|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 12-07-2011, 17:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Nu we het toch over scenes hebben, wat ik erg jammer vond is dat ze in het laatste boek bij de trouwerij van Bill en Fleur Harry hadden vermomd als ''het neefje'' omdat niemand mocht weten dat Harry er was, en dat ze in de film Harry wel ´´gewoon Harry´´ hebben gelaten. Maja dat kan ook aan mij liggen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 03-09-2011, 12:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-07-2011, 17:00 Hermioneweasly schreef:
Nu we het toch over scenes hebben, wat ik erg jammer vond is dat ze in het laatste boek bij de trouwerij van Bill en Fleur Harry hadden vermomd als ''het neefje'' omdat niemand mocht weten dat Harry er was, en dat ze in de film Harry wel ´´gewoon Harry´´ hebben gelaten. Maja dat kan ook aan mij liggen.
|
Volgens mij hebben ze dat weggelaten omdat het anders te verwarrend zou zijn voor de kijkers die niet de boeken hebben gelezen.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Jordyep
|
Geplaatst op 18-10-2011, 09:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-09-2011, 12:51 Ginny-w schreef:
[...]
Volgens mij hebben ze dat weggelaten omdat het anders te verwarrend zou zijn voor de kijkers die niet de boeken hebben gelezen.
|
Je moet wel bedenken, had het uiteindelijk nut gehad om hem te vermommen. Het antwoord is nee, want de dooddoeners hadden hem toch herkend. Het had wel een extra stukje spanning kunnen meebrengen, maargoed de plannen voor de inbraak in de tent waren niet zo groot aangezien het nog geen 30 seconden duurt en je niet zoveel ziet.
|
|
|
|
|
|
|
|