|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 22-11-2011, 22:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een alternatief forum oprichten dat via via doorgeven op msn 
wzjda: er ineens 2 mensen in je vriendengroep Bi lijken te zijn en ze daar vrij vaak zelf grapjes over maken (bv. een jongen die dan stereyotypische homo-trekjes gaat doen)? (Ja... dit is mij écht over komen)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 23-11-2011, 22:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Raar opkijken, maar hem dan toch maar advies geven als hij dat zou willen weten.
WZJDA: Je niet echt ruzie hebt met een vriendin (of vriend), maar je toch een kleine spanning tussen jullie voelt (en jullie tijdens de pauze met z'n tweeën binnen staan en de rest van je vriendengroep buiten staat) en je doet nog wel een schoolopdracht met hem/haar samen? (Dit heb ik nu ongeveer...)
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 24-11-2011, 13:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-11-2011, 22:14 Ginny-w schreef:
Raar opkijken, maar hem dan toch maar advies geven als hij dat zou willen weten.
WZJDA: Je niet echt ruzie hebt met een vriendin (of vriend), maar je toch een kleine spanning tussen jullie voelt (en jullie tijdens de pauze met z'n tweeën binnen staan en de rest van je vriendengroep buiten staat) en je doet nog wel een schoolopdracht met hem/haar samen? (Dit heb ik nu ongeveer...)
|
Hmmm. Ik weet niet precies wat je met de hele situatie *tussen haakjes* bedoelt. Maar goed. Ik zou vragen aan je vriend/vriendin of er iets met hem/haar is, omdat je het gevoel hebt dat jullie ruzie hebben of een dergelijk iets.
@ Scarlett Nee, Flip is de boosdoener niet... Dít keer
WZDJA: Je 2 jongens/ meisjes te gelijk leuk vind?
Dit bericht is gewijzigd op 24-11 13:43.
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|