|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 06-01-2011, 21:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Duistere Duistershop voor Duistere dingen
Welkom in De Duistere Duistershop voor Duistere dingen. Hier vind je allerlei artikelen die je niet in je alledaagse winkeltje vind en een enorme catalogus die eens in de zoveel tijd veranderd. Maar jullie zijn gewaarschuwd, we geven geen geld terug en zijn niet verantwoordelijk voor ongelukken of gevangenisstraffen. Wij hebben alles op vooraad. U kunt bij ons ook bestellen. Levertijd 1-5 werkdagen. Heeft u zelf een winkel, of wilt u uw artikelen bij ons verkopen? Stuur dan een Privébericht naar Superdreuzel met als Titel: Artikelen verkopen
Hoe zit het met de valuta? 1 Galjoen staat gelijk aan: 17 Sikkels, 493 Knoeten 1 Sikkel staat gelijk aan: 27 Knoeten
Onze Catalogus:
Duistere en Krachtige Voorwerpen
Perueaans Duistergruis 25 Sikkels per stuk Vuurbeker (spuwt vuur en stukjes perkament) 1000 Galjoenen Bijtende Galjoenen 1 Galjoen Bijtende Sikkels 1 Sikkel Bijtende Knoeten 1 Knoet Bijtende Deurknoppen 10 Sikkels, 5 Knoeten Bijtende Wcbrillen 2 Galjoenen, 15 Sikkels Brakende Toiletten 15 Galjoenen Replica Steen der Wedekeer 35 Galjoenen Replica Zegevlier 50 galjoenen Hand van de Gehangene 125 Galjoenen
Kleding en lichaamsversiering
Echte Dooddoenermantels S: 15 Galjoenen M: 20 Galjoenen L: 25 Galjoenen XL: 30 Galjoenen XXL: 35 Galjoenen XXL Kingsize: 50 Galjoenen Echte Dooddoenermaskers 20 Galjoenen
T-shirt met opschrift: Wij doen Dood! SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt met opschrift: Dood aan de Gladiolen SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt met opschrift: Dood aan de Wemels SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt van de tovenaarsband DeathMetalKrinkel SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt met opschrift: Screw the Rules SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt met opschrift: http://www.zweinstein.nl SMLXLXXL 20 galjoenen T-shirt met opschrift:
Ketting der Verstikking (alleen aan te raden als cadeau voor vijanden) 125 Galjoenen Verstikking der Ketting 125 Galjoenen
Consumptiemiddelen Veritaserum 50 Galjoenen per 50 ml Felix Fortunatis 100 Galjoenen per 10 ml Wisseldrank 50 Galjoenen per flacon a. 100 ml Eetbare Duistere Tekens 20 Knoeten per stuk Onvergefelijke Droptoverstokken (Vuurt een willekeurige Onvergeefelijke Vloek af bij gebruik) 1 Galjoen
Boeken en Tijdschriften
Hoe pest ik een Dreuzel door Willy Wildekind 10 Galjoenen
Geheimen van de Zwarte Kunsten door Onbekend 100 Galjoenen
Hoe bottel ik de dood? door Karel Brouwel 15 Galjoenen
Vier-ballen-en-vijftien-bezemstelen-op-een-ovalen-veld-met-zes-hoge-ringen-op-een-paalbal door de eeuwen heen door Fkjs 10 Galjoenen, 15 Sikkels
Vier-ballen-en-vijftien-bezemstelen-op-een-ovalen-veld-met-zes-hoge-ringen-op-een-paalbal en hoe dit te spelen door Superdreuzel 10 Galjoenen, 15 Sikkels
Dreuzels en hoe ze te houden door Ella Jager 13 Galjoenen
Snullen en hoe te negeren door Ella Jager 13 Galjoenen
Hoe Infiltreer ik het Ministerie van Toverkunst door Harry Potter 10 Galjoenen
Gladianus Smalhart en het Amulet der Wijzen door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de Geheime Bezemkast door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de Gevangene van Normengard door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de Beker van Huffelpuf door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de Orde van Merlijn door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de HalfBloed Klassenoudste door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Gladianus Smalhart en de Gruzielementen door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen Een Leven in 1014 bladzijdes door Gladianus Smalhart 40 Galjoenen
Posters en vlaggen
Vaandel van Zwadderich ( 400x532 cm ) 30 Galjoenen Poster van Zalazar Zwadderich ( 200x265 cm ) 3 Galjoenen, 15 Sikkels Ongewenst Persoon Nr.1 gesigneerde poster( 130x200 cm ) 30 Sikkels
SPECIALE AANBIEDINGEN! De éérste klant van de heropening (7-01-2011) zal 50% korting ontvangen!
