|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jordyep
|
Geplaatst op 17-09-2011, 14:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
part 2 was echt verschrikkelijk afgeraffeld naar mijn mening. Part 1 is het echt voor mij, maar half bloed prins en orde van de feniks zijn beter. Dit is mijn top 8:
1: Half Bloed Prins 2: Orde van de Feniks 3: Gevangene van Azkaban 4: Relieken van de Dood deel 1 5: Relieken van de Dood deel 2 6: Steen der Wijzen 7: Geheime Kamer 8: Vuurbeker
Dit bericht is gewijzigd op 17-09 14:48.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evilwitch
|
Geplaatst op 13-01-2012, 22:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 19-09-2011, 17:57 Jordyep schreef:
[...]
1: Het is afgeraffeld 2: Te veel veranderingen rond het plot (geloof me ik ben geen boek purist maar dit ging te ver, met als toppunt de klif sprong) 3: Die voldemort draco knuffel 4: Sommige CGI effecten waren echt heel teleurstellend (het duivelsvuur, het water in de geheime kamer)
|
Mijn kritiekpunten voor part 2:
1. Het is alsof alles, maar dan ook àlles in deze twee uur gepropt moest worden. Alle losse eindjes moesten aan elkaar geknoopt worden en daardoor ontstonden er scenes die op zijn zachts gezegd nergens voor nodig waren (de kus van Hermelien en Ron, de 'liefde' tussen Marcel en Loena e.d.) 2. De klifsprong was walgelijk! Vooral het gedeelte waarbij Harry's en Voldie's hoofden versmolten: Het sloeg de plank volledig mis, ging nergens over en voegde niks toe aan het verhaal. 3. De Voldemort-Dracoknuffel was niet om aan te zien, jakkes!  4. Hier ben ik het niet per se mee eens. Ik vond de effecten wel redelijk gedaan, al vond ik de dood van Bellatrix een beetje apart... Bella-confetti! En die van Voldemort trouwens ook! Iedereen die daar stond heeft gewoon stofjes Voldemort in zitten ademen xD
Mijn top 8:
1. Harry Potter en de Relieken van de Dood - Part 2 Gewoon omdat ik hier heel veel herinneringen aan heb. Het is het einde van het einde. 2. Harry Potter en de Relieken van de Dood - Part 1 Lekker drukkend en sfeervol. Veel karakterontwikkeling, veel diepgang en eens draait niet alles om de special effects! 3. Harry Potter en de Halfbloed Prins Veel achtergrondinformatie over Voldemorts jeugd en de halve film gaat over een persoon/misvormd gespuis dat ik niet mag noemen, laat staan leuk vinden om naar te kijken! *zucht...* 4. Harry Potter en de Geheime Kamer Als ik deze film kijk, komt meteen dat nostalgische gevoel naar boven... Dat gevoel van toen ik twaalf was en het allemaal nog heel erg spannend vond xD 5. Harry Potter en de Steen der Wijzen Ik vind het een leuke film, maar het haalt het niet bij de bovenstaanden. 6. Harry Potter en de Gevangene van Azkaban Deze film heb ik in de loop van de jaren meer weten te waarderen, maar ik vond Chris Columbus als regisseur toch beter. 7. Harry Potter en de Vuurbeker Het is geen belabberde film, maar vrijwel alle nieuwe personages weken heel erg af van mijn eigen verbeelding. Dat was een beetje jammer. 8. Harry Potter en de Orde van de Feniks Het is dat Tops er in speelt, anders had hij niet eens in deze lijst gestaan! Ik vind dit echt veruit de slechtste Potter-film en nee, daar ga ik niet Helena de schuld van geven! Zij speelt tenminste nog met overtuiging! 
Dit bericht is gewijzigd op 13-01 23:08.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Blue Caterpillar: "Who are you?" Alice Kingsley: "Absolem?" Blue Caterpillar: "You're not Absolem. I'm Absolem. Stupid girl." |
|
|
|
|
|
|
|