|
lieke
|
Geplaatst op 27-01-2011, 20:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Pas daarna, terwijl Joan nog steeds daar stond, begon Jovena weer te bewegen. Joan compleet nergerend, nu ze wist dat het veilig was, keek ze Mystic verbaasd aan. 'Dus.... ik deel al meer van mijn leven met jouw dan... Demandé ooit heeft gedaan?' vroeg Jovena. Mystic knikte 'Inderdaad' 'Maar.... hoe komt het dan dat ik me jouw niet helder kan herinneren, nu je het me evrtelt... Lijkt het allemaal zo logisch... Maar die herinneringen waren er eerst niet.... Het klopt niet..' Jovena even aan, keerde zich toen om naar Joan, wenkte deze en begon tegen Jovena te praten.
is wat kort... maar moest gaan
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 18-02-2011, 14:45 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Je weet dit nu weer omdat ik het je vertel. Je was een baby, dus je kon gewoon niks onthouden. En daarna zag je me nooit.' legde ze snel uit. Toen draaide ze zich om. 'Demandé, Joan is ongevaarlijk. Ze drink alleen van dieren. Sommige van ons doen dat. Val haar niet aan. Alsjeblieft? Ze kan ons helpen.' Ze draaide zich om en Joan stond achter haar. Snel legde ze alles uit. Toen pakte ze Demandé's hand met haar linkerhand, en die van Jovena met haar rechter. Ze wenkte Joan haar te volgen, en ging de stad in, op zoek naar een mens.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 23-02-2011, 11:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Méchanceté vloog op volle snelheid als een inktzwarte schaduw door de kille nacht. Haar donkere mantel golfde achter haar aan. En haar bloedrode ogen stonden woedend, kil. Ze was angstaanjagend, maar dat maakte haar op de één of andere manier allleen maar mooier. Ze was als een gevallen engel, verstoten uit de hemel, die nu wraak wilde.
sorry voor het korte, nietszeggende stukje maar ik moet nu weg. Ik schrijf straks nog wel. x
Dit bericht is gewijzigd op 23-02 11:45.
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
manon56
|
Geplaatst op 24-02-2011, 16:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Demande keek eens goed rond, maar vreemd genoeg was er niemand op straat. Net alsof iedereen de dreiging voelde en daarom binnen bleef. Ze keek naar mystic maar die zag of hoorde ook niks. Joan schrok op eens op 'Méchanceté' was het enige was ze zei.
sorry voor kort stukje
Dit bericht is gewijzigd op 24-02 16:15.
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 26-02-2011, 18:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jovena en Démandé verstijfden tegelijkertijd, voor heel eventjes. Meteen daarna trokken ze beiden hun lievelingswapens. Jovena had in haar hand een glisterende dolk, steving met een rijkelijk bewerkd handvat en een scherp geslepen blad. Démandé had geen dolk, maar een kleine rapier, een rapier was normaal gesproken wat groter dan een dolk en hield je anders vast, maar deze was eigenlijk wat groter dan een dolk, maar verder hetzelfde. Deze vergroote dolk was onbewerkt, afgezien van het nodige om een vampier mee uitteschakelen, eenvoudig en doeltreffend. Ze glimlachte naar elkaar. Méchanté was een gewild doelwit, maar hadden ze nooit te pakken gekregen. 'Misschien vandaag, merkte Jovena lachend, maar zachtjes op. 'Misschien' lachte Démandé terug. Het waarom van de lach ontging de vampiers
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 27-02-2011, 13:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Méchanceté zag vanuit haar ooghoek de twee jagers. De ergernis stak de kop weer op. Ze rende al ongelooflijk snel waardoor ze zoiezo alleen nog een voorbijschietende waas was voor mensenogen. De kans dat de jagers haar zouden pakken was nihil. Toch versnelde ze; nu rende ze zó hard dat ze onzichtbaar was voor mensenogen. Méchanceté keek niet meer om. Binnen een paar seconde was ze al kilometers verwijdert van de jagers. Ze had belangrijkere dingen te doen. Uiteindelijk kwam ze op haar bestemming aan. Ze klopte zacht op de oude deur. Urgent maakte met een waakzame blik open. Waakzaamheid maakte plaats voor verbazing. ''Méchanceté, wat een verassing!'' zei Urgent. ''Kom toch binnen.'' Méchanceté glimlachte zwakjes. Nadat ze op de zwarte, leren bank was gaan zitten en Urgent haar een glas bloed had aangeboden zei hij, ''Wat kan ik voor je doen?''' Méchanceté keek op, haar wanhopige blik op de man voor haar. ''Ik ben weggelopen bij Sanctifico.'' fluisterde ze heel zacht. Urgent's ogen werden groot, ''Waarom?'' M/echanceté sloeg haar haden voor haar gezicht, ''Ik...Het is een lang verhaal. Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen?'' vroeg ze zacht. Urgent stond op en ging naast haar zitten, ''Je kan hier blijven zo lang het nodig is.'' zei hij terwijl hij een arm om haar heen sloeg. Méchançeté glimlachte kleintjes, ''Dankjewel, dat is heel aardig. Maar...zal Mystic dat niet erg vinden?'' Urgent schudde zijn hoofd, ''Daar zal ze maar aan moeten wennen.'' ''Dankje.'' herhaalde Méchanceté.
