|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 27-01-2011, 19:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
`Ah, de heer Dolochov,' mompelt Superdreuzel en hij loopt op de gevangen man af. `750 Galjoenen, als ik mij niet vergis?' Expelliarmus knikt. Dan herinnerd Superdreuzel de lege kassa. `Kijk, een kobold!' roept Superdreuzel en Expelliarmus draait zich om. Als Expelliarmus zich weer omdraait is Dolochov verdwenen. `Waar is die heen?' slaakt Expelliarmus uit, maar Superdreuzel haalt zijn schouders op.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 29-01-2011, 13:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-01-2011, 19:24 Superdreuzel schreef:
`Ah, de heer Dolochov,' mompelt Superdreuzel en hij loopt op de gevangen man af. `750 Galjoenen, als ik mij niet vergis?' Expelliarmus knikt. Dan herinnerd Superdreuzel de lege kassa. `Kijk, een kobold!' roept Superdreuzel en Expelliarmus draait zich om. Als Expelliarmus zich weer omdraait is Dolochov verdwenen. `Waar is die heen?' slaakt Expelliarmus uit, maar Superdreuzel haalt zijn schouders op.
|
waaron haal je niet wat geld uit je duistere duister shop? * heeft intussen dolochov weer gevonden en xtra goed vast gebonden en een anti- verwijnselspreuk over uitgesproken*.
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 29-01-2011, 23:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-01-2011, 17:19 Freuzel schreef:
Freuzel komt binnenlopen met Gladianus in zijn handen hij zegt:'Hier heb ik Gladianus.' Superdreuzel kijkt naar hem en hoort hem kreunen. Hij zegt:'Oke de honderd galjoenen komen eraan.' Hij loopt met een bang gezicht naar de kassa. Als Freuzel zich even later omdraait ziet hij dat ook Gladianus weg is.
|
`Hmm, spijtig dat die weg is,' mompelt Freuzel met een blik op de lege kassa.
Op 29-01-2011, 13:21 expeliarmus schreef:
[...]
waaron haal je niet wat geld uit je duistere duister shop? * heeft intussen dolochov weer gevonden en xtra goed vast gebonden en een anti- verwijnselspreuk over uitgesproken*.
|
`De duistershop?' mompelt Superdreuzel met een blik op Dolochov, `De zaken gaan nog niet goed genoeg om dat geld voor de beloningen te gebruiken. Maar ik zal wat uit mijn persoonlijke kluis bij Goudgrijp!' zegt Superdreuzel en hij loopt op Dolochov af. Hij klapt in zijn handen en een huiself verschijnt met een knal. `Henkie, ik wil dat je 5000 Galjoenen ophaalt bij Goudgrijp.' `Jawel Meester!' roept de elf blij en superdreuzel drukt hem een sleuteltje in z'n hand. `Jij,' mompelt hij als de elf weer verdwenen is en hij wijst op Expelliarmus. `Wacht hier, je beloning komt eraan.' Met een zwiep van zijn toverstok snijd hij de touwen van Dolochov los en deze staat op. Hij knikt naar Superdreuzel en loopt naar achteren. Even later komt hij terug met een schort. `Ik kan je niet genoeg bedanken. Mijn winkelhulp was al tijden kwijt!' zegt Superdreuzel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 24-02-2011, 21:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
* ontvangt de beloning van superdreuzel* en rent ook achter freuzel aan om dracoishot te zoeken. * komt nog even terug en zegt*: "wat is de belonig voor dracoishot?". "1000 galjoenen"zegt superfdreuzel""mooi zegt expeliarmus, dan delen we de winst freuzel"
Dit bericht is gewijzigd op 24-02 21:39.
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|