|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 22-12-2010, 14:59 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Draco komt geïnteresseerd binnenlopen. 'Ik zie dat je mijn, eh, gift, goed gebruikt? Dit is werkelijk wonderschoon!' Wolfie straalt en bied haar een kamer aan. 'Ja doe maar je beste kamer, en, eh, privé graag. Ik krijg visite die het ministerie niks aangaat.' Wolfie knikt en leid haar naar een donkere gang. Daar achteraan zit een deur erg goed op slot. Wolfie opende de sloten en geeft haar de spreuken ervan. Als ze binnenloopt doet ze de deur weer dicht. Meteen zit er iemand op het bureau. 'Ben je er klaar voor draco?'
Draco, niet god-modden, dat heb ik je al eerder verteld.
V
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 22-12 15:31.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 22-12-2010, 17:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 22-12-2010, 14:59 dracoishot schreef:
Draco komt geïnteresseerd binnenlopen. 'Ik zie dat je mijn, eh, gift, goed gebruikt? Dit is werkelijk wonderschoon!' Wolfie straalt en bied haar een kamer aan. 'Ja doe maar je beste kamer, en, eh, privé graag. Ik krijg visite die het ministerie niks aangaat.' Meteen zit er iemand op het bureau. 'Ben je er klaar voor draco?'
|
Howlingwolf grijnst breed. "Door uw gift heb ik niet alleen de benedenverdieping op kunnen knappen, maar ook de eerste en de helft van de tweede etage," zegt Howlingwolf stralend. "Er zijn echter nog een paar kamers op de tweede en de derde verdieping, waar ik nog niet aan toegekomen ben, maar dat komt nog." Ineens komt er een huiself langs gerend. Howlingwolf pakt hem bij zijn oor beet en tilt hem op de bar. "Ik heb zelfs wat hulp in kunnen kopen! Maar.. ik neem aan dat u daar niet voor komt. " ze knipoogt. "De beste kamer is zelfs niet goed genoeg voor u; ik sta bij u in het krijt!" Ze duwt de huiself van de bar. "Ga wat te drinken halen voor onze gast," roept ze hem na. "Een privékamer? Komt voor mekaar! Volgt u mij maar!" zegt Howlingwolf vrolijk terwijl ze met een zwaai van haar toverstok de deur naar het trappenhuis open laat zwiepen. "Dit is onze beste kamer," zegt Howlingwolf terwijl ze Draco voor laat gaan in. "Het is voor zeer zakelijke vergaderingen," grijnst ze, "en absoluut Ministerielui-proof." Ze laat een briefje achter voor Dracoishot. "Hierop staan de spreuken die voor deze kamer gelden,"verduidelijkt Howlingwolf. "Als u klaar bent, maakt u ze hiermee", ze wijst een paar kleine woordjes, "ongedaan". Beneden klinkt een bel. "Excuseer mij", verontschuldigt Howlingwolf zich met een klein knikje. "Nieuwe klant."
Op 22-12-2010, 17:30 dracoishot schreef:
'Ja.' zuchtte ze. Ze was klaar. 'Nog 1 seconde.' Snel riep ze naar wolfie dat ze niet gestoord wilde worden voor onbepaalde tijd. 'Slim.' hoorde ze achter zich. 'Dan nu, wat heb je gekozen.' 'Verander me maar.' en ze voelde zijn lippen. Binnen een minuut voelde ze het vuur. Ze kon er niks aan doen- een gil kwam over haar lippen.
|
Howlingwolf knikte nogmaals en glimlachte vriendelijk naar de man. "De Bloedwijn wordt zo gebracht. Ik zal niet meer storen." Ze verliet de kamer.
Op 22-12-2010, 16:13 Freuzel schreef:
Freuzel komt ook binnen. En zegt: 'Zo dus dit was je van plan. Het is hier mooi. Mag ik ook een kamer? 1e verdieping graag. En ik wil graag een vaste sleutel als dat kan. Ik bedoel dat ik in en uit kan lopen maar met een kamer. Zou dat kunnen?'
|
"Het is aardig gelukt, hè?" zegt Howlingwolf glimlachend tegen Freuzel. Intussen rent er een huiself met een fles Bloedwijn naar het trappenhuis. "Kamer 2B" roept ze hem na, "en niet morsen!" Dan wendt Howlingwolf zich weer tot Freuzel. "Een kamer op de eerste verdieping? Een vaste kamer?" vraagt ze verheugd. "Natuurlijk kan dat!" "Wilt u een kamer met uitzicht op de stad of heeft u liever een rustigere?"