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 27-02-2011, 15:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Stephany schudde haarzelf uit d'r slaap. De man stond nog steeds bij de deur. 'Goede avond, mevrouw.' zei hij en knikte naar Stephany. Stephany glimlachde lief terug. Toen dacht Stephany goed na, wat doet ze hier? Ze hoorde nu thuis bij Urgent te zijn!! Stephany schrok op uit haar gedachten. Ze griste haar mantel van een bankje in haar kamer en deed die om. 'Zeg niks tegen pa, Morvis.' zei Stephany en keek de donkere gespierde man aan. Die knikte en zei: 'Oke mevrouw.' Stephany glimlachte nog even en sprong toen een raam door de stad in. Ze rende op volle snelheid naar het huis van Urgent. Stephany klom het huis in via een raam en rende de trap af naar beneden. Daar in de woonkamer zaten Urgent en Méchanchéte. Stephany keek even en vertrok toen naar de keuken. Ze pakte een glas en goot een beetje bloed uit het jaar 1945 in de glas. Met de glas liep ze naar de woonkamer. Ze ging achter Urgent staan en kuste z'n voorhoofd. 'Hey', zei ze en glimlachte. Stephany ging naast Urgnt zitten op de bank. Stephany kek naar de vuur in de open haard. Haar gedachten zonken weg. Diep in gedachten was ze nog steeds bij Urgent. Stephany stond op en zette haar glas neer en vertrok naar boven. Maar voordat ze de trap opliep keek ze de woonkamer in. Daar zag ze Méchanchtéte Urgent knuffelen. Stephany's ogen werden groot. 'Jij.' siste ze en viel Méchanchéte aan. Urgent keek Stephany met grote ogen aan. 'Jij vuile bruut!!!!!.' gilde Stephany. Méchanchéte siste. Stephany werd door grote armen bij Mécanchéte weggetrokken. Stephany siste woest. 'Steph, rustig.' zei de kalme stem van Urgent. 'Méchanchéte kwam alleen maar wat vragen.' vervolgde hij. Urgent draaide Stephany naar zich toe, maar Stephany keek hem niet aan. De warme hand van Urgent draaide haar gezicht naar hem toe. Urgent kuste zachtjes Stephany. 'Niet boos zijn, alsjeblieft.' zei hij en keek Stephany aan. Stephany zweeg en keek naar de vuur in de open haard....
Dit bericht is gewijzigd op 27-02 15:40.
|
|
|
|
The Cullens are part of my life, so they will never leave me |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 27-02-2011, 19:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Méchanceté trok haar wenkbrauwen op. ''Ik kan ook weg gaan...'' zei ze zacht, ''Ik wil jullie relatie niet verstoren..'' Urgent schudde zijn hooft en drukte Méchanceté weer op de sofa toen ze op wilde staan. ''Nee, je blijft. Ik sta erop.'' ''Kom, dan laat ik je je kamer zien.'' Urgent stond op en ging Méchanceté voor naar een oude, donkere houten trap. Daarna liep hij een kamer van gemiddelde grootte in. De muren waren bedekt met donkere lambrisering en er lag een parket vloer. In de kamer stonden alleen een bed, een bureau en een boekenkast. ''Dit zal wel een beetje ander zijn dan je gewend bent maar...'' begon Urgent een beetje ongemakkelijk. Méchanceté lachte tinkelend, ''Ja, een beetje. Maar dat maakt niets uit. Ik ben er blij mee.'' Urgent knikte en wilde weg lopen. Méchanceté hield hem tegen door haar hand op zijn schouderr te leggen. ''Nogmaals bedankt.'' Urgent glimlachte en ging naar onder. Méchanceté liet zich op het bed vallen.
Dit bericht is gewijzigd op 28-02 10:37.
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 02-03-2011, 17:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Demande liet haar rapier zakken. Jovena keek haar verbaast aan. 'Ze is al weg, maar ik vraag me af...... Ze ging de richting van jou huis.' Mystic schrok op en begon te rennen. Daar kwam ze een schreeuwende stephany tegen.
Demande stond nog steeds op straat. 'Weet je dit is best raar.' merkte ze op.
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
lieke
|
Geplaatst op 04-03-2011, 17:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jovena keek haar aan en begon te lachen. 'Ja, inderdaad'. Plotseling stopte ze met lachen en keek ze serieus en somber. Démandé keek haar vragend aan. De vraag hoefde echter niet uitgesproken te worden. 'Niks belangrijks', was alles wat Jovena erover wilde zeggen Niks wat jouw aangaat, dacht ze. Mystic, ben jij werkelijk die blinde vlek in mijn geheugen? Maar wat is die zwarte, rotte plek dan. Ik heb zo'n vermoeden dat ik meer met jullie soort van doen heb, Mystic
kort, maar hopelijk krachtig, en hopelijk kunnnen jullie er mee verder.
Dit bericht is gewijzigd op 06-03 18:02.
|
|
|
|
|
|
|