manon56 Geplaatst op 25-07-2011, 19:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oke dit verhaal is helemaal niet goed

Het is GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ik hou van uitroeptekens)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meld dit bericht aan een moderator

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Isy Geplaatst op 26-07-2011, 15:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

:P
Dankje!!!!!!!!!!!!(ik ook)!!!!!!!!!

If we die Harry, I kill you!!! 
Isy Geplaatst op 26-07-2011, 16:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb goed nieuws!!!
Het stukje staat er binnen 3 dagen!
Even voor de handigheid staat er weer bij al mijn verhalen een lijstje:
1- HP deel 8
2- love
3- rollenspel
4- Verliefd op Daniel Radcliffe..
5- "Ik sta er alleen voor

Isy Geplaatst op 26-07-2011, 17:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-12-2010, 19:52 Isy schreef:

[...]

Harry sliep heerlijk nu hij niet meer geplaagd werd door Voldemorts gedachten.
Zijn diepe slaap werd opeens verstoord door de stem van Elena die op schreeuwtoon "Harry!!" riep. Harry schrok wakker. Hij moest wel kijken of dit echt was, want hij kon het zich natuurlijk ook verbeeld hebben. Hij rende naar beneden
en zag Elena in de leerlingenkamer staan. Er werd keihard op het schilderij van de Dikke Dame gebonsd. "Wie is dat?" vroeg Harry geruisloos. Op dat moment zei de stem, raar genoeg van Draco Malfidus: "Doe open! ik weet dat dit de leerlingenkamer van griffoendor is!" boos.  Harry keek verbaasd naar Elena.
Elena zuchtte en begon zacht fluisterend uit te leggen: "Ik was wakker geworden dus liep ik even naar beneden en deed het schilderij een klein stukje open want het was hier stikheet. Op dat moment kwam hij",Elena knikte naar het schilderij, "net langs. Hij zag het en sprong op me af, ik gooide het schilderij nog net op tijd dicht. De rest van de tijd heb ik me stil gehouden, terwijl hij bonkte." ze zuchtte diep. Harry keek haar begripvol aan. "Maar hoe komt hij het kasteel binnen?" Elena keek hem met gefronste wenkbrauwen aan. "Weet jij wie het is dan?" Harry dacht even na. "Ik dacht de stem van Draco Malfidus te horen." Elena keek hem aan. Op dat moment schreeuwde Malfidus keihard door het schilderij: "Potter!!" Harry had per ongeluk gepraat in plaats van gefluisterd. Hij stond meteen op en Elena volgde zijn voorbeeld. Harry fluisterde zachtjes: "Ja, dit is hem, Dit is Draco Malfidus." Op dat moment renden ook Manon en Alice naar beneden. "Harry? Elena? Wat is hier allemaal aan de hand?" vroeg de slaperige manon verdwaasd. "Draco Malfidus is de school binnen gekomen en wil deze leerlingenkamer in zien te komen." zei Alice. De rest keek haar verbaasd aan. Tot Harry eraan werd herrinnerd dat Alice gedachten kon lezen en hij deed dat op het zelfde moment als Manon. Nadat ze het vlug aan Elena hadden uitgelegd, klonk de stem van de Dikke Dame:
"Blijf van me af, vuil gedrocht!" En Draco schreeuwde nog harder: "Potter!!"
"Wat is er met hem aan de hand? Jeweetwel is toch dood?" vroeg Manon.
Niemand durfde iets te zeggen. "Ik ga hem weghalen daar. Zo kan niemand slapen." zei Harry zonder erbij na te denken. Maar Alice pakte zijn arm en trok hem terug. "Ik ga wel." zei Manon. Alice wou haar ook tegenhouden maar Harry stond voor haar. Manon deed het schilderij open en voor ze het doorhad stormde Draco Malfidus langs haar en Harry, Elena en Alice konden nog maar net opzij duiken. Manon gebaarde snel dat ze achter haar aan moesten komen en sprong snel door het schilderij van de Dikke Dame. Alice, Elena en Harry sprongen erachteraan.
Ze rende een stukje door het kasteel En hielden stil naast een deur met en klopper.
"Zijn we nu wel van hem af?" vroeg Harry hijgend. "Nou, we kunnen moeilijk terug-" maar Elena werd onderbroken door de deur met de klopper die openging en Harry, Elena, Alice en Manon deinsden achteruit. Maar het waren Isy en Patricia. "Wat is hier allemaal aan de hand?" vroeg Isy. "We hoorden allemaal kabaal enzo.." zei Patrcia. Harry was ervan geschrokken, maar wist nu wel waar de leerlingenkamer van Ravenklauw zich bevond.  Alice wou ze antwoord geven, Maar op dat moment ging er een andere deur open en kwamen Anderling en Vilder  naar ze toe. "Wat gebeurd hier allemaal?" vroeg Professor Anderling streng. "Vijf leerlingen te laat uit bed..." grijnsde Vilder.

