|
Secret-v
|
Geplaatst op 14-01-2011, 20:59 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Regels: - minstens 2 posts tussen je eigen posts en de volgende. - geen ruzie in het topic dat word verwijderd. - doe normaal en serieus - houd je aan de regels van het betreffende spel
dit spelletje kennen de meeste mensen vast wel probeer op een zo origineel mogelijke manier de heuvel te pakken te krijgen voorbeeld:
lid1: ik zet een vlag op de heuvel, MY HILL lid2: ik breek de vlag af en zet mijn eigen lag er neer,MY HILL lid3: ik spreek een spreuk uit waardoor mijn huis op de heuvel(en op lid1 en lid2) valt, MY HILL
zoals je al ziet mag je ALLES gebruiken en moet je post eindigen met MY HILL succes :3
Ik ben gewoon awesome. My Hill. 
Dit bericht is gewijzigd op 14-01 20:59.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 15-01-2011, 13:17 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Helaas voor iedereen, behalve Dracoishot, was iedereen Lieke, Ginny en xherminine vergeten, die nog steeds op de berg waren. Lieke, Ginny en xheromine treiteren Superdreuzel door zijn toverstok af te pakken en deze steeds over te gooien, zodat hij er noot bij kan. Daarna verbranderen ze zijn toverstok en verbranden ze ook hem. De twee hoopjes as strooien ze in een meer ergens in afrika.
'It will be forEVER OUR hill!!!!! Van, Draco, Lieke, Ginny en xhermonine Dus ook My hill!
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 18-01-2011, 21:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 15-01-2011, 13:17 lieke schreef:
Helaas voor iedereen, behalve Dracoishot, was iedereen Lieke, Ginny en xherminine vergeten, die nog steeds op de berg waren. Lieke, Ginny en xheromine treiteren Superdreuzel door zijn toverstok af te pakken en deze steeds over te gooien, zodat hij er noot bij kan. Daarna verbranderen ze zijn toverstok en verbranden ze ook hem. De twee hoopjes as strooien ze in een meer ergens in afrika.
'It will be forEVER OUR hill!!!!! Van, Draco, Lieke, Ginny en xhermonine Dus ook My hill!
|
Maar de dames waren dom genoeg om de hill leeg achter te laten op hun safari in afrika, dus Superdreuzel stapte de hill op en haalde een nieuwe toverstok uit zijn binnenzak. My hill!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 19-01-2011, 18:10 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
pas op! straks verrander ik je in een vlieg één maal geen retour! ( trouwens hoe moet je aan een toverstok komen?, Expeliarmus! en superdreuzels stok vliegt naar antartica)schopt superdreuzel van de heuvel en helpt met het verzorgen van ginny-w en de andere met hun zere achterwerken( weet hoe het voelt superdreuzel heeft me ook een keer geschopt)
Dit bericht is gewijzigd op 19-01 18:11.
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
|
|
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 19-01-2011, 19:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
leid superdreuzel af en door zijn stomheid verteld hij perongeluk waar de heuvel is. exp. ontwapen superdreuzel en gaat op zoek naar ginny-w en de andere en vraagd of ze de heuvel samen willen delen. samen maken ze de bescherming om de Hill heen zo sterk dat andere er niet mer door kunnnen
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 19-01-2011, 19:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-01-2011, 19:05 expeliarmus schreef:
leid superdreuzel af en door zijn stomheid verteld hij perongeluk waar de heuvel is. exp. ontwapen superdreuzel en gaat op zoek naar ginny-w en de andere en vraagd of ze de heuvel samen willen delen. samen maken ze de bescherming om de Hill heen zo sterk dat andere er niet mer door kunnnen
|
euh, ik was dus op zich op de hill, dus je kon me niet vinden...
Maar aangezien je vergeet de hill te claimen... Superdreuzel gaat er weer op staan en zorgt er dit keer voor dat hij op de hill staat nadat hij een nieuwe Fideliusbezwering uitspreekt. De hill verdwijnt.
My Hill!
|
|
|
|
|
|
|
|