|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 03-02-2011, 22:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mijn laatste bericht:
Ik vond het wel een beetje stom van hem dat hij op Soendos stemde. Ik weet zeker dat zij de mol niet is. Met die paardenopdracht deed ze niet eens mee. Als mol doe je dat toch niet? Art vond ik eerder verdacht, maar ook weer een beetje te opvallend verdacht.
(Kunnen we verder praten over Wie is de Mol xD (a))
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 04-02-2011, 15:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heerlijk, vandaag heb ik anderhalf uur gedaan over een stukje waar ik normaal iets meer als 40 minuten over doe. Tegenwind.
Ik verdenk Art een beetje (hij is wel knap!) en Anna want die speelt het heel slim en die Soundos eigenlijk ook wel want die heeft nog geen geld binnengehaald ofzo.
Dit bericht is gewijzigd op 04-02 15:24.
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 04-02-2011, 16:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-02-2011, 15:23 xhermoine schreef:
Heerlijk, vandaag heb ik anderhalf uur gedaan over een stukje waar ik normaal iets meer als 40 minuten over doe. Tegenwind.
Ik verdenk Art een beetje (hij is wel knap!) en Anna want die speelt het heel slim en die Soundos eigenlijk ook wel want die heeft nog geen geld binnengehaald ofzo.
|
Had ik ook. Echt vreselijk is dat. Maar ik deed er minder lang over dan ik had gedacht.
Ik vind Jan knapper, maar die is eruit Anna verdenk ik niet echt.. Karen wel een beetje, Art ook, Patrick ook wel (hij heeft ook niet veel binnengehaald), Soendos niet, ik bedoel, als mol ga je je toch niet van een opdracht afzonderen? Ook al moet je op een paard? En Pepijn, tja, ik weet niet goed of ik hem wel of niet moet verdenken.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 04-02-2011, 20:02 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 04-02-2011, 16:52 Ginny-w schreef:
Ik vind Jan knapper, maar die is eruit Anna verdenk ik niet echt.. Karen wel een beetje, Art ook, Patrick ook wel (hij heeft ook niet veel binnengehaald), Soendos niet, ik bedoel, als mol ga je je toch niet van een opdracht afzonderen? Ook al moet je op een paard? En Pepijn, tja, ik weet niet goed of ik hem wel of niet moet verdenken.
|
Haha, een vriendin van mij vind Jan ook knapper maar Art lijkt echt super erg op Fernando Torres.
Mijn drie hoofdverdachten zijn nu; Art, Anna, en Patrick. En dan staan Soundos en Pepijn er een beetje buiten maar die blijf ik wel in de gaten houden.
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 05-02-2011, 12:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben door mijn oude documenten aan het graven, kom ik opeens de cursus: hoe ben ik irritant tegen XD
Eerst de versie hoe ben ik irritant bij lingo, daarna de versie hoe ben ik irritant, maar dan in het algemeen en ik heb ook nog: hoe ben ik irritant in de lift XD echt komisch
Maar toch moet ik echt eens aan school gaan werken, ja...
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
|
|
|