[...]

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 28-12 15:01.

Het vijftal wist niet wat ze moesten zeggen.
"Is  hier een verklaring voor?" vroeg Anderling.
Niemand durfde wat te zeggen. "Eh.." zei Harry.
Vilder keek Anderling verbaasd aan. "Wat doet die jongen hier nog?"
"Niks, Vilder, stil. Jullie, mee naar mijn kantoor." zei Anderling woest.

Als ze even later in Anderlings kantoor zijn zegt  Anderling:
"Het staat duidelijk in de regels dat je s'nachts niet in de gangen mag zijn, en daarom worden jullie alle vijf gestraft. Hagrid neemt jullie mee het Verboden Bos in."
Harry was de enige die niet schrok, maar zich verbaasde. "Het Verboden Bos, waarom? Is er weer iemand die zich voedt met eenhoornbloed?"
vroeg hij verbaasd. "Nee, Potter, hoe kom  je erbij?" vroeg Anderling verbaasd. "jeweetwel is overleden." "Natuurlijk." zei Harry. "Maar wat is er dan?"
"Er is een hele merkwaardige eenhoorn gevonden." zei Anderling.
Harry slaakte een zucht van verlichting en de anderen keken hem medelijdend aan.
"En nu mogen jullie wel eens gaan! Schiet op en vertoon je s'nachts niet meer op de gangen!" riep Anderling ineens waarop Vilder grijnsde.
De vijf vrienden renden snel naar buiten en gingen naar Hagrids hutje.

Toen ze bij Hagrids huisje aankwamen vloog Hagrid Harry direct om de armen en riep: "HARRY! Je bent terug! O, wat ben je knap geweest vorig jaar! Wacht is even, wat doe je hier?" Nadat Harry het hele verhaal had uitgelegd grijnsde Hagrid breed. "Goede keus, vriend, goede keus!! Maar toch, heb je nu alweer de regels overtreden?" "Eh.." zei Harry. "Soms ben je toch wel een kwajongetje he, jij! Maar goed, we kunnen nu we is gaan, he?" Harry lachte en volgde Hagrid en zijn vrienden het bos in.  "Oke, vandaag gaan we die mysterieuze eenhoorn dus zoeken. Die heeft een helderwitte kleur, waar je een beetje doorheen kunt kijken, o ja, en hij heeft een mantel om. De hoorn is nooit gezien, maar die moet wel heel wonderbaarlijk zijn want-"
Hagrid werd onderbroken door Isy, die riep:
"Kijk daar! Ik geloof dat ik hem zag!"
Precies op het moment dat Isy dat zei, voelt Harry een pijnscheut door zijn litteken gaan en ziet hij een wit gestalte met een mantel voorbij rennen.
Van schrik valt hij op de grond. Dit kon helemaal niet! Voldemort was dood! Toch?
"HARRY!" Riep Hagrid. "Schrik je nou zo van een eenhoorn?""
Waarop Harry zei:
"Dat was geen eenhoorn, Hagrid..."

Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Reacties zijn welkom!!!

manon56 Geplaatst op 28-07-2011, 19:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

leuk

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Isy Geplaatst op 31-07-2011, 20:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nu nog in love he?

manon56 Geplaatst op 01-08-2011, 20:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

graag

Tinaaax257 Geplaatst op 26-12-2011, 02:58 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

superleuk verhaal!
net als 't spannend wordt post je niet meer

Reach for the moon, if you can't touch it then grab a star. 
manon56 Geplaatst op 26-12-2011, 19:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad!