Zoekt u werk? Wij zijn op het moment op zoek naar een Vakkenvuller en eventueel kassabediende. Bent u geïntreseerd? Stuur dan een Privébericht naar Superdreuzel met titel: ``Werken in de Duistershop'' en vertel waarom jij geschikt bent en waarom ik jou moet kiezen voor de baan. Uw beginnersloon zal later worden bepaald
Dit bericht is gewijzigd op 26-01 20:14.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 18-01-2011, 17:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde is kletsnat en ze ziet dat 'Superdreuzels Duistere Dingenshop voor Duistere dingen' het dichtstbijzijnde winkeltje is. Dat komt mooi uit ! denkt ze terwijl ze de winkel inloopt. Eenmaal binnen loopt ze naar Superdreuzel toe en vraagt hem: " Heeft u ook een flesje Felix Fortunatis?" "Ik heb binnekort een zwerkbalwedstrijd en ik heb echt een beetje geluk nodig" Ze lacht "En mocht dit niet mogen op de wedstrijd,dan heb ik het sowieso nodig!"
Dit bericht is gewijzigd op 18-01 17:12.
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 19-01-2011, 18:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde excuseert zich "Sorry! Ik repareer het wel!" en met een zwaai van haar stok is de vloer weer droog. Omdat ze niet nog meer op de vloer wilt lekken, droogt ze zichzelf ook maar meteen . "Ehm, juist ja "zegt ze als ze klaar is. Ze rommelt in haar zakken en vindt daar het geld "Alstublieft " zegt ze en ze legt 200 galjoenen op de toonbank "Voor de 2 flesjes die ik wil" zegt ze , en ze glimlacht naar Superdreuzel.
Dit bericht is gewijzigd op 19-01 18:27.
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 19-01-2011, 20:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
`We hebben verschillende magische strikken en verpakkingen. U kunt kiezen uit:'
Verstikkende strikken ---2 Sikkels Onopenbare strikken --- 2 Sikkels Onstrikbare strikken --- 2 Sikkels Magisch fonkelende strikken --- 2 Sikkels
Onzichtbaar pakpapier --- 2 Sikkels Giftig pakpapier --- 2 Sikkels Verschroeiend pakpapier --- 2 Sikkels Wc papier --- 2 Sikkels per rol Allekleuren pakpapier --- 2 Sikkels
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 20-01-2011, 19:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-01-2011, 12:35 manon56 schreef:
ik wil graag: Veritaserum 50 Galjoenen per 50 ml Felix Fortunatis 100 Galjoenen per 10 ml Wisseldrank 50 Galjoenen per flacon a. 100 ml Eetbare Duistere Tekens 20 Knoeten per stuk Onvergefelijke Droptoverstokken (Vuurt een willekeurige Onvergeefelijke Vloek af bij gebruik) 1 Galjoen
|
En hoeveel zou u er van elk willen hebben?
Op 20-01-2011, 13:42 Yayde schreef:
"Doe mij maar de Magisch fonkelende strikken en het Allekleuren pakpapier alstublieft" "Vooral de fonkelende strikken zijn echt mooi!" "Hoeveel wordt dat dan samen?" vraagt ze aan Superdreuzel..
