melanie-wolf Geplaatst op 17-12-2010, 15:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Proloog      De ontmoeting:

Stilletjes liep Destiny over de film studio. Vandaag was haar eerste dag. Ze was ontdekt door en regiseur bij een goed bedrijf. Destiny had ooit een filmpje van zichzelf op youtube gezet. Dankzij dat filmpje zit ze nu bij een bekende filmpmaatschappij. Ze houden audities. Ze willen eerst kijken of ze kan uitblinken tussen de andere. Eerst waren de jongens. Destiny liep over het terrein op zoek naar waar de audities waren. Uiteindelijk na een paar minuten dwalen over het terrein vond ze de plek. Ze liep het gebouw binnen en hing haar jas aan een kapstok. Duizende mensen waren druk aan hte repeteren. Destiny liep naar een balie. Daar zat een vrouw en gaf haar een nummer en het script. Destiny keek het door. Haar gedachten sloegen de tekst op. Na 15 minuten lezen wist ze de tekst uit haar hoofd. Destiny was nummer 8. De meiden en jongens werden een zaal ingeroepen. Een jongen stond naast haar. Destiny keek hem aan. Z'n hoofd draaide haar kant op. 'Hey.' zei hij. 'Ik ben Robert.' vervolgde hij. Destiny glimlachte. 'Hey, ik ben Destiny.' zei ze. Samen liepen Destiny en Robert de zaal in. Ze gingen op een bankje zitten. Destiny keek naar z'n nummer. Hij was ook nunmmer achter. Destiny richtte zich naar het midden van de zaal. Hopeloze stelletjes kwamen op de middenstip. De meeste vergaten hun tekst of konden de druk niet aan en faalde voor de hele groep. Opeens werd de nummer van Destiny en Robert opgenoemen. Samen liepen ze naar het midden. Nu zag Destiny de jury pas. 'Begin maar.' zei een oude en streng lijkende vrouw. 'I know what you are.' begon Desatiny. 'Say it... Out loud.... Say it.' zei Robert. 'You're a vampire.' vervolgde Destiny. 'Are you scared?' vroeg Robert. 'No.' antwoordde Destiny. De stilte vulde zich tussen de twee. De jury knikte en praatten met elkaar. Destiny glimlachte naar Robert. 'Ga maar weer zitten.' zeiden ze uiteindelijk. Robert en Destiny ging weer zitten op het bankje en keek naar de rest van de groepjes. Allemaal vaalde ze stuk voor stuk. Behalve nog een maar meisjes en jongens. Destiny wist zeker dat zij met elkaar moesten strijden om de rol van Edward en Bella. Destiny wilde dit zo graag. Robert sloeg een arm om haar heen. Hij fluisterde in haar oor: 'Rustig maar Destiny. Wij maken zeker een kans.' Destiny kroop tegen Robert aan en keek naar de rest van de groep.....

meld dit bericht aan een moderator

The Cullens are part of my life, so they will never leave me 
dracoishot Geplaatst op 17-12-2010, 15:44 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Beutifull. ( and I like the movie XD) go onn! don't stop!

will you read my story, twilight rollenspel ?

past precies bij mij 
melanie-wolf Geplaatst op 17-12-2010, 15:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoofdstuk 1      De uitslag:

