|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 29-09-2010, 22:30 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
de wolf bij buffy zag er wel redelijk nep uit, maar toch had het wel iets. lupos daar en tegen vond ik overduidelijk nep. en dan was oz als wolf beter. ook heb ik een andere film met een wolf erin gezien. nog niet zo super lang geleden in de bios geweest is al ff uit op dvd. kweet alleen de titel niet. vreselijke film. afschuwelijk veel gejank van dat beest en een koppijn wat ik aan die film heb overgehouden! afijn.... al met al was dat een best wel goede weerwolf.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 30-09-2010, 22:07 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 29-09-2010, 22:30 havanka schreef:
de wolf bij buffy zag er wel redelijk nep uit, maar toch had het wel iets. lupos daar en tegen vond ik overduidelijk nep. en dan was oz als wolf beter.
|
Ik vind het knap wat ze met de computer gemaakt hebben.. Het ziet er niet heel nep uit, maar vergeleken met mijn eigen verbeelding ziet het er gewoon niet uit. Ik had m me heel anders voorgesteld..
ik vraag me trouwens af hoe Vaalhaar eruit zou zien.. Ik bedoel.. Hij is toch wat hariger dan Lupos.. Om even terug te komen op Morgan 
Dit bericht is gewijzigd op 30-09 22:08.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|