|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 19-12-2010, 18:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
owke ^^ i will start
Stephany liep door de stad. Een dikke mist trok over het kleine dorpje. Stephany liep rustig door. Haar ogen keken door de mist. Haar rok plakte tegen haar benen aan, maar Stephany trok zich er niks van aan en liep rustig door. Haar scherp gehoor ontving een geluid van achteren. Stephany deed alsof ze niks hoorde en liep het steegje uit de grote straat op. Het was donker in het dorpje Life Town. Iedereen sliep. Stephany verslende haar passen en kwam bij haar grote huis aan. De voetstappen klonken nog steeds achter haar. Stephany draaide zich om. 'Ah Urgent. Hoe kon ik het weten dat zo'n man als jij nog zo laat rond loopt.' zei Stephany verleidelijk tegen de schim. De schim stapte naar haar toe. 'Jij hoort hier ook niet te zijn Stephany.' zei een zware stem. 'Ik had zo me dingetjes te doen. Dat geeft mij een reden om hier te zijn, maar bij jou Urgent. Kan ik er geen verzinnen. Jij hoort toch bij je vrouw en kinderen te zijn?' zei Stephany nuchter en trok en verwaant gezicht. 'Jij weet niet eens wat ik hier doe Stephany dus laat me.' zei Urgent. 'Ik wil niet veel zeggen Urgent maar jij liep achter me aan.' zei Stephany geërgerd. Stephany wachtte op antwoord, maar die kreeg ze niet. Dus draaide ze zich om en snelde zich naar huis. Ze opende de deur en liep naar binnen. De duisternis omsloot haar. Stephany plofte neer op de oude bank en staarde naar de vlammen in de open haard.....
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
The Cullens are part of my life, so they will never leave me |
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 19-12-2010, 18:36 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Leuk stukje^^
Mystic zuchtte en sprintte naar huis. ze was er binnen een nanoseconde. 'Hoi Mys.' zei desteny. 'he Desty. Moest jij ook niet jagen?' 'geen zin. Ik haat dat altijd. Ik vind het zo... Onmenselijk.' Mystic zuchtte. Dat waren ze ook niet meer. 'Ik weet het, ik weet het. We zijn geen mensen meer, maar ik wil geen monster zijn. Ik wil geen onschuldige mensen vermoorden.' 'Ik ook niet, maar het is dát, of verkolen.' Mystic en Desteny waren een jaar geleden verandert door Urgent, een oude vampier, en hadden er nog steeds moeite mee. 'Denk je dat we Urgent kunnen opzoeken? Misschien heeft hij een oplossing.' 'Ik heb zijn gedachten gezien, de eerste dag, en er was niks.' Mystic en Desteny hadden allebei ene kracht. Mystic kon gedachten lezen, en Desteny kon mensen laten doen wat ze wilde. Desteny gebruikte haar kracht vaak bij het jagen. Ze wilde haar ogen en stem niet gebruiken. Een vampier kon een mens lokken door tegen hem/haar te praten. Ik wou dat er een andere mogelijkheid was. 'die is er niet.' 'weet ik, maar ik hoop van wel.'zei Desteny glimlachend, waarna ze naar boven verdween.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 19-12-2010, 18:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
die van jou oowk hoowr ^^
Stephany zat een hele tijd roerloos op de bank. Vampieren konden dat heel lang vol houden. Stephany schrok op uit haar gedacht toen er werd geklopt op de deur. Stephany sprintte naar de deur en opende hem. Urgent stond in de deur opening. 'Waarom was je zo snel weg?' zei hij zacht. 'Ik had haast.' beet Stephany hem toe. 'Zo zo. We beginnen kattig te worden.' zei hij plagerig. 'Wat zou ik anders moeten doen. Als een hond je voeten likken en je aanbidden? Laat dat maar over aan je vrouw.' zei Stephany kortaf, het woord vrouw benadrukte ze. Urgent was stil en staarde haar aan. 'Urgent, ben je nou nog steeds vergeten dat je geen invloed hebt op mij met je kracht?' beet Stephany hem weer toe. Urgent schudde zichzelf uit z'n gedachten. 'Sorry, dat was ik inderdaad vergeten.' zei hij aardig. Ze wist het. Hij viel voor haar gave. Stephany's gave was mensen verleiden met haar schoonheid. 'Urgent, moest jij niet eens gaan?' vroeg Stephany poes lief. Urgent knikte. 'Ja, dat is waar. Ik zie je snel.' zei hij kortaf en verdween als sneeuw voor de zon. Stephany liet de deur dicht vallen en pakte een fles bloed uit 1956. Dat was haar lievelingsjaar. Stephany schonk het bloed in een glas en liep ermee naar de woonkamer. Stephany nipte uit het glas. Het branderige gevoel in haar keel verdween algauw.....