Destiny was ondertussen in slaap gevallen. Robert's arm lag nog steeds om Destiny heen. 'Destiny.... Ze beginnen met de uitslag... Wakker worden.' zei Robert voorzichtig. Destiny ontwaakte en vreef in haar ogen. Ze stond op en liep, net als de rest, naar het midden van de zaal. De jury stond op en ging voor de groep staan. 'Wij hebben een unanieme uitslag. Het was moeilijk maar toch is het ons gelukt.' zei ze oude vrouw. 'Wees  alsjeblieft niet teleurgesteld. We hebben onze best gedaan en jullie ook.' vervolgde een jongere man. Een andere man zweeg en keek met een duistere blik naar het groepje opgetochen jongens en meisjes. 'Degene die Rosalie gaat spelen is..... Emily.' zei de jonge man. Een meisje juichte en kwam huilend naar voren. 'Degene die Emmet gaat spelen is..... Marco.' zei de oude vrouw. Een jongen kwam enthousiast naar voren en ging naast Emily staan. En zo ging het de hele tijd verder tot ze bij Edward aan kwamen. Iedereen werd nerveus. 'Degene die Edward gaat spelen is....' zei de jonge man. En toen viel er een doodse stilte. 'Robert!!!' zei hij opgetochen. Robert knuffelde Destiny en liep naar voren en ging naast de rest staan. 'Nu komt het erop aan. Wie gaat Bella spelen?' zei de oude vrouw. 'Degene die Bella gaat spelen en de cast aanvult is een meisje met weel moed en vol geloof in zich. Door al naar haar te luisteren begin je te twijfelen of vamiers wel of niet bestaan.' begon de jonge man. 'Maar nu even terug naar de uitslag.... Degene die Bella in de Twilight serie gaat spelen is.....'  zei de jonge man en keek naar de rest. Er viel alweer een doodse stilte. Hooguit hier en daar een kuch van de oude vrouw.  'Degene die Bella speelt is....... Destiny!!!' zei de oude man. Destiny stond er eerst vol een ongeloof en begon toen te huilen. De cast, met onder andere Robert, kwamen naar haar toe en omhelsde haar. 'Gefeliciteerd meid.' zeiden ze allemaal. Iedereen juichte en omhelsde elkaar....

dracoishot Geplaatst op 17-12-2010, 16:11 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Wondefull. and I almost finished chapter 3

Dit bericht is gewijzigd op 17-12 18:38.

past precies bij mij 
Scarlett Geplaatst op 17-12-2010, 19:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sia, alweer een geweldig verhaal!
Ik ben jaloers op Emily haha
mijn complimenten
xxxxxxxxxxxxxloveyou

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
dracoishot Geplaatst op 17-12-2010, 20:01 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

@scarlet tenminste 1 ding dat we gemeen hebebn. Jij schrijft ook erg goed. Ik houd niet van de manier, maar het is wel goed.

past precies bij mij 
melanie-wolf Geplaatst op 19-12-2010, 13:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

awww ty so mutch!!! ik probeer altijd een stukje van mezelf erin te leggen... :P maar vinden jullie dit echt goed??

Scarlett Geplaatst op 19-12-2010, 14:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

haha thankyou
lees je ROLLENSPEL dan?
En wat vind je dan niet leuk aan de manier ?(misschien kan ik er wat aan veranderen)
btw jou verhaal is ook erg goed^^

@ sia: ja ik vind het echt goed! En je merkt echt dat je er stukjes van jezelf inlegd.

Dit bericht is gewijzigd op 19-12 14:35.

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
dracoishot Geplaatst op 19-12-2010, 16:38 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Je schrijft geweldig! Vooral doorgaan

@scarlett.
Het is gewoon niet mijn soort verhaal. Je schrijft goed, maar ik zou het zelf niet lezen( als mijn zusje het verhaal niet wou wetenXD)
Je moet vooral doorgaan! je kan er beroemd mee worden, maar niet door mij! Laat je niet ontmoedigen, maar blijf verhalen schrijven!

Dit bericht is gewijzigd op 19-12 16:40.

past precies bij mij 
Scarlett Geplaatst op 20-12-2010, 21:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Haha ik voel me vereerd
no, seriously, bedankt voor de comlimenten
enn keep on writing

dracoishot Geplaatst op 20-12-2010, 22:11 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

I'm serious! You write wonderful.

continue plz

past precies bij mij 
melanie-wolf Geplaatst op 21-12-2010, 08:48 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

i'm sorry.... i don't know what to write...

manon56 Geplaatst op 21-12-2010, 13:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

geweldig verhaal
en je komt vast wel ergens op

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
dracoishot Geplaatst op 26-12-2010, 18:36 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Right! You'll catch on something!

past precies bij mij 
Scarlett Geplaatst op 26-12-2010, 22:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oui, vous pouvez la faire!

Nu staat er in 3 reacties in 3 talen ; zet m op XD

Dit bericht is gewijzigd op 26-12 22:13.

dracoishot Geplaatst op 27-12-2010, 12:27 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Mag ik vragen wat dat in hemelsnaam is? Wat staat er?

past precies bij mij 
Scarlett Geplaatst op 27-12-2010, 19:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het staat voor ; Je kunt het

you(L)engels
I (L) fransss XD

dracoishot Geplaatst op 28-12-2010, 15:20 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Aha! Leuk! Ik ben niet goed in fransXD!

past precies bij mij