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 22-12-2010, 18:14 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Draco heeft het gevoel dat ze in brand staat. Vlammen likken aan haar huid, haar hart, haar spieren. Elke vezel van haar lichaam wordt onder handen genomen door het vuur. Vaag heeft ze door dat een van de huis-elfen van Howlingwolf binnenkomt en iets aan Aro geeft. Haar zwakke zintuigen hadden het nooit kunnen ruiken, maar haar nieuwe wel. Weer een fles bloedwijn. Het was al de 5e, maar Aro was ook gewend zich vaak te voeden. Ze lag nu al 3 dagen in het visuele vuur. Ze voelde hoe het vuur langzaam wegtrok uit haar handen, maar het liet een prikkelende pijn over die meer pijn deed dan het vuur. Haar gegil werd harder, pijnlijker. Ze vond het zonde voor Howlingwolf, ze verloor vast veel klanten, maar ze kon dit niet thuis doen. Het zou te veel opvallen. 'Aah, nog een uur.' hoorde ze naast zich. Ze schrok en haar gegil stokte even. Nog een uur? nog een uur lang likken er vlammen aan haar huid en steken er naalden in haar verkoolde lichaam? Toen werd haar gegil die van iemand die op de brandstapel te horen kreeg dat ze nog even moest wachten, terwijl ze al half verkoold was; Vol pijn en hysterie.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 23-12-2010, 14:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf neuriet zachtjes terwijl ze de kerstversiering ophangt. Ze heeft Freuzel inmiddels een stoel bij de haard en een drankje aangeboden, zodat hij rustig kan overdenken welke kamer hij graag zou willen. Opeens wordt Howlingwolf’s aandacht getrokken door een geluid. Een raar soort gestommel weerklinkt uit de keuken. Howlingwolf werpt vlug een blik op Freuzel, maar die lijkt nog niet tot een beslissing te zijn gekomen. Met grote vlugge stappen begeeft Howlingwolf zich naar de keuken. In het midden van de keuken staat een huiself. Zijn ene oog kijkt lichtelijk scheel en met de andere kijkt hij naar Howlingwolf, wiens silhouet dreigend in de deuropening staat. “Dizzel heeft erge spijt,” jammert de huiself verschrikt. “Dizzel zal het nooit meer doen,” klinkt het stemmetje van Dizzel angstig. De huiself strompelt naar Howlingwolf toe. Hij ruikt naar drank. Howlingwolf kijkt naar hem. Langzaam begint haar iets te dagen. “Wat heb je gedaan met de fles wijn die ik je opdroeg te geven aan mevrouw Dracoishot?” fluistert Howlingwolf zacht en dreigend. “Dizzel kon niet anders! Meneer vroeg aan Dizzel of hij de drank op wilde drinken! Echt waar! Echt waar, mevrouw!” zegt de huiself snel en pieperig. Howlingwolf moet moeite doen om hem te verstaan, want de drank heeft Dizzel’s spraakvermogen ook lichtelijk aangetast. “Wàt?” “Dizzel heeft zijn handen al tussen de deur gestoken,” zegt de elf schuldbewust. Hij sluit zijn blauwe ogen en buigt zijn hoofd. Howlingwolf knijpt met haar ogen en gromt zachtjes. Bijna wil ze naar boven vliegen om de man flink de waarheid te vertellen, maar ze bedenkt zich net op tijd. Dracoishot heeft haar expliciet gevraagd niet binnen te komen. Voor onbepaalde tijd. Ze zal de man er later op aanspreken.
((btw: Bloedwijn: Bloedwijn is wijn waaraan kunstmatig versterkende stoffen zijn toegevoegd, zoals ijzerverbindingen, calciumglycerofosfaat en ginseng, op basis van geselecteerde zoete wijnen. = geen bloed! :P oh en buiten de kamer hoor je geen geluid.. Anders zou ik ook aan de deur kunnen luisteren ))
|
|
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
manon56
|
Geplaatst op 23-12-2010, 15:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Manon56 komt binnen en kijkt rond, ze knikt goed keurend. Howlingwolf komt aan lopen en zegt: 'Hallo manon56, kom verder. Uw vaste kamer?' Manon56 knikt kort en loopt naar haar kamer. 'Oh en breng een grote fles boterbier, ik verwacht bezoek laat ze maar naar boven komen als ze er zij. Ohh en ik heb gehoord dat Dracoishot hier ook is, als u haar ziet stuur haar dan maar naar mij toe alsjeblieft.' zegt Manon56
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 23-12-2010, 15:43 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Fnuikspreuken? Slim!. Weet ik maar het heeft dezelfde voedingswaarde voor hem.
