Superdreuzel Geplaatst op 26-01-2011, 21:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo! Welkom bij Superdreuzel's Bureau voor Magische Arrestaties en Opsporingen. Wij zijn een instantie die zich inzet voor het achter de tralies brengen van misdadigers in onze prachtige Toverwereld. Hieronder vindt u enkele posters van de personen die op het moment gezocht worden, met daaronder hun daden. Voor het opsporen van criminelen verdient u de beloning die er aan vast zit.

Wilt u zelf iemand aangeven? Meld het dan hier en wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk een gezocht poster verschijnt. Vertel ons dan ook gelijk de daden van deze persoon. Vermeld daarin Naam en daden!
Kosten bedragen: 5 Galjoenen voor de poster + 2 Galjoenen servicekosten

Heeft u een gezocht persoon overmeesterd? Mooi! u krijgt de beloning na inlevering. Is uw doelwit tijdens de arrestatie of in de zaak te komen overlijden? Helaas, uw beloning word gehalveerd.
Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van een melding. Personen opgeven voor een poster is geheel op eigen risico!

Gezochte Heksen & Tovenaars

Lucius Malfidus
Gezocht voor:
-Misdaden tegen de mensheid
-Vermeend Dooddoener
-Gebruik Onvergefelijke Vloeken

Status: Op de vlucht

Beloning: 50 Galjoenen

Rubeus Hagrid
Gezocht voor:
-Het houden van illegale draken
-Niet verschijnen voor een hoorzitting voor de Wikkenweegschaar
-Het herbergen van een reus op niet toegewezen reservaten
-Openstaande verkeersboetes
-Kapot achterlicht

Status: Op de vlucht

Beloning: 15 Galjoenen

Antonin Dolochov
Gezocht voor:
-Vermeend Dooddoener
-Massauitbraak uit Azkaban in 1995
-Moord op Gideon Protser
-Moord op Fabian Protser
-Moord op Remus Lupos
-Moord op talloze Dreuzels
-Veelvoudig Martelen van Dreuzels
-Betrokken bij de dood van twee leden van het Magisch Arrestatieteam

Status Opgespoord, winkelbediende.

Beloning: 750 Galjoenen

Bergtrol
Gezocht voor:
-Aanval op twee tovenaars en één heks in 1991
-Kapotstampen van bloemenperken

Status: Voortvluchtig

Beloning: 20 Sikkels

Hij Die Niet Beroemd Mag Worden(rechts)
Gezocht voor:
-Fraude
-Aanvallen op Ministerieambtenaren
-Meer fraude
-Oplichting
-Geld witwassen
-Betrokken in bendeoorlogen

Beloning: 100 Galjoenen

Dit bericht is gewijzigd op 29-01 23:37.

meld dit bericht aan een moderator

expeliarmus Geplaatst op 27-01-2011, 16:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Expeliarmus komt binnen met een vastgebonden Dolochov. "waar kan ik deze afleveren?"vraagt ze. "ik heb begrepen dat eene superdreuzel naar hem op zoek is"

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?  
Superdreuzel Geplaatst op 27-01-2011, 19:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`Ah, de heer Dolochov,' mompelt Superdreuzel en hij loopt op de gevangen man af.
`750 Galjoenen, als ik mij niet vergis?' Expelliarmus knikt. Dan herinnerd Superdreuzel de lege kassa.
`Kijk, een kobold!' roept Superdreuzel en Expelliarmus draait zich om. Als Expelliarmus zich weer omdraait is Dolochov verdwenen.
`Waar is die heen?' slaakt Expelliarmus uit, maar Superdreuzel haalt zijn schouders op.

Freuzel Geplaatst op 28-01-2011, 17:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel komt binnenlopen met Gladianus in zijn handen hij zegt:'Hier heb ik Gladianus.'
Superdreuzel kijkt naar hem en hoort hem kreunen. Hij zegt:'Oke de honderd galjoenen komen eraan.' Hij loopt met een bang gezicht naar de kassa. Als Freuzel zich even later omdraait ziet hij dat ook Gladianus weg is.

LIKE A BOSS 
expeliarmus Geplaatst op 29-01-2011, 13:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-01-2011, 19:24 Superdreuzel schreef:
`Ah, de heer Dolochov,' mompelt Superdreuzel en hij loopt op de gevangen man af.
`750 Galjoenen, als ik mij niet vergis?' Expelliarmus knikt. Dan herinnerd Superdreuzel de lege kassa.
`Kijk, een kobold!' roept Superdreuzel en Expelliarmus draait zich om. Als Expelliarmus zich weer omdraait is Dolochov verdwenen.
`Waar is die heen?' slaakt Expelliarmus uit, maar Superdreuzel haalt zijn schouders op.

waaron haal je niet wat geld uit je duistere duister shop? * heeft intussen dolochov weer gevonden en xtra goed vast gebonden en een anti- verwijnselspreuk over uitgesproken*.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?  
Superdreuzel Geplaatst op 29-01-2011, 23:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-01-2011, 17:19 Freuzel schreef:
Freuzel komt binnenlopen met Gladianus in zijn handen hij zegt:'Hier heb ik Gladianus.'
Superdreuzel kijkt naar hem en hoort hem kreunen. Hij zegt:'Oke de honderd galjoenen komen eraan.' Hij loopt met een bang gezicht naar de kassa. Als Freuzel zich even later omdraait ziet hij dat ook Gladianus weg is.

