|
|
|
diminieboer
|
Geplaatst op 25-10-2010, 13:50 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waar denk je aan als jouw naam wordt geroepen?
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt--------- c) Je bent in ieder geval niet bang. d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
vraag 2: Denk je dat de sorteerhoed lang nadenkt over jou?
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit.-------- d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
vraag 3: In welke afdeling zou je willen zitten?
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten.------- c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
vraag 4: Van de HPpersonages: wie zou je willen zijn?
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) --------- d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
Deze was van mij waar een streepje bij staat is mijn antwoord
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het doel heiligt de middelen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 11-11-2010, 22:35 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
vraag 1: Waar denk je aan als jouw naam wordt geroepen?
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang. d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
De dikgedrukte zijn mijn antwoorden 
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 11-12-2010, 21:48 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang. ----- d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) ----- b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! ----- b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) ----- b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
Isy
|
Geplaatst op 18-12-2010, 10:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 11-12-2010, 21:48 dracoishot schreef:
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang. ----- d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) ----- b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! ----- b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) ----- b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
|
je bent een echte zwadderaar!!
|
|
|
|
If we die Harry, I kill you!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 17-01-2011, 22:19 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang. d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit. d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten. c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) ik werd vroeger hermelien genoemd d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
|
|
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 19-01-2011, 19:09 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang.<<<<<<<<<<<<<<< d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit.<<<<<<<<<<<< d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten.<<<<<<<<<<<<< c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) <<<<<<<<< d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang) ok waar zit ik?
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
Isy
|
Geplaatst op 20-01-2011, 18:54 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Een typische Griffoendor!!
Op 17-01-2011, 22:19 Meridith schreef:
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) ik werd vroeger hermelien genoemd d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang)
|
|
|
|
|
|
|
Isy
|
Geplaatst op 20-01-2011, 18:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heeeeeeelemaaal Griffoendor!!!!!!!!
Op 19-01-2011, 19:09 expeliarmus schreef:
a) Je weet zeker dat je naar een afdeling gaat waar ze goed de regels kunnen overtreden. b) Je hoopt maar dat je in een afdeling komt waar je je thuis voelt c) Je bent in ieder geval niet bang.<<<<<<<<<<<<<<< d)Je weet zeker dat je slim genoeg bent voor Ravenklauw.
a) nee, na twee secondes is-ie klaar (dat weet ik zeker!) b)weet ik niet. c) maakt me niet veel uit.<<<<<<<<<<<< d) Ik ben slim en wijs genoeg om te weten dat hij ongeveer de gemiddelde tijd nadenkt. Dat is drie minuten.
a) Zwadderich! b) Weet ik niet..waar ik me thuisvoel en waar veel mensen zijn om vriendschap mee te sluiten.<<<<<<<<<<<<< c) één waar ik mijn dapperheid op de proef kan zetten. d) Ik denk al aan Ravenklauw.
a)Draco Malfidus (of als je een meisje bent, Patty Park) b) Carlo Kannewasser (en als meisje Hannah Albedil) c)Ron Wemel (en als meisje Hermelien Griffel) <<<<<<<<< d) Loena Leeflang (en als jongen Xenofilus leeflang) ok waar zit ik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|