Een uur later werd haar gegil minder. Ze voelde een kracht door haar heen stromen en stond voorzichtig op. Zodra ze dat bedacht had stond ze al overeind. Haar keel voelde aan alsof er hete vlammen in ronddansten. Ze besteedde er geen aandacht aan, ze had diezelfde pijn over haar hele lichaam gehad. Ze wist wat ze was en had er vrede mee. Nu kon ze weer naar haar man. Ze keek naar Aro, knikte uit beleefdheid en liep, op mensentempo, naar beneden om te betalen.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 23-12-2010, 22:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-12-2010, 15:41 manon56 schreef:
Manon56 komt binnen en kijkt rond, ze knikt goed keurend. Howlingwolf komt aan lopen en zegt: 'Hallo manon56, kom verder. Uw vaste kamer?' Manon56 knikt kort en loopt naar haar kamer. 'Oh en breng een grote fles boterbier, ik verwacht bezoek laat ze maar naar boven komen als ze er zij. Ohh en ik heb gehoord dat Dracoishot hier ook is, als u haar ziet stuur haar dan maar naar mij toe alsjeblieft.' zegt Manon56
|
Howlingwolf draait zich om en loopt naar de bar. In een klein houten kastje aan de muur hangen de sleutels van de kamers. Een daarvan pakt ze. Wanneer ze zich omdraait, ziet ze dat Manon56 al is doorgelopen. "Manon56?" Zuchtend pakt ze een grote fles boterbier en ontkurkt deze, waarna ze op een drafje naar de kamer van Manon56 loopt. Het is echt vervelend dat ze Dizzel vrijaf heeft moeten geven vandaag. Nu moet ze alles zelf doen. Zuchtend schudt ze haar hoofd. Manon56 staat intussen voor haar deur te wachten. "U was snel weg," zegt Howlingwolf vriendelijk, "was u vergeten dat we in deze herberg nog met sleutels werken?" Ze overhandigt Manon56 de fles boterbier waarna ze de deur voor haar open maakt. "Uw kamer, mevrouw." zegt ze glimlachend. "Ik hoop dat u tevreden zult zijn." Met een klein knikje verlaat Howlingwolf de kamer.
Op 23-12-2010, 15:43 dracoishot schreef:
Fnuikspreuken? Slim!. Weet ik maar het heeft dezelfde voedingswaarde voor hem.
Een uur later werd haar gegil minder. Ze voelde een kracht door haar heen stromen en stond voorzichtig op. Zodra ze dat bedacht had stond ze al overeind. Haar keel voelde aan alsof er hete vlammen in ronddansten. Ze besteedde er geen aandacht aan, ze had diezelfde pijn over haar hele lichaam gehad. Ze wist wat ze was en had er vrede mee. Nu kon ze weer naar haar man. Ze keek naar Aro, knikte uit beleefdheid en liep, op mensentempo, naar beneden om te betalen.
|
"Heeft u uw zaken kunnen regelen?" zegt Howlingwolf zonder op te kijken van haar werk. Ze is druk bezig de boterbierkringen van de bar te vegen. "Manon56 is nog langs geweest. Of u haar even op kunt komen zoeken in kamer 6, eerste verdieping eind van de gang," ratelt Howlingwolf. "Oh! U weet toch wel dat uw verblijf geheel op kosten van het huis was? Als blijk van dank!" verduidelijkt ze, terwijl ze omhoog kijkt naar Dracoishot. Dan stokt haar adem even, ze schrikt. Snel herstelt ze zich. Draco is vast bij 'Melle's Melige Fopshop' geweest. Een onzekere lach verschijnt op Howlingwolf's gezicht. Dizzel komt binnengelopen en stoot onderwijl zijn hoofd tegen een barkruk. Hij kermt even en wil gauw verder lopen als hij Howlingwolf's blik ziet. "Ik had je gezegd uit te rusten vandaag, Dizzel!" zegt Howlingwolf kort terwijl ze zich weer tot Dracoishot wendt. "Hier wilde ik het nog met je over hebben," een serieuze ondertoon klinkt in Howlingwolf's stem. Het is te horen dat ze moeite moet doen om niet boos te worden. "Die vriend die bij je op de kamer was.. Nou.." zegt Howlingwolf iets aarzelend. "Hebben jullie hem iets laten drinken?" vraagt ze recht op de man af. "Het is namelijk niet de bedoeling dat u of uw gezelschap íets aan de elf geeft," ze slikt even. "Dizzel heeft nu een kater!"
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 23-12-2010, 22:47 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Draco herstelt zich snel en kijkt vlug naar de kleine elf. Ze kon zich niets herinneren, maar dat had ze van de afgelopen 70 uur wel meer. 'Dat kan zo zijn. Het spijt me zeer. Ik wil graag mijn excuses laten blijken,' zegt ze, waarna ze luid en duidelijk ''Kringel!'' roept. Ze buigt voorover en fluistert wat in het oor van de kleine elf. 'En ik wil dat je alles doet wat mevrouw wolf je zegt totdat ik je weer op kom halen.' de kleine elf knikte en draco draait zich weer om. 'Hij zal nie van last zijn. Hij is erg trouw en best vriendelijk. Zijn naam is Kringel. Ik sta erop!' zegt ze als howlingwolf begint te protesteren, Waarna ze 1000 galjoenen op de balie legt en nét iets sneller dan Howlingwolf naar manon56's kamer loopt en aanklopt. Ze hoort hoe Howlingwolf achter haar aankomt en zucht. Ze vind het erg om te zien hoe mensen reageren. Ze wist zelf ook al dat ze verandert was...