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 20-12-2010, 15:29 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
U R WONDERFULL
Mystic zuchtte en luisterde naar haar gedachten. Mystic. dacht ze opeens. Mag ik even alleen zijn? Ik wil je niet dwingen, maar ik wil rustig kunnen nadenken. 'Ik ga ma opzoeken. Moet ik haar nog wat vertellen van jou?' Geef haar maar een fles uit 1977 van mij. Die vind ze het lekkerst. Ze zuchtte weer. Desteny had hun moeder's lot nooit echt serieus genomen. Hun moeder had er voor gekozen om een mens te vertellen over hun geheim. Zij kon er ook niks aan doen - het was ware liefde. Hun moeder had er niet meer tegen gekund tegen hem te liegen en had hem de waarheid vertelt. Max was vermoord en hun moeder moest nu voor eeuwig aan een kruis hangen. 'Ik ga.' Oké. Mystic zuchtte en liep de deur uit. Binnen een minuut was ze er.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 20-12-2010, 15:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
jij ook hoowr ^^
Stephany stond op en liep uit haar huis. Ze rende op hoge snelheid naar de buitenste ring van het dorpje. Daar aan een kruis hing de vrouw van Urgent. 'Ah, het verbaasd me dat je hier hangt?' zei Stephany. Confience keek haar aan. Ze zei niks en keek Stephany nog steeds zwijgend aan. 'Je moet het zelf maar weten. Straks as de zon opkomt zal je hier niet meer zijn. Dan ben je slechts een hoopje as.' zei Stephany wijs. 'Als dat zo is, zorg goed voor de kinderen.' zei Confience. 'We kennen elkaar van de basisschool, maar dat betekend dan nog niet dat ik je man en kinderen wil inpikken. Dat deed jij. Je had gelogen over je relatie met Urgent. Je weet dat een van de twee kinderen van mij is.' zei Stephany op een boze toon. 'Ja, dat weet ik. En dat zal ik nooit vergeten ook.' zei Confience. 'Ik wil gewoon dat ze in goede handen zijn.' vervolgde ze. Stephany keek opzij. De eerste zonnestralen kwamen achter de bergen vandaan. Stephany snelde naar haar huis en kwam net op tijd binnen....
Dit bericht is gewijzigd op 20-12 16:07.
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 20-12-2010, 16:06 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
moet dat niet Stephany zijn?
