|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 09-01-2011, 15:13 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gelukkig wel. Ik begin.
Bella keek glimlachend om zich heen. Ze was gelukkig zo. Renesmee lag lichtjes te snurken in haar armen, voor mensenoren niet eens hoorbaar. Plotseling hoorde ze boven een klap. In een flits die haar onzichtbaar zou moeten maken stond ze naast Jacob. Ze grinnikte, en overhandigde hem Renesmee terwijl ze de gebroken vaas opruimde. 'Was hij te zwaar voor je Jake?' Plaagde ze hem. Hij grinnikte met haar mee. 'Ik breng Nessie zo naar haar bed. Neem maar afscheid.' Ze was er nooit echt blij mee geweest dat Jacob op Renesmee ingeprent was, maar ze had er mee leren leven. In tegenstelling tot Edward, had ze het ergens wel verwacht. Jacob had gelijk gehad. Het was altijd al Renesmee geweest. Jake gaf Renesmee een kusje op haar voorhoofd en mompelde een zachtjes ''welterusten.'' Bella nam haar over en begon op een licht tempo, maar toch nog snel, naar hun huisje te lopen. Ze legde Renesmee in haar bedje, en pakte haar handje om haar dromen te bekijken*. Het bestond voornamelijk uit gezichten en kleuren. Glimlachend keek ze toe, terwijl ze onbewust haar gezicht en die van Jacob telde. Het was nek-aan-nek.
*Renesmee's kracht is via haar handen laten zien wat ze op dat moment denkt.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
past precies bij mij |
|
|
Freuzel
|
Geplaatst op 09-01-2011, 15:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toen Bella in bed wou gaan stappen zag ze een lichtflits door het slot van de voordeur komen en tegelijk hoorde ze:'Alohomora' Het leek een vriendelijke stem. De deur ging open, maar er stond niemand. Ze hoorde wel een licht gebonk. En opeens zag ze schoenen en ze wist wie het was. Bella zei:'Hoi Freuzel, wat kom jij hier zo laat nog doen?' 'Ik heb problemen.' zei hij terug. 'Toen ik terug kwam van mijn werk zag ik nog net de laatste restjes van mijn huis, kinderen en vrouw. Ze waren dood en verbrand. Toen ik mijn toverstok licht liet geven zag ik nog net mannen met zwarte kappen wegvliegen. De dooddoeners hebben mijn leven gesloopd. Dus wat ik wou vragen is of je nog een bed over hebt waar ik kan slapen?'
|
|
|
|
LIKE A BOSS |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 09-01-2011, 15:38 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bella knikte. Ze was al sinds haar verandering bevriend met freuzel. 'Kom maar mee. We hebben een reservekamer.' Ze leidde hem naar een kamer aan het eind van de gang. 'Als je iets nodig hebt zeg je het maar.' ze glimlachte en knipte het licht uit. Op dat moment kwam Edward hun kamerraam door. 'Freuzel hier?' vroeg hij verbaasd. Snel legde ze het uit. 'Dat is verschrikkelijk,' zei hij vol woede. 'hij mag zo lang blijven als hij wil.' Ze glimlachte. Edward en freuzel waren allang vrienden. 'Nessie ligt te slapen. Heb jij nog kleren voor freuzel? Hij heeft nu niks meer.' Hij knikte en liep naar freuzel, met een stel kleren in zijn hand. Ze ging op het grote bed liggen en luisterde naar hun gesprek.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
Freuzel
|
Geplaatst op 09-01-2011, 15:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Oké
Freuzel gaat liggen en vertelt het verhaal:'Ik kom dus thuis na een lange werkdag. Ik verheug me erop om mijn vrouw en drie kinderen te zien. Dus verschijnsel ik naar mijn huis. Maar toen ik het zag viel ik bijna meteen flauw. Ik zag 4 dode en verminkte lichamen. Ik zag wie het deden het waren 5 dooddoers. Eentje had ik nog kunnen oppakken en ik gaf hem veritaserum en ik vroeg wat zij gedaan hadden. Hij zei dat ze de deur open hadden gemaakt en iedereen hadden vermoord met de vloek des doods en daarna hadden ze het huis in brand gestoken. Toen ik dat hoorde viel ik meteen flauw. Dat is het verhaal.'
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-01 21:57.
|
|
|
|
LIKE A BOSS |
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 09-01-2011, 19:36 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Alice hoorde Edward en Freuzel praten en liep naar Bella. 'He, ik liep toevallig langs. Waarom is freuzel hier?' Bella vertelde het hele verhaal en Alice zuchtte. 'We moeten hier echt iets aan doen Bella. We kunnen dit niet laten gebeuren.' 'Maar wat moeten we dan doen?' vroeg Bella.
sorry voor kort stukje inspiratieloos
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 09-01-2011, 19:41 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
maakt niet uit.