Superdreuzel Geplaatst op 26-12-2011, 23:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

langere stukken!

morgan Geplaatst op 26-12-2011, 23:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zeg eens alsjeblieft, Frank...

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Superdreuzel Geplaatst op 26-12-2011, 23:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

alsjeblieft morgan, bemoei je er niet mee

morgan Geplaatst op 26-12-2011, 23:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

En juist omdat je het zo lieft vraagt, bemoei ik me er graag mee

Mogen er alsjeblieft langere stukken worden geplaatst?

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
manon56 Geplaatst op 27-12-2011, 19:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dat zou mooi zijn

lunatje Geplaatst op 14-01-2012, 17:34 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wow een kei goed verhaal!
I love it!<3

Harry potter 4 life!!<3<33<3<3 
Ginny-w Geplaatst op 14-01-2012, 18:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-12-2011, 19:12 manon56 schreef:
Dat zou mooi zijn

Inderdaad.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Isy Geplaatst op 15-04-2012, 18:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lieve allemaal,
Het spijt me heel erg dat ik een tijdje niet heb gepost...
Mijn passie voor Harry Potter was een beetje verdwenen...
Maar omdat mijn passie voor schrijven er nog steeds is zal ik door gaan met schrijven, alleen niet meer zo snel de verhalen achter elkaar, ik zit niet de hele dag op de pc. Ik zal ook niet meer met wachtlijstjes werken en met over ... dagen staat het volgende stukje er. Maar elke keer als ik tijd en zin heb, beloof ik dat ik al schrijven.
Kunnen jullie me alsjeblieft vergeven

manon56 Geplaatst op 15-04-2012, 20:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Isy Geplaatst op 16-04-2012, 20:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben al bezig met een nieuw stukje!

Isy Geplaatst op 16-04-2012, 21:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey jongens,
Hier is het weet ik veel hoeveelste sukje!!! :P  
Op 26-07-2011, 17:33 Isy schreef:

Het vijftal wist niet wat ze moesten zeggen.
"Is  hier een verklaring voor?" vroeg Anderling.
Niemand durfde wat te zeggen. "Eh.." zei Harry.
Vilder keek Anderling verbaasd aan. "Wat doet die jongen hier nog?"
"Niks, Vilder, stil. Jullie, mee naar mijn kantoor." zei Anderling woest.

Als ze even later in Anderlings kantoor zijn zegt  Anderling:
"Het staat duidelijk in de regels dat je s'nachts niet in de gangen mag zijn, en daarom worden jullie alle vijf gestraft. Hagrid neemt jullie mee het Verboden Bos in."
Harry was de enige die niet schrok, maar zich verbaasde. "Het Verboden Bos, waarom? Is er weer iemand die zich voedt met eenhoornbloed?"
vroeg hij verbaasd. "Nee, Potter, hoe kom  je erbij?" vroeg Anderling verbaasd. "jeweetwel is overleden." "Natuurlijk." zei Harry. "Maar wat is er dan?"
"Er is een hele merkwaardige eenhoorn gevonden." zei Anderling.
Harry slaakte een zucht van verlichting en de anderen keken hem medelijdend aan.
"En nu mogen jullie wel eens gaan! Schiet op en vertoon je s'nachts niet meer op de gangen!" riep Anderling ineens waarop Vilder grijnsde.
De vijf vrienden renden snel naar buiten en gingen naar Hagrids hutje.

Toen ze bij Hagrids huisje aankwamen vloog Hagrid Harry direct om de armen en riep: "HARRY! Je bent terug! O, wat ben je knap geweest vorig jaar! Wacht is even, wat doe je hier?" Nadat Harry het hele verhaal had uitgelegd grijnsde Hagrid breed. "Goede keus, vriend, goede keus!! Maar toch, heb je nu alweer de regels overtreden?" "Eh.." zei Harry. "Soms ben je toch wel een kwajongetje he, jij! Maar goed, we kunnen nu we is gaan, he?" Harry lachte en volgde Hagrid en zijn vrienden het bos in.  "Oke, vandaag gaan we die mysterieuze eenhoorn dus zoeken. Die heeft een helderwitte kleur, waar je een beetje doorheen kunt kijken, o ja, en hij heeft een mantel om. De hoorn is nooit gezien, maar die moet wel heel wonderbaarlijk zijn want-"
Hagrid werd onderbroken door Isy, die riep:
"Kijk daar! Ik geloof dat ik hem zag!"
Precies op het moment dat Isy dat zei, voelt Harry een pijnscheut door zijn litteken gaan en ziet hij een wit gestalte met een mantel voorbij rennen.
Van schrik valt hij op de grond. Dit kon helemaal niet! Voldemort was dood! Toch?
"HARRY!" Riep Hagrid. "Schrik je nou zo van een eenhoorn?""
Waarop Harry zei:
"Dat was geen eenhoorn, Hagrid..."