Mystic had in de schaduw gestaan en het hele verhaal gehoord. Zij zag de zonnestralen ook, maar die deden haar niks. Ze had zich altijd al afgevraagd waarom maar nu wist ze dat. Vamp's die ''illegaal'' geboren waren hadden een ding anders. Meestal was dat de kracht of de snelheid, maar bij haar dus de zon. ze kwam de schaduw uit en keek naar haar moeder. Die keek terug, geen kracht meer om iets te zeggen dacht ze haar woorden. Het spijt me lieverd. Stephany had gelijk, jij bent een onwettig kind. Je bent de dochter van Stephany. Zodra ze dat doorhad liet ze een heks het kind overplaatsen. Ze was te oud om kinderen te baren. 'Maar waarom loog je tegen me? En tegen papa? Mama...' snikte Mystic. Ik loog tegen je om je te beschermen. Je mag dit niet tegen Urgent zeggen. Hij weet hier niks van. Hij zal je vermoorden alleen om wraak te nemen. Ik houd van je lieverd. Zoek Stephany op en vertel haar dit. Ik zal altijd bij je blijven. Nooit zal ik van je zijde gaan, ik zal je beschermen tegen alle gevaren die je tegenkomt, tegen alle mensen die je tegenwerken, en tegen alle wezens van de nacht die je trachten te doden. Mijn ziel zal altijd bij je zijn. waren de laatste gedachten van haar moeder. 'Ik houd van je.' Mompelde Mystic huilend voor de laatste resten verdwenen.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 20-12-2010, 16:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
klopt ik heb al verbeterd
Stephany zat weer binnen op de bank. De gordijnen waren dicht. Het huis was oud. Het huis was al voordat Stephany werd geboren. Stephany dacht aan de dagen dat ze zwanger was. Stephany schudde haar hoofd. Ze moest er niet aan denken. Stephany schoof de gordijn een stukje opzij en keek naar de kruizen buiten de stad. De kruis waar Confience aan had gehangen was leeg. Confience was dood. Stephany schoof het gordijn weer dicht. Er werd geklopt op de deur. Stephany vloog naar de deur en trok hem open. Een klein misje stond voor de deur. Stephany schatte haar zo'n 13 jaar. 'Bent u Stephany?' vroeg het meisje. Stephany knikte. Het meisje liep naar binnen. 'Ik moet u wat vertellen.' zei ze en liep naar de woonkamer. 'Zeg gerust je. Anders voel ik me zo oud.' zei Stephany met haar zoete stem. Het meisje knikte.....
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 20-12-2010, 16:36 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mystic twijfelde. Hoe moest ze verdergaan? Ze kende Stephany niet eens! 'Wat is er liefje?' vroeg Stephany troostend. Ze moest toegeven dat ze wel als een moeder klonk. 'Ik zag u, eehm, je, daarnet buiten de stad. Je was in gesprek met een vrouw.' Ze zag de schrik in Stephany's gezicht, en ze besefte dat deze vrouw niet wist dat ze een vampier was. Ze concentreerde zich op haar ogen en ze begonnen rood te gloeien. Een mens zou hieraan sterven, maar vampiers gebruikten dit om elkaar te laten zien wat ze waren. Stephany's gezicht werd weer opgelucht. 'Ik ben haar dochter.' Het was een seconde stil terwijl Stephany dat in zich opnam. Haar dochter? Desteny? Die moest toch minstens 3 jaar ouder zijn? maar dat betekent... 'Ja,' zei ze in het geschokte gezicht van de vrouw. 'Haar onwettige kind.' 'Is gedachtelezen je kracht?' vroeg ze ter bevestiging. 'Ja, maar die als van een normaal vampier. Mijn onwettige kracht is het kunnen tegen zonnestralen. Ik kan in de zon lopen zonder problemen, met hooguit een rode huid als ik te lang buiten blijf. Maar dat is niet belangrijk. Wat wél belangrijk is, is dat ik de dochter ben van U en Urgent. Alleen mag hij dit niet weten. Hij zou als bewijze van wraak mij vermoorden. Alstublieft, vertel hem dit niet?' Smeekte ze. Stephany knikte.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 20-12-2010, 16:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Mystic, ik zou Urgent dit nooit vertellen. En het spijt me van je moeder's dood. Ik wilde gewoon dat je veilig was. Ik voelde me niet oud voor jou en dat was ik ook niet, maar Urgent zag meer in je moeder dan in mij. Daarom ben ik naar een heks gegaan.' legde Stephany uit. Mystic knikte. 'Nu begrijp ik waarom ik me altijd zo anders voelde dan de rest van de familie.' zei Mystic uiteindelijk. Stephany keek Mystic aan. Ze had veel van Urgent, maar de ogen had ze van Stephany. 'Het was nooit m'n bedoeling om het zo te laten eindigen met je moeder. Het was al voorbestemd dat we elkaar zouden ontmoeten, maar neit zo.' zei Stephany aardig. 'Als je wilt mag je blijven slapen. Ik heb kamers genoeg.' zei Stephany en knikte naar boven. Mystic dacht even na. 'Misschien. Ik zal kijken of ik dan geen problemen krijg met Urgent.' zei Mystic met haar zoete stem. Stephany knikte begrijpend. 'Ik snap het. Ga gauw naar huis voordat je vader zuch zorgen gaat maken.' zei Stephany en liep samne met Mystic naar de voordeur. 'Het was leuk om je te leren kennen, Mystic.' zei Stephany en zwaaide haar uit. Mystic verdween algauw en Stephany deed de deur dicht. Stephany dacht na. Het leek net alsof ze daarnet in een spiegle had gekeken en zichzelf zag.....
