alice Geplaatst op 24-01-2011, 00:49 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Omdat er dus geen leerlingenkamer meer is van Griffoendor open ik hierbij een leerlingenkamer.

Alice komt binnen lopen in een nog lege leerlingenkamer, gaat zitten in de stoel die dicht bij de haard staat.

meld dit bericht aan een moderator

expeliarmus Geplaatst op 24-01-2011, 15:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

expeliarmus komt binnen lopen, gaat in een stoel zitten en begint vast aan haar huiswerk van toverdranken. sneep heeft echt te veel huiswerk opgegeven zeg!

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?  
alice Geplaatst op 24-01-2011, 16:18 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice ziet expeliarmus ploeteren op haar huiswerk."Hulp nodig?" Vraagt ze terwijl ze zelf ook het huiswerk van Toverdranken erbij pakt.

Superdreuzel Geplaatst op 24-01-2011, 18:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Superdreuzel komt binnen en kijkt rond.
`Leuke inrichting!' meende hij

expeliarmus Geplaatst op 24-01-2011, 18:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

"Ja bedankt" zegt ze tegen Alice. ik snapte die vraag 12 niet: wat was Monnikssap ook alweer? Ze ziet superdreuzel binnen komen: "hee super dreuzel wat doe jij hier?""jij zit toch niet in Griffoendor?" Weet je het Wachtwoord wel?

Dit bericht is gewijzigd op 24-01 20:01.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest?  
Superdreuzel Geplaatst op 24-01-2011, 18:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

`nee klopt,' zegt Superdreuzel dramatisch. `Ik dacht, ik complimenteer jullie even met de inrichting.'

expeliarmus Geplaatst op 24-01-2011, 20:02 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dank je! ziet er leuk uit he? Hoe ziet het er bij jouw uit Superdreuzel?

Ginny-w Geplaatst op 24-01-2011, 23:13 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-01-2011, 15:12 expeliarmus schreef:
expeliarmus komt binnen lopen, gaat in een stoel zitten en begint vast aan haar huiswerk van toverdranken. sneep heeft echt te veel huiswerk opgegeven zeg!

Ginny komt ook binnen gelopen en gaat bij Alice zitten. Terwijl ze haar huiswerk voor Gedaanteverwisselingen pakt zucht ze en mompeld ze: 'Volgens mij kennen die leraren de betekenis van vrije tijd en hobby's niet.'

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
expeliarmus Geplaatst op 25-01-2011, 14:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

daar ben ik het echt mee eens! We hebben toverdranken( veel te veel), gedaantenverwisseling, besweringen en waarzegerij! ik heb bijna geen tijd voor zwerkbal training!

Superdreuzel Geplaatst op 25-01-2011, 16:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-01-2011, 20:02 expeliarmus schreef:
dank je! ziet er leuk uit he? Hoe ziet het er bij jouw uit Superdreuzel?

`Oh, groen en Duister. En er liggen enkele Necroten te rotten in onze kast... In tegenstelling tot hier,' mompelt Superdreuzel die een grote kast opentrekt

fenskielovehp Geplaatst op 25-01-2011, 16:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Fenskie kwam binnen en ging bij Expeliarmus, Ginny en Alice zitten en pakte haar Bezweringen. Ze fluisterde tegen Expeliarmus die naast haar zat 'Zal ik Superdreuzel eens vervloeken ik weet een goeie Levicorpus'.

love is like the wind.    you can't see it      but you can feel it<3 
Superdreuzel Geplaatst op 25-01-2011, 17:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

*ruikt onraad*
`Wat nou mij vervloeken?' zegt Superdreuzel argwanend. `Ik bekijk enkel jullie kamer! Maar ik waarschuw je, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten '

expeliarmus Geplaatst op 26-01-2011, 20:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat nou Zwadderaar?! jij hoort hier niet hoe kom je aan ons wachtwoord? Fenskie en expeliarmus roepen samen: levicorpus! en superdreuzel bungelt aan zijn voet boven fenskie en expeliarmus. die gaan rusig weer verder met hun huiswerk

Ginny-w Geplaatst op 27-01-2011, 17:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Maak nou geen ruzie,' mompeld Ginny. Ze maakt de spreuk op Superdreuzel ongedaan. 'Misschien is het een goed idee als alle Zwadderaars uit onze leerlingenkamer gaan, ook al kom je hier alleen maar om hem te bewonderen.' Na dat gezegd te hebben gaat Ginny weer verder aan haar huiswerk.      

expeliarmus Geplaatst op 27-01-2011, 17:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad verstandig *bloost beschaamt* srry. en gaat weer verder met huiswerk. maarja gewoon een beetje plagen  zwadderaars horen niet in leerlingen kamer maar we moeten ze inderdaad ook niet steed vervloeken als we er eentje zien

Dit bericht is gewijzigd op 27-01 18:00.

alice Geplaatst op 27-01-2011, 18:05 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Alle zwadjes weg uit onze leerlingen kamer!" Alice loopt met toverstok gericht op Superdreuzel. "Wegwezen!"

havanka Geplaatst op 27-01-2011, 18:06 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Havanka loopt de leerlingenkamer binnen en ploft neer bij de haard. ze kijkt even om zich heen wie er allemaal zijn. Vlug pakt ze een boek over Zweinstein en begint gretig te lezen.

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Superdreuzel Geplaatst op 27-01-2011, 19:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Geërgerd loopt Superdreuzel de leerlingenkamer uit, en overal uit de kamer verschijnen zwadderaars. Een voor een klimmen ze naar buiten.
`En denk maar niet dat de vijandigheden tussen Griffoendor en Zwadderich hiermee beïndigd worden! Dit is enkel het begin!' schalt Superdreuzel als hij door het gat klimt.

alice Geplaatst op 27-01-2011, 19:26 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Zo die zijn ook weer weg." Alice loopt weer naar haar stoel toe en gaat er weer zitten met huiswerk.

Superdreuzel Geplaatst op 27-01-2011, 19:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het portretgat gaat weer open en er komt een eerste jaars griffoendor binnenlopen. Hij strompelt naar het midden van de kamer en ploft dan op de grond. Er volgen wat knallen en de mestbommen die de eerstejaars aan zijn mantel had ontploffen, en de mestlucht neemt de kamer over. Superdreuzel en enkele andere zwadderaars, die door het open portretgat hadden gekeken, rennen joelend weg terug naar de Kerkers

alice Geplaatst op 27-01-2011, 19:40 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

"Die etters van zwadjes ook altijd die moeten we echt een keer terug pakken." Alice kijkt de rest aan. "Wie gaat er mee wraak nemen?"

Ginny-w Geplaatst op 29-01-2011, 00:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Goed idee,' zegt Ginny grijnzend. 'Ik doe mee.'

xhermoine Geplaatst op 29-01-2011, 11:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermoine komt binnen lopen. 'Ik doe ook mee,' zei ze vastberaden. 'Maar - eh - waar doe ik eigenlijk aan mee?' stamelde ze met een schijnheilige glimlach.

''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic 
expeliarmus Geplaatst op 29-01-2011, 12:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

goed idee  ik doe mee wanneer beginnen we?

alice Geplaatst op 29-01-2011, 14:42 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Alice roept iedereen bij elkaar die mee wil doen aan wraakactie."Laten we een idee bedenken en dan stiekem in hun leerlingenkamer eens flink op z'n kop zetten." Kijkt iedereen aan."So who's in?"

2 3 4 ... 6