"Wat was het dan wel??," vroeg Elena. Harry schudde zijn hoofd en sloot zijn ogen. Hij moest zich vergist hebben. Het was vast gewoon een eenhoorn. Of toch niet?
"Gaat het wel, Harry?" vroeg Isy. "Ehhh... Ja, het gaat prima... " Hij stond op en veegde zijn kleren af. "We moeten die eenhoorn zoeken, toch? Kom..." Bezorgd keek de rest hem aan. "nee, Harry... Misschien kun je maar beter terug gaan," zei Isy, "Wij zoeken wel verder." Ze keek naar Hagrid. "Is dat goed?" Hagrid  zei: "Ja, ga maar jongen, Elena brengt je wel. Toch, Elena?" Elena knikte en liep met Harry mee.

Even later lag Harry eindelijk rustig in bed. Nou ja, rustig? Hij woelde en draaide alsmaar in het rond. Wat was dat voor ding, die eenhoorn? Nee, het was geen eenhoorn.... Waar had hij zo'n gedaante toch eerder gezien? Ineens wist hij het en hij ging  meteen rechtop zitten. In zijn eerste jaar op zweinstein! Het was de geest van Voldemort!!!!!!!

Ondertussen stonden Hagrid, Patricia, Manon, Isy en Alice nog steeds in het verboden bos. "Okay, " zei Hagrid, "Patricia, Alice en ik doorzoeken de linkerkant van het bos en Isy en Manon de rechterkant. " Iedereen knikte en liep de kant op die Hagrid ze had voorgeschreven. Maar voor Isy en Manon weg konden gaan, trok Hagrid nog aan hun armen. "Kenne jullie wel een beetje voorzichtig doen?"

Even later liepen Isy en Manon doelloos door het bos, een beetje rondkijkend om te zien of ze een eenhoorn zagen. "Ik denk niet dat hier ergens nog een eenhoorn is...," mompelde manon terwijl ze met een stok tegen een boom aanprikte en die stok vervolgens wegsmeet. "Nee...," zuchtte Isy. Opeens gebeurde er een heleboel tegelijk: Er kwam een gedaante langs, die trok Isy en Manon mee, manon kon zichzelf nog uit de greep worstelen, maar toen stond ze ineens met een gescheurd t-shirt alleen in het bos. Isy was weg. Meegetrokken door 1 of ander ding......

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!!!!  

manon56 Geplaatst op 18-04-2012, 18:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Spannend!!!!!!

Isy Geplaatst op 19-04-2012, 20:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ginny-w Geplaatst op 21-04-2012, 15:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ben benieuwd naar het vervolg

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
Isy Geplaatst op 12-05-2012, 18:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ook :p

Superdreuzel Geplaatst op 13-05-2012, 16:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-04-2012, 18:08 Isy schreef:
Lieve allemaal,
Het spijt me heel erg dat ik een tijdje niet heb gepost...
Mijn passie voor Harry Potter was een beetje verdwenen...
Maar omdat mijn passie voor schrijven er nog steeds is zal ik door gaan met schrijven, alleen niet meer zo snel de verhalen achter elkaar, ik zit niet de hele dag op de pc. Ik zal ook niet meer met wachtlijstjes werken en met over ... dagen staat het volgende stukje er. Maar elke keer als ik tijd en zin heb, beloof ik dat ik al schrijven.
Kunnen jullie me alsjeblieft vergeven

passie voor hp verdwenen? Foei toch
Maar ik vergeef het je, mits je verder gaat met je verhaal

1 2 3 4 5 6