|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 10-12-2010, 16:53 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ikke bezeten door robbert pattinson?*kwijl* hoe kóm je daar bij?XD
nice pic.
-------------------------------------------------------------------------------- I whisper your name but you hear me, Tears flowing but you can't see them, I need you but you're not there.
mooie ondertitel. Waar komt hij vandaan?
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 16-12 17:20.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
past precies bij mij |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 15-12-2010, 16:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
owke... omdat jullie het zo graag willen (niet gillen plz!!) -met galmstem-
HOOFDSTUK 12:
Mystery was ondertussen thuis gekomen en zat op de bamnk tv te kijken. Haar vader zat ergens op de andere bank. Mystery staarde naar het beeld. De stem van de lezeres klonk door de woonkamer. 'Een jongen van hooguit 18 jaar is vandaag aangereden door een auto. Het gebeurde nadat hij de weg in Folks overstak. Hij stapte uit een auto en praatte met een man. Samen staken ze de weg over. De jongen lette niet op en werd aangereden door een auto. De man in de auto handelde snel en bracht de jongen samen met z'n vader naar het Folks ziekenhuis. De jongen ligt daar nu nog. Nu verder naar het weer.....' zei de vrouw, maar de rest kon Mystery niet horen. Ze kroop ineen. Beelden flitste voor haar ogen. Leonard die werd aangereden door een auto. Mystery schudde haar hoofd om de beelden eruit te krijgen, maar het lukte haar niet. Mysetry stond op. Ze knipperde met haar ogen en stond al in het ziekenhuis. Mystery keek verbaast om. Ze had neit eens in de auto gezeten. Ze wist niet eens dat ze het huis uit was geweest. Haar vader verscheen naast haar. 'Ging snel he?' vroeg hij. Mystery knikte. 'Ik kan dat nu. Nu hoefen we niet meer met de auto.' zei hij en knipoogde naar haar. Mystery keek om zich heen en zag een balie. 'Wat kan ik voor u doen, mevrouw?' zei de vrouw achter de balie. 'Ik zoek Leonard McGee.' zei Mystery helder. De vrouw tikte wat in op de computer. 'Hij ligt in kamer 415.' zei ze en wees naar een hal. 'Dank u wel.' zei Mystery en liep naar de hal die de vrouw had aangewezen. Mystery haaste zich door de hal en keek naar de nummerbordjes op de deuren. Uiteindelijk vond ze de kamer 415. Mystery klopte op de deur er liep naar binnen. Ze had een bos bloemen in haar hand. Ze keek om zich heen. Achter in het kleine zaaltje zag ze Leonard liggen. De liep naar z'n bed en ging erbij zitten. Mystery legde de bos bloemen op het kastje naast z'n bed en wachtte tot hij ontwaakte.....
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
The Cullens are part of my life, so they will never leave me |
|
|
|
|
|
|