Harry keek in zijn Tas en zag iets waardoor hij blij werd. Hij zag zijn Toverstok, en Harry zei ; "we moeten slapen".
(IN DE NACHT) toen Ron ,Harry en Hermelien aan het slapen waren. kwam er een Schim. de Schim keek naar Harry en zei : " Welkom in het Dodenland harry."en hij pakte iets.
(DE VOLGENDE MORGEN) "Opstaan, onze toverstokken zijn weg" Zei Harry met een hoge stem. "Wat ! dat kan niet waar zijn. Ze moeten ergens zijn" zei Hermelien. "Eh ,Harry er ligt daar een brief" zei Ron. Harry pakte de Brief en las het voor: "Harry kom naar het grote Huis op de Dodelaan NR.20 . Ik heb jullie Toverstokken". "Hé ,we zijn op de Grond." zei Hermelien. En ze liepen uit de Kooi naar een Bord. En Harry las voor wat op een bord stond: "Welkom in ...." opeens verbrande het Bord. "Bizar" Zei Harry.
reacties please
Dit bericht is gewijzigd op 03-12 21:00.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|