|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 09-05-2011, 10:42 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-05-2011, 22:28 Jordyep schreef:
Ik ben het met jullie eens vooral als je het vergelijkt met zijn dialoog in het boek. Ik schrok me alleen wel te pletter bij he "WORMTAIL!, have i not spoken with you about keeping our guest quiet?" Zo'n stemmingswisseling waar hij in film 4 ook al last van had, die vond ik, in tegenstelling tot superdreuzel, prima gedaan
Dit bericht is gewijzigd op 08-05 22:29.
|
Voor beiden valt iets te zeggen. Ik kan zijn stem niet helemaal waarderen, maar de plotselinge stemmingswisseling maakt Voldemort onvoorspelbaar (wat hem 'gevaarlijker' maakt)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 13-05-2011, 06:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet niet, ik heb Voldemort nooit echt evil genoeg gevonden... Hij is gewoon niet eng! Zelfs de drie jonge Voldemorts vind ik nog enger! (vooral in het weeshuis, hij is daar zo onheilspellend! jammer dat de volwassen Voldie de verwachtingen niet waar kan maken...)
Wat betreft het aardig zijn: hij zou wel eens wat aardiger tegen de Malfidussen mogen doen :P
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|