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 23-12-2010, 23:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Howlingwolf kijkt vol ongeloof naar de berg goud en wil haar mond opendoen om te protesteren. Dan ziet ze dat Draco al weg is. Die is snel! "Kringel! Ik wil dat je Dizzel naar zijn slaapplaats brengt en daarna de vloer hier schoonmaakt!" roept ze nog gauw over haar schouder. Met vlugge stappen loopt ze naar de trap die naar de eerste verdieping leidt. Howlingwolf had meer moeilijkheden verwacht met het drank-incident, maar verrassend genoeg ging het vrij gemakkelijk. Draco scheen er geen groot punt van te maken. Bij kamer 2B klopt Howlingwolf zachtjes aan. Een verbaasde uitdrukking glijdt over haar gezicht als ze merkt dat de deur niet terug klopt, wat wel het geval zou zijn als er nog iemand aanwezig was. Voorzichtig doet ze de deur open en ziet tot haar grote verbazing dat de kamer leeg is.
Dit bericht is gewijzigd op 23-12 23:48.
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 24-12-2010, 12:54 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
draco klopt nog eens aan de deur en merkt dat hij leeg is. Ze luistert goed, maar ze hoort geen hart kloppen. Ze luistert even goed en vind howlingwolf bij haar kamer. Onzeker loopt ze naar haar toe. 'Mevrouw?' vraagt ze, en ze schrikt weer van haar stem. 'Is manon56 toevallig weg gegaan? ik hoor- eehm, niemand doet open.' herstelt ze zichzelf. Samen lopen ze naar kamer 6, en na een paar minuten doet howlingwolf de deur open. Het raam staat open en de kamer is leeg... Draco ruikt Aro's geur. Hij zou zich niet voeden! Ze moet zichzelf snel tot orde brengen. Howlingwolf kijkt haar verschrikt aan. 'Mevrouw? Is er wat?' vraagt ze. howlingwolf schud van nee maar haar ogen staan vol angst.
Dit bericht is gewijzigd op 24-12 12:59.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 24-12-2010, 16:07 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Freuzel,' knikt draco groetend. 'Goedendag.' ze zag vol afschuw de verbaasde en angstige blik op freuzel's gezicht. Ze zuchtte, mensen zullen wel nooit meer normaal op haar reageren. 'Mevrouw,' zei ze verder tegen howlingwolf. 'Als u mijn elf niet meer nodig heeft kunt u gewoon tegen hem zeggen dat hij naar mij terug moet komen. Heeft u geen haast, ik red me wel.' zei ze glimlachend. Waarna ze naar de hal liep en in een grote stoel ging zitten, wachtend op manon56.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 26-12-2010, 13:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Manon56 keek nogeens goed naar Dracoishot. Ze was veranderd, zou ze misschien........ Nee daar mag je niet aan denken. Maar ze is zo beangstigend. Toen pas drong het tot haar door dat Dracoishot iets had gezegd. 'Euh sorry zeg dat nogeens?' 'Ik zei dat je nog wat wou vragen.' zei Dracoishot zuchtend. 'Euh nee ik wouw niks vragen. Ik had gehoord dat je hier was dus ik dacht dat we gewoon even konden praten en een boterbiertje drinken, samen met nog wat vrienden die als het goed is zo komen.'
Dit bericht is gewijzigd op 26-12 13:46.
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 26-12-2010, 22:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Scarlett keek vanaf de bar berekenend naar Draco. Het was tijd om het te vertellen. Ze raapte al haar moed bijeen en stapte op Draco af. ''Eh, Draco?'' zei ze zo normaal mogelijk ''Kan ik je, eh, even spreken?'' Draco keek verbaasd maar zei alleen ''Ja hoor, tot zo Manon!'' Scarlett glimlachte even naar Manon en liep toen met Draco naar Howlingwolf. Na een paar minuten zaten ze in een ruime en gezellige kamer. ''Dus...'' zei Draco, ''Waar wilde je het over hebben?'' ''Jij bent het ook he?'' zei Scarlett ''Wat?'' ''Ik wist het wel!'' ''Wat?'' ''Het is toch zo?'' ''Wat?!'' Scarlett haalde diep adem, ''Jij bent een vampier.'' Er viel een drukkende stilde, ''Net als ik.''
dit is Scarlett btw

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 26-12 23:23.
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|