|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hislove
|
Geplaatst op 19-03-2011, 09:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoii, ik ben Kika.. ik ben 16 jaar,, en volg Kunst in Pikoh hasselt.. ik hou van lezen, en muziek maken * gitaar en drum* zingen kan ik jammer genoeg niet echt. euhmm ik en enig kind, maar men vriendje massimo is bijna altij bij me ^^.. ik hou van alle harry potter boeke, al vind ik de films wat minder.. Draco Malfoy is hot, and soo cute ! welll als je nog vragen hebt, vraag maar !!!...
Loveee, Kika
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dreaming of tomorow, dreaming of the past, wonderling how long my love for you will last *Draco* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lily_love_you
|
Geplaatst op 04-04-2012, 17:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hee.. ik ben al een tijdje hier maar ik kwam er net pas achter dat dit topic bestaat :3 en toen bedacht ik: laat ik hier me ff voorstellen.. dus ik begin ff opnieuw:
Hooi.. Ik ben Leandra en ik ben 12 jaar oud :3 ik woon in het stadje genaamd Lelydorp (heet eigenlijk Lelystad, maar ik noem het Lelydorp..) ik ben een eerste jaars en mijn advies isTL-Havo :3 ik mega gestoord en het ook mega gestoorde vrienden :3 ik ben zwaar verslaafd aan chocolade :3 een van mijn favo icoontjes is :3 maar dat wist je vast en zeker wel c: mijn hoofd zit 99% vol met rotzooi en 1 % vol met schooldingen.. ik heb 2 katten van 16 en een hond van 13 jaar dit is zo ongeveer mijn leven..
laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dit bericht is gewijzigd op 04-04 17:01.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
The Boy Who Lived Come To Die!! |
|