`Hmm, spijtig dat die weg is,' mompelt Freuzel met een blik op de lege kassa.

Op 29-01-2011, 13:21 expeliarmus schreef:
[...]

waaron haal je niet wat geld uit je duistere duister shop? * heeft intussen dolochov weer gevonden en xtra goed vast gebonden en een anti- verwijnselspreuk over uitgesproken*.

`De duistershop?' mompelt Superdreuzel met een blik op Dolochov, `De zaken gaan nog niet goed genoeg om dat geld voor de beloningen te gebruiken. Maar ik zal wat uit mijn persoonlijke kluis bij Goudgrijp!' zegt Superdreuzel en hij loopt op Dolochov af. Hij klapt in zijn handen en een huiself verschijnt met een knal. `Henkie, ik wil dat je 5000 Galjoenen ophaalt bij Goudgrijp.' `Jawel Meester!' roept de elf blij en superdreuzel drukt hem een sleuteltje in z'n hand.
`Jij,' mompelt hij als de elf weer verdwenen is en hij wijst op Expelliarmus. `Wacht hier, je beloning komt eraan.' Met een zwiep van zijn toverstok snijd hij de touwen van Dolochov los en deze staat op. Hij knikt naar Superdreuzel en loopt naar achteren. Even later komt hij terug met een schort.
`Ik kan je niet genoeg bedanken. Mijn winkelhulp was al tijden kwijt!' zegt Superdreuzel.

manon56 Geplaatst op 03-02-2011, 16:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oh ben je op zoek naar smalhart het werd eens tijd volgens mij zit die in howlingwolfs herberg ze word gek van hem als ik het goed heb

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Freuzel Geplaatst op 11-02-2011, 19:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel zegt tegen Superdreuzel:'Even wachtten hoor, ik ben zo weer terug.' Superdreuzel ziet Freuzel naar buiten lopen en met zijn toverstok zwaaien en opeens verschijnt er een trol. Freuzel loopt naar binnen met de trol en hij zegt:'Zo, hier is de trol die je wou hebben.'

LIKE A BOSS 
dracoishot Geplaatst op 18-02-2011, 15:56 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

*Rent naar binnen, gooit een briefje op de toonbank en rent weer naar buiten.*

past precies bij mij 
ajaxjoey9 Geplaatst op 21-02-2011, 21:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik weet waar rubeus hagrid zit bij zwijnstein ik heb hem opgesloten in zijn huisje hij heeft genoeg eten.

dracoishot Geplaatst op 21-02-2011, 21:10 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

*rent naar binnen, doet een victorie dansje, en rent weer naar buiten*

past precies bij mij 
Freuzel Geplaatst op 23-02-2011, 14:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel merkt op dat Draco ook wordt gezogd en hij rent achter haar aan.

LIKE A BOSS 
expeliarmus Geplaatst op 24-02-2011, 21:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-02-2011, 14:15 Freuzel schreef:
Freuzel merkt op dat Draco ook wordt gezogd en hij rent achter haar aan.

* ontvangt de beloning van superdreuzel* en rent ook achter freuzel aan om dracoishot te zoeken. * komt nog even terug en zegt*: "wat is de belonig voor dracoishot?". "1000 galjoenen"zegt superfdreuzel""mooi zegt expeliarmus, dan delen we de winst freuzel"

Dit bericht is gewijzigd op 24-02 21:39.

Freuzel Geplaatst op 25-02-2011, 19:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Ja' zegt hij en Freuzel stapt op zijn bezemsteel en vliegt achter Draco aan Expeliarmus doet het zelfde achter hem.

LIKE A BOSS 
expeliarmus Geplaatst op 27-02-2011, 13:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 25-02-2011, 19:25 Freuzel schreef:
'Ja' zegt hij en Freuzel stapt op zijn bezemsteel en vliegt achter Draco aan Expeliarmus doet het zelfde achter hem.

ik heb ook net een nieuwe bezem  haha
en zet de achtervolging in

Freuzel Geplaatst op 27-02-2011, 16:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-02-2011, 13:38 expeliarmus schreef:

ik heb ook net een nieuwe bezem  haha
en zet de achtervolging in

Ik ook

LIKE A BOSS 
manon56 Geplaatst op 05-03-2011, 17:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Manon sluipt stilletjes de winkel uit en glimlacht duivels

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Freuzel Geplaatst op 22-05-2011, 09:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Freuzel komt terug en begint dan opeens Superdreuzel aan te vallen.

LIKE A BOSS 
Superdreuzel Geplaatst op 19-09-2011, 00:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel, die nu al zo'n vier maanden lang wordt aangevallen, slaat Freuzel terug.