|
|
|
|
|
jackie
|
Geplaatst op 11-09-2011, 16:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voldemort: mijn lieve Dreuzelborene, de oorlog met de heer van het duister, Perkamentus is aangebroken, maar je kan bij mijn terecht voor bescherming, ik bescherm jullie allemaal, samen met mijn geliefde dooddoeners. Bellatrix neemt jullie namen op en zorgt dat er zo en zo 1 iemand in de buurt van jullie huis is die je kan beschermen. bellatrix: Ja Tom, we moeten de orde tegen houden om de modd-dreuzelborene uit te roeien! oow Andy daar ben je hoe gaat het met Nymphadora en Ted? Andromeda Tops: *huilt* perkamentus heeft Dora gevangengenomen. Bellatrix: *troost Andromeda*
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen |
|
|
|
|
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 12-09-2011, 21:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jammerende Jenny: ik hou niet van huilen! Ik ben gewoon altijd vrolijk! Harry Potter: Morgen ga ik met Draco bowlen! Ron Wemel: Ik haat modderbloedjes Fred Wemel: Grappen maken? Nee dat hoort niet bij mij! Hermelien Griffel: WHAAA IK KAN NIET WACHTEN TOTDAT IK WORD GEKOZEN VOOR HET ZWERKBALTEAM!!!!!!!!!!!!!
etc etc etc!!!!
|
|
|
|
Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
jackie
|
Geplaatst op 12-09-2011, 22:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
perkamentus: mijn heer Harry Potter schuild in het hoofdkwartier, namelijk het Grimwaldplein.
voldemort: MIJN HAAR MIJN HAAR MIJN HAAR! Nee ik ben kaal!" huild als een klein kind hij heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd...
|
|
|
|
SDenk je echt dat iemand ter wereld zetten je een ouder maakt? Nee! Je bent pas een vader of een moeder als je ook voor het kind kan zorgen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jackie
|
Geplaatst op 29-11-2011, 15:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
bellatrix: het spijt me mijnheer maar ik wil uw opdrachten niet meer uitvoeren. ik bedoel dreuzels zijn super lief en ik kan ze niet doden! voldemort: ik begrijp het bella ik denk het zelfde. en Harry hoe heb ik hem ooit kunnen proberen te doden! het is zo'n lieve jongen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|