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 20-12-2010, 17:08 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mystic stopte een paar kilometer voor hun huis zuchtend. Ze had de eerlijkheid van haar woorden gezien in Stephany's hoofd. Ze begon weer te rennen en hoopte vurig dat Urgent nog niet thuis was. Haar gebeden werden niet verhoord. 'Mystic,' zei haar vader. 'waar was je zolang? De zon is al een kwartier op!' ...zat zeker weer te jammeren bij haar moeder. Kan ook nooit eens een volwaardig vampier zijn. Een échte vampier zou niet gaan kijken hoe iemand verbrandde in de zon. Een échte vampier zou niet eens in de zon kunnen komen. Vraag me af of dat haar kracht is... Mystic zuchtte. Ze had haar vader nooit verteld dat ze gedachten kon lezen, en daar was ze nu blij om. 'Ik was bij mama. Ik wilde afscheid nemen.' ze wist dat Urgent alleen maar bozer zou worden, maar dat kon haar nu niet schelen. 'En als je me nu wilt excuseren, Ik wil verder lezen in mijn boek.' Urgent stapte opzij. Executeren, dat kan dat kind krijgen. Ondankbaar mormel. Kan niet eens fatsoenlijk haar vader met U aanspreken... Mystic liep naar boven en maakte haar geest leeg. Ze wilde nu niet denken.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 20-12-2010, 17:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Stephany pakte haar jas en deed een ketting om. Zo was ze beschermd tegen de zon. Stephany deed een zonnebril op haar neus en liep de deur uit. Ze liep de stad in. Duizende mensen liepen over straat. Stephany versnelde haar pas. Na een paar minuten lopen bereikte ze het huis van Urgent. Ze twijfelde eerst of ze wel zou meoten aankloppen. Toch klopte Stephany op de deur. Urgent deed open. 'Ah, Stephany. Kom binnen.' zei hij verrast. Stephany liep voor hem uit het huis in. Urgent nodigde haar uit om in de woonkamer te zitten. 'Ga rustig zitten.' zei Urgent en wees naar de bank. Stephany ging zitten op de bank. Urgent liep naar de keuken. 'Uit welk jaar wil je?' vroeg hij vanyuit de keuken. 'Urgent dat weet je best!!' siste Stephany naar Urgent. 'Das waar.' zei hij en kwma de woonkamer in met een fles uit 1956. Hij schonk twee glazen vol. Uiteindelijk zette hij een glas voor Stephany neer. Stephany pakte het glas en nipte van de inhoud. Het smaakte erg goed. Urgent ging zitten op een andere bank en kruiste z'n benen over elkaar. Stephany trok haar jas uit en deed haar zonnebril af. Daarna keek ze met haar rode ogen hem aan. Mystic kwam de trap afgelopen. 'Hoi Stephany.' zei ze zacht. Urgent keek haar aan. 'Urgent rustig. Ik heb haar ontmoet bij Confience. Ze weet dat ik en Confiance vriendinnen waren.' zei Stephany zoet. Urgent draaide z'n blik terug naar Stephany. 'Ah.... Dan is het mooi.' zei hij rustig. Stephant knikte naar Mystic. Hij komt het echt neit te weten Mystic. Ik had het je belooft. dacht Stephany. Mystic knikte en liep weer naar boven. 'Hoe gaat het trouwens met je, Urgent? We hebben elkaar lang niet gesproken.' zei Stephany en wachtte op antwoord...
Dit bericht is gewijzigd op 20-12 18:46.
|
|
|
|
|
|
|
|
|