manon56 Geplaatst op 25-01-2011, 17:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

jippieXD

meld dit bericht aan een moderator

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
dracoishot Geplaatst op 25-01-2011, 17:34 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

XD jippie? Ik ben niet zo'n goede schrijfster hoor.

past precies bij mij 
manon56 Geplaatst op 25-01-2011, 17:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

tuurlijk wel

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Freuzel Geplaatst op 28-01-2011, 17:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dan ga ik wel weer verder

Freuzel lag op de grond en opeens zag hij dat iedereen in de kamer met een vreemde blik naar hem aan het kijken was. Hij kroop naar achter en voelde iets warms op zijn hoofd. Het was bloed, hij dacht:'Ik moet hier natuurlijk wel in leven blijven. Hij kroop nog verder naar achter alleen de vampiers waren sneller. Ze stonden met zijn 5e om hem heen. Freuzel stond snel op en verdween naar een plek waar vampieren niet kunnen komen. Hij ging zitten en bedacht wat hij moest doen. Hij ging zitten op het bankje. Na een half uurtje stond hij op en verdwijnselde weer. Dit keer stond hij voor het Sint Holisto. Hij ging naar binnen en vroeg of de helers hem konden helpen. Ze zeiden ja en na 20 minuten stond hij zonder bloed buiten. 2 tellen later was hij weg. Dit keer stond hij voor de deur van het huis van Bella. Hij klopte aan en zag even later bella in de deuropening staan.

LIKE A BOSS 
manon56 Geplaatst op 03-02-2011, 16:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Met alice achter haar. Ze begonnen direct hun verontschuldigingen aan te bieden. Maar Freuzel wuifde ze weg. 'Daar kunnen jullie niks aan doen ik ben naar het ziekenhuis geweest en alles is goed, zolang je zafrina maar uit m'n buurt houd.'

dracoishot Geplaatst op 18-02-2011, 14:48 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

'Dat zal geen probleem zijn,' vertelde Bella grimmig. 'Als ze slim is is ze nu al honderden kilometers weg.'  Freuzel opende zijn mond maar kreeg geen kans om wat te zeggen.
'Nee,' zei Bella. 'Ze kan wel voor zichzelf zorgen. Luister, ik moet even weg, Renesmee wil jagen, maar je kan met Alice kletsen.'
Freuzel leek even na te denken.
'Mag ik mee?'  vroeg hij plots. Bella keek hem als verdooft aan.
'Wat? Nee! Echt niet!' riep ze uit, rillend aan de gedachten.

Ben weer inspiloos

past precies bij mij 
1 2 3