|
Yayde
|
Geplaatst op 11-01-2011, 17:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De Dierenspeciaalzaak
Voor scholieren die een dier zoeken tot hoog bejaarde tovenaars/heksen die een metgezel zoeken.
Wij verkopen:
- Katten - Muizen - Ratten - Padden& Kikkers - Schildpadden - Jonge wolfjes ( alleen het allerkleinste tamme ras) - Honden - Uilen - Vogels - Hagedissen
* Deze dieren hebben wij in alle soorten, maten & kleuren * Wij verkopen ook dieren die niet op de lijst staan mits deze ruim van tevoren worden besteld * Afhankelijk van de grootte, leeftijd en staat van een dier bepalen wij de prijs
* Onze winkel is niet verantwoordelijk voor alles wat er na het dier gekocht te hebben gebeurd. Wij verzorgen onze dieren namelijk uitermate goed
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 12-11-2011, 11:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
"Natuurlijk." zegt Yayde. "Wat zoekt u precies?"
Op 16-09-2011, 16:32 Ginny-w schreef:
*Komt binnen gelopen.*
'Ik zou graag een hondje, een uil en een jong vosje willen,' zegt Ginny tegen Yayde. (Zo, dat wordt gezellig in huis )
|
"Oké." zget Yayde vrolijk. "Heeft u een speciale kleur of grootte in gedachten?" vraagt ze Ginny belangstellend.
Yayde geeft een zwiepje met haar toverstaf en er komen 10 hokken met wolfjes aangevlogen. "Gaat dat zo mee of wilt u misschien gebruikmaken van onze service?" Ze kijkt Sportlaan vragend aan. Een van de jonge wolfjes begint te janken. Yayde zet de hokken met nog een zwiepje op elkaar. "Service, lijkt me zo."zegt ze tegen een verblufte Sportlaan. "Nou, dat is dan 500 galjoenen voor de wolfjes." zegt ze ietwat arrogant. Ze kijkt naar de zak die Sportlaan op de toonbank heeft gegooid, en schud hem leeg. "Ik ben bang dat u een hoop galjoenen te weinig heeft.." zegt ze. Sportlaan kijkt verbaasd en begint zijn zakken uit te kammen naar meer geld.. Yayde zucht en besluit alvast de andere klanten te helpen.
Dit bericht is gewijzigd op 12-11 11:08.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|