'We kunnen niets doen. We mogen onszelf niet laten zien, en dit heeft niks te maken met vampiers.' Alice zuchtte 'We moeten echt wat doen. Alice heeft gelijk.' brengt een binnenlopende Edward in. 'Als we helemaal niks doen zijn er straks geen mensen meer over.' Ongerust keek hij richting Renesmee's kamer. Bella keek ook en dacht hoogstwaarschijnlijk hetzelfde als hij. Plotseling had ze een idee. Een idee dat alleen voor Edward bedoelt was. Ze concentreerde zich heel erg, en wierp haar schild af. Edward keek alleen maar lichtjes om en ze glimlachte even. Dit mag je niet aan Alice vertellen Edward! Dan gaat het vast en zeker mis! waarschuwde ze. Daarna legde ze haar hele plan uit.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
manon56
|
Geplaatst op 09-01-2011, 20:03 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Alice zag dat Bella en Edward elkaar de hele tijd aan keken en ze zuchtte. Het was weer zo ver hoor. 'Ik ga even bij Freuzel kijken.' Ze stond op en liep de deur uit, eigenlijk ging ze niet bij Freuzel kijken maar bij Renesmee. Ze lag daar heel vredig te slapen Alice pakte haar handen vast en zag dat ze droomde over Bella.
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 09-01-2011, 20:06 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bella schaamde zich een beetje maar Alice mocht het echt niet weten. Ze hoorde Renesmee's deur open gaan en glimlachte lichtjes. Ze wilde samen met Alice haar dromen bekijken, maar ze was te dorstig. 'Ik ga even jagen voor Nessie weer wakker wordt.' zei ze tegen Edward. 'Ik zou samen met haar kunnen gaan, maar ik denk niet dat ik me dan kan inhouden. Neem jij haar morgen even mee?' Edward knikte en ze dook het raam uit, op zoek naar wat herten.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
Freuzel
|
Geplaatst op 10-01-2011, 21:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Na een lange tijd slapen werd Freuzel weer wakker. Hij keek naar buiten en zag Bella net weg gaan terwijl ze zei:'Ik ga even op zoek naar wat herten.' Op dat moment herrinerde ik mezelf weer dat ze een vampier is. Ik liep naar beneden naar de koelkast en pakte wat eten en drinken en liep er weer mee naar boven om te eten. Toen Alice klaar was met het lezen van de dromen van Renesmee liep ze weer naar beneden om ook wat eten te halen. Ik zag haar nog net in de duisternis verdwijnen.
|
|
|
|
LIKE A BOSS |
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 11-01-2011, 16:29 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bella stond in het midden van het bos en snoof even. Rechts, bij het meer. Ze rende eropaf en pakte het grootste hert vast. Het was veel te snel leeg. Ze gooide het weg maar besefte dat hij niet op de grond neerkwam, zoals normaal. Ze sprong op en ging in verdediging. Ze kon niets ruiken door de dieren naast haar, maar ze kon wel horen. Ze moest alles doen om niet de dieren aan te vallen, want ze was nog steeds jong. Toch was haar overlevingsinstinct sterker. 'Wie is daar?!' riep ze door het bos. Ze hoorde iemand links van haar en bewoog. Toen hoorde ze ''Jonkie!'' en ontspande ze. Ze herkende de stem. 'Zafrina,' zei ze opgelucht. Ze liep richting de stem en zag Zafrina daar staan. 'Wat brengt jou hier?' 'Jou opzoeken!' zei Zafrina vrolijk. 'Je bent nog niet langs geweest met het kind!' zei ze daarna licht bestraffend. 'Nog geen kans toe gezien. Ik was even aan het jagen, en zo te zien heb jij dat ook nodig.' zei keek bezorgd naar haar donkere ogen. 'Maar nu komt überhaupt niet echt uit. We hebben iemand op bezoek.' zei ze daarna. 'Maakt niet uit, maakt niet uit. Ik ga even jagen en dan kom ik. Is het een mens?' vroeg ze daarna snel. Bella knikte. 'Goed, dan jaag ik beter.' Ze begon weg te lopen. 'Zafrina!' riep Bella haar na. 'We moeten hier nog steeds wonen. Wil je wat verder weg jagen?' Zafrina glimlachte barmhartig en knikte. Toen was ze weg. Bella liet de herten ontsnappen en racete naar huis.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-01 21:57.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|