Dit bericht is gewijzigd op 20-01 13:43.
|
Dat wordt dan samen 200 galjoenen en 4 sikkels. De 200 Galjoenen zijn al overhandigd. Dus 4 Sikkels alstublieft, zegt Superdreuzel en hij begint gelijk met het inpakken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 20-01-2011, 20:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
`Dat is een hele bestelling,' zegt Superdreuzel en hij loopt naar achteren. `Daar gaat m'n hele voorraad Veritaserum en Felix Fortunatis,' klinkt het van achter in de winkel. Er klinkt gerinkel van vele kleine flesjes. Superdreuzel verschijnt weer met 120 kleine flesjes in een grote doos en zet deze op de toonbank. `Wisseldrank...' mompelt Superdreuzel en hij loopt weer naar de achterkamer. Er klinkt wat gesis en er komt wat rook de winkel in. Superdreuzel hoest en komt iets later met 60 flacons wisseldrank aan en doet deze ook in de doos. `Eetbare Duistere Tekens en Onvergefelijke Droptoverstokken...' mompelt hij en hij opent een doorzichtig plastic fles die op de toonbank opgestapeld zijn. Hij telt vlug de inhoud, maar loopt dan naar het magazijn. Er klinken wat knallen, een woedende schreeuw van Superdreuzel, haastige voetstappen en een groene lichtflits. Enkele seconden later verschijnt hij weer en hij gooit twee plastic zakjes met het snoepgoed in de doos. Manon kijkt superdreuzel even vreemd aan en werpt dan een blik op het magazijn. `Maak je niet druk,' verzekerd Superdreuzel haar. `Dat laat ik wel door iemand opruimen,' zegt hij en hij schopt vlug de zichtbare arm terug het magazijn in. `Dat wordt dan 9060 Galjoenen en 1200 Knoeten. Zitten er cadeautjes bij?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alexx
|
Geplaatst op 25-01-2011, 16:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Alexx loopt binnen en werpt een blik op het briefje waarop met koeienletters 'HULP GEVRAAGD' staat gekladderd. Ze wendt zich tot Superdreuzel, die net terug kwam lopen uit het enge steegje achter de winkel en ziet een ernstig misvormd lijk achter hem liggen. Alexx vraagt zich af wat Superdreuzel wel niet allemaal heeft gedaan om hem in dat steegje te krijgen, maar schudt die gedachte van zich af. 'Je zoekt hulp?' Vraagt ze, al lopend naar de kassa. 'Een baantje als vakkenvuller lijkt me wel iets, hoeveel betaalt het?'
|
|
|
|
|
|
|
Superdreuzel
|
Geplaatst op 25-01-2011, 16:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Superdreuzel krabt verdwaasd over zijn hoofd. `Vaag, dit is al de tweede winkel waar een solicitant komt... ik zou zweren dat ik geen hulpaanvraag heb opgehangen...' mompelt hij in zichzelf. Hij ziet de blik van de nieuwe klant afdwalen naar de achterdeur die nog steeds wagenwijd openstaat. Superdreuzel schrikt, er volgt een knal en een groene lichtflits en de deur valt dood op zijn zijkant en ontneemt het lijk in het steegje van het zicht. `Hulp?' mompelt hij dan en hij kijkt bedenkelijk. `Tja, een vakkenvuller is altijd welkom,' zegt hij en hij gebaard op de enorme kasten die vol staan met Duistere artefacten. `Ik betaal je 6 Galjoenen en 20 Sikkels per uur,' mompelt Superdreuzel
|
|
|
|
|
|
|
Alexx
|
Geplaatst op 25-01-2011, 16:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-01-2011, 16:20 Superdreuzel schreef:
Superdreuzel krabt verdwaasd over zijn hoofd. `Vaag, dit is al de tweede winkel waar een solicitant komt... ik zou zweren dat ik geen hulpaanvraag heb opgehangen...' mompelt hij in zichzelf. Hij ziet de blik van de nieuwe klant afdwalen naar de achterdeur die nog steeds wagenwijd openstaat. Superdreuzel schrikt, er volgt een knal en een groene lichtflits en de deur valt dood op zijn zijkant en ontneemt het lijk in het steegje van het zicht. `Hulp?' mompelt hij dan en hij kijkt bedenkelijk. `Tja, een vakkenvuller is altijd welkom,' zegt hij en hij gebaard op de enorme kasten die vol staan met Duistere artefacten. `Ik betaal je 6 Galjoenen en 20 Sikkels per uur,' mompelt Superdreuzel
|
kijk onderaan in de eerste post, er staat dat je een vakkenvuller en een kassapersoon wil
Alexx trekt haar wenkbrauwen op. 6 galjoenen is veel. 'Ik heb zeker interesse!' Zegt ze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|