Ginny-w Geplaatst op 25-09-2011, 14:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Haha Het lijkt ook zo veel op elkaar

meld dit bericht aan een moderator

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Secret-v Geplaatst op 25-09-2011, 20:59 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Het eerste stuk (voor de witregel) is zeker goed geschreven. Het laatste stuk (vanaf de laatste witregel) kwam eerlijk gezegd een beetje chaotisch over, ik weet niet precies waar 't aan ligt, gewoon een gevoel.

Howlingwolf Geplaatst op 04-12-2011, 18:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

-----------
Part 8

under construction

Dit bericht is gewijzigd op 08-12 23:26.

I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy 
Ginny-w Geplaatst op 04-12-2011, 22:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goed stuk

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Evilwitch Geplaatst op 08-12-2011, 22:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hè hè, eindelijk heb ik het dan ook gelezen!
Allereerst: Superleuk/spannend/verfrissend en het heeft een hoog verslind-gehalte! Het leest lekker weg en spreekt erg aan. (Dooddoeners for the win!)

De kleine dingetjes ga ik nu niet vermelden maar er zijn twee grote aandachtspunten die ik even toe wil lichten:

1. Graag zou ik in dit verhaal te weten willen komen waarom wij nooit veel van Rodolphus hebben meegekregen en wat hij in de jaren na zijn ontsnapping dan wèl heeft gedaan. Hoe steekt zijn relatie met wijlen (heerlijk om dit te zeggen) Bellatrix in elkaar dat zij de bad-ass lieveling van De Heer Van Het Duister mag spelen en hem (inderdaad) meer bemint dan Rodolphus, terwijl haar echtgenoot zelf totaal karakterloos op de achtergrond staat terwijl hij De Heer net zoveel trouw heeft getoond als onze lieve Bellatrix. Opheldering lijkt me op zijn plaats!
Je hebt er vast wel een theorie over...

2. Dat Molly Wemel al binnen een paar minuten gevangen wordt, vind ik zeer onwaarschijnlijk. Dit kan ik niet zomaar geloven als ik aan het lezen ben, zelfs niet als er straks nog een verklaring komt. Het is gewoon ècht te kort. De familie Wemel wordt al jaren lang door Schouwers bewaakt en ook Het Nest is flink beveiligd, dus het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Uiteindelijk is het natuurlijk jouw verhaal, dus kijk maar wat je ermee doet.

Verder ben ik positief!

Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." 
1 2 3