|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sannely
|
Geplaatst op 09-04-2012, 18:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vraag 1: Waar denk je aan als jouw naam wordt geroepen?
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang. d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
vraag 2: Denk je dat de sorteerhoed lang nadenkt over jou?
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
vraag 3: In welke afdeling zou je willen zitten?
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
vraag 4: Van de HPpersonages: wie zou je willen zijn?
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Getekend met een veer, Sannely, Trots lid van de beste afdeling in de geschiedenis van Zweinstein: Griffoendor! |
|
|
|
|
truehpfan
|
Geplaatst op 26-04-2012, 20:55 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Test hoe jij gesorteerd word!
vraag 1: Waar denk je aan als jouw naam wordt geroepen?
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang.♥♥ d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
vraag 2: Denk je dat de sorteerhoed lang nadenkt over jou?
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit♥♥. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
vraag 3: In welke afdeling zou je willen zitten?
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten.♥♥ d) Ik denk al aan Ravenklauw.
vraag 4: Van de HPpersonages: wie zou je willen zijn?
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)♥♥♥
mail je uitslag naar mij en ik vertel je of je een Griffoendor, een Huffelpuff, een Ravenklauw of misschien wel een ZWADDERAAR bent!
de hartjes zijn mijn antwoorden 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Yesterday is history Today is a gift Tomorrow is a mystery |
|
|
|
|
|