|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 14-11-2011, 20:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ginny, Lieke, Expelliarmus en xHermoine rennen met z'n vieren op Yayde af, waarbij Yayde roept 'Met zijn vieren tegen één, dat is gemeen!' 'Oe! Dat rijmt', glundert Lieke 'Whaha', lacht Expelliarmus 'heb ik ooit gezegd dat ik niet gemeen ben?' Ginny, Lieke en xHermoine grinniken met Expelliarmus mee. xHermoine vuurt verscheidene lamstralen op Yayde af, ze wordt geraakt door één van deze, maar weet op magische( ) wijze toch overeind te blijven. Lieke en Ginny vuren beiden vanuit tegenovergestlede richting op Yayde een bevriesspreuk af. Yayde zag Ginny's spreuk en ontweek deze, waarna Lieke vlug Ginny's spreuk moest ontwijken, maar Yaydehad Lieke's spreuk niet gezien en deze raakte haar vol. Expelliarmus kwam emt het idee om de bevroren Yayde op antartica of de Noordpool te zetten, waarna ze even verdwijnt, Yayde meenemend, en even later weer terug komt met de mededeling dat Yayde bevroren vast zit in het ijs.
Our Hill
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-01-2012, 23:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe kun je nou bang zijn voor Scarlett? Jullie konden het toch zo goed met elkaar vinden?
Ondertussen dat Superdreuzel afgeleid is zorgt Lieke ervoor dat ze Scarlett raakt met een welgemikte spreuk, Havanka ligt nog steeds bewusteloos op de grond naast de berg en Evilwitch vliegt duivels lachend boven de berg, in de veronderstelling dat die van haar is. 'PAS OP!' roept Ginny in een keer. 'Scarlett komt eraan!' Verschrikt kijkt Superdreuzel rond en als hij ziet dat Scarlett de berg af rolt in zijn richting -bewusteloos- rent hij gillend weg. Lieke, Ginny en xHermoine gaan op de berg staan en als Evilwitch net iets te ver weg vliegt spreekt xHermoine beschermende spreuken over de berg waardoor Evilwitch niet meer op de berg kan komen. 'It's Our Hill!' roept Lieke.
Dit bericht is gewijzigd op 17-01 23:11.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 18-01-2012, 16:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Evilwitch hoorde Lieke de vervloekte woorden roepen en keerde om op haar bezem. Een welgemikte Lamstraal vloog af op de aanstichtster van het kwaad en deze viel in een slap hoopje in het gras. Evilwitch lachte kwaadaardig en stoof op de berg af om deze gauw te claimen. Op een paar meter afstand stuitte zij zomaar terug en viel van haar bezem. Hard belandde zij op de helling, haar bezem rolde naar beneden. Enigszins uit het veld geslagen probeerde zij op te staan en de berg te beklimmen, maar zodra zij dicht bij de top kwam, kaatste zij terug. Wel alle Flubberwurmen op een stokje! dacht ze bij zichzelf, dit laat ik niet over mijn kant gaan! Ze pakte haar toverstok en mompelde een krachtige tegenbezwering, waardoor zij ongehinderd de berg kon beklimmen. Daar aangekomen, staarde zij een verschrikte Ginny-W en Xhermione aan, die een angstvallige blik uitwisselden. "Jullie mogen van geluk spreken," sprak Evilwitch, "ik ben in een goede bui. Ik zal jullie de keus geven: of jullie verlaten vrijwillig de berg en jullie blijven in leven, òf ik help jullie een handje. Dan is het echter maar de vraag hoe je beneden aankomt..." Een duivelse grijns prijkte op haar gezicht en uiterst subtiel wierp zij een blik op de roerloze Lieke. Ginny-W slikte en de ogen van xhermione leken twee keer de normale grootte te zijn. Toen slaakte Ginny-W een strijdkreet. "Wij zijn Griffoendors! Wij geven ons niet zomaar gewonnen!" Ze trok haar toverstok en vuurde een salvo vervloekingen op de Gemene Heks af. Die wist ze moeiteloos te pareren door de bewusteloze Havanka voor zich uit te houden. Be-wrat, spartelend en scheelkijkend werd ze in het gras gegooid, toen Evilwitch de tegenaanval inzette. "Wat jij wilt," sprak deze smalend. "Accio Superdreuzel!" Evilwitch lachte voldaan en leek geen andere spreuk meer af te willen vuren. Xhermione en Ginny-W keken elkaar even aan. Kon dit het ècht zijn? Uit de verte klonk een kreet die steeds harder aanzwol en vanuit de diepte was een vliegende Superdreuzel zichtbaar. Amper was hij geland, of Evilwitch pakte zijn broekspijp en krijste: "Nu kunnen jullie hem krijgen! Aanschouw!" Harige bokito-benen werden zichtbaar, de dwaze Griffoendors werden verblind. "Alles, alles maar niet dàt!" smeekte Ginny-W met haar handen voor haar gezicht. Xhermione kon het aangezicht niet langer verdragen, pakte haar vriendin bij de mouw en rende zo hard ze kon naar beneden. Jammerkreten en smeekbedes echoden over de berg. "Haha! Pak aan, stelletje lafbekken!" brulde Evilwitch de Griffoendors na en ze gaf Superdreuzel een high-five. "Our hill, harige afdelingsgenoot!"
Dit bericht is gewijzigd op 20-01 18:00.
|
|
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 20-02-2012, 21:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Lieke komt aanvliegen op haar bezem, met achter haar Ginny en xHermoine. 'Hé, je staat op onze plek!' Superdreuzel kreeg een stortvloed van spreuken over zich heen en rende angstig weg. 'Wij claimen de hill!', riep Ginny nadat Lieke en xHermoine de hill hadden beveiligd.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Lily_love_you
|
Geplaatst op 21-02-2012, 18:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
maarja, ik ben natuurlijk de jongste duistere heks en brak ik met een veel te simpel spreukje door de beveiliging heen en at een banaan en gooide bananenschil een paar meter verder op, sloeg een touw omhun heen en duuwde ze op de bananenschil en die gleed, als een snowboard, van my hill af. 'YOUR NOT WELCOME TO MY HILL!' gil ik ze nog na. dat is het einde van mijn terugpakking van mijn Hill LANG LEVE MIJ EN MIJN HILL!
Dit bericht is gewijzigd op 21-02 18:32.
|
|
|
|
The Boy Who Lived Come To Die!! |
|
|
|
|
|