|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 22-12-2011, 23:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
aangezien het zo'n tijd geleden is dat ik heb gepost, heb ik ervoor gekozen om de situatie helemaal om te gooien. Nu is het minder verwarrend.. (er wordt soms nog wel terug gerefereerd, maar er zijn op het moment dat ik schrijf geen gasten meer aanwezig)
Een eenzaam vergeeld briefje wappert aan de deur van “de Haardreiziger”.De oud vergeelde woorden zijn al bijna niet meer te lezen. Ik ben even weg Voorzichtig opent Howlingwolf de licht krakende deur van de herberg en stapt naar binnen. Een muffige geur komt haar tegemoet. Nee, het was alweer even geleden dat Howlingwolf haar eigen herberg opende. Ze dacht terug aan de tijd dat ze het pand opende en even vertrok haar mond bitter. Vampiers in alle soorten en maten hadden gelijk de boel overgenomen, tot het uiteindelijk zo erg uit de hand liep dat Howlingwolf besloot de boel te sluiten. Al was het dan alleen maar om de bezoekers de voorvallen te laten vergeten. Er had zeker al een tijd niks meer geleefd in de herberg. De dikke lagen stof zouden nog voor heel wat moeilijkheden kunnen zorgen. Howlingwolf nam de ruimte eens goed in haar op, toen ze besefte waarom ze had gekozen om hier haar bedrijf te beginnen. Precies een jaar geleden opende ‘De haardreiziger’ haar deuren. Het pand was net gerestaureerd en ze was opgetogen geweest. Het had er zo mooi uitgezien. Precies een jaar geleden.. Plotseling nam Howlingwolf een besluit en ze stapte weer naar buiten waar ze haar toverstok trok en deze in de lucht stak. Een regen van felle kleuren schoot de lucht in boven ‘De Haardreiziger’. Het was tijd voor een nieuw begin.
In de lucht blonken de gekleurde letters aan de hemel. “Boterbier morgen van het huis!”
Plotseling klonk er van binnen een gekuch.
Dit bericht is gewijzigd op 23-12 00:08.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-05-2012, 09:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 16-05-2012, 23:42 Lilyloena schreef:
[...]
waar zijn al die ongure types dan? het spijt me maar je zit echt alleen. die maanden alleen in een hoekje zitten heeft jou niet goed gedaan. je hallicuneert.
|
Ginny-W vindt deze reactie leuk
Om het wat drukker te maken komt Ginny de herberg ook binnengelopen. Ze ziet de twee mensen ver van elkaar in een hoekje zitten, kijkt ze even vreemd aan en gaat dan aan de bar zitten. Wachtend tot ze iets kan bestellen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|
|
|
|