|
alice
|
Geplaatst op 03-08-2010, 16:15 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Alice Magische Snoepwinkel voor al uw snoepgoed
Welkom in mijn winkel ik heb allemaal snoep zowel magisch als niet magisch kies uit een enjoy!
Hoe zit het met de valuta? 1 Galjoen staat gelijk aan: 17 Sikkels, 493 Knoeten 1 Sikkel staat gelijk aan: 27 Knoeten
Heb een lijst met snoep en koek die ik heb mis je iets vertel het me en ik kan het voor je bestellen.
Smekkies in alle smaken per doos: 1 sikkel Chocokikker per stuk: 5 knoeten Zweefbonbons per doos :4 sikkels Slobbers kauwgom per pakje van 12: 10 sikkels per stuk 2 sikkels Eetbare-Veer verkrijgbaar in alle smaken: 4 sikkels Kano's verandert je in een kanarie per stuk: 7 sikkels Ketelkoeken per stuk: 1 sikkel en 4 knoeten Ton-Tong toffee zwelt je tong van op: 7 sikkels
Chocolade doosje 50 gram : 1 galjoen In de smaken: Aardappelchocola, Anijschocola, Blaasbubbelschocola, Blurkies-chocola, Bonbon Bloc. Bruischocola, Cashewnotenchocola, Caramelchocola, Chocoladechocola. Chocola met krunchies, Chocopastachocola, Crispchocola, Dropchocola, Trio penottochocola. Eenhoornmelkchocola, Eierchocola, Fruitchocola, Gemengde chocola, Havermoutchocola.Heksenchocola, Jamchocola, Kaas-chocola, Kieuwwierchocola, Kokoschocola.Koffiechocola, Lavendelchocola, Leverworstchocola, Luchtchocola. Magische chocola. Marshmellow-chocola, Mintchocola, Mokkachocola, Muggles chocola, Onzichtbare chocola. Pannenkoekchocola, Pepermuntchocola, Pindakaaschocola, Pure chocola, Salmiak chocola.Tovenaars surprise, Vanillechocola, Violierchocola, Witte chocola, IJschocola.Yoghurtchocola, Zoute chocola, Zure chocola.
Een magische muffin die nooit opraakt: 1 galjoen Kakkerlak Krunchie doosje 6 stuks: 3 sikkels Gevulde koek per stuk: 1 sikkel Roze koek per stuk: 1 sikkel 4 knoeten Speculaas doosje 10 stuks: 5 sikkels Karamel lolly per stuk: 1 sikkel Kleuren lolly verkrijgbaar in alle kleuren en maten: Groot 1 sikkel 10 knoeten Middel 1 sikkel Klein 17 knoeten Mega lolly groter kan niet: 1 galjoen Zweef lolly laat je zweven voor ongeveer 1 uur: 1 galjoen
Dit bericht is gewijzigd op 04-08 13:55.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alice
|
Geplaatst op 03-08-2010, 23:03 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Sorry druk druk druk *Rent door de winkel*
Darkvlad: 2 dozen smekkies = 2 sikkels 12 chocokikkers = 60 knoeten= 2 sikkels 6 knoeten Zweefbonbons= 4 sikkels Totaal= 8 sikkels 6 knoeten
Diminieboer: Heb geen 20 losse smekkies 1 doos genoeg? 4 chocokikkers = 20 knoeten Totaal: 20 knoeten
Fjks: Hele vooraad Slobbers bubbelgum heb nog 10 pakjes liggen is dat genoeg? 10 pakjes Slobbers bubbelgun=5 galjoenen 15 sikkels Totaal: 5 galjoenen 15 sikkels
Havanka: 5 chocokikkers = 25 knoeten 1 doosje smekkies= 1 sikkel Totaal: 1 sikkel en 25 knoeten
Graag contant afrekenen en bedankt tot volgende keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 16-08-2010, 19:43 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ik geef een feestje en heb best veel nodig, ik weet niet of het al in voorraad is of dat ik het moet bestellen. hier is mijn lijstje:
5 dozen smekkies in alle smaken 120 chocokikkers 120 ketelkoeken Chocolade doosje (doe maar 5 verschillende smaken. maakt niet zoveel uit welke) 5 magische muffins die nooit opraken 50 doosjes met kakkerlak krunchies 100 zweeflolly's
en dan ook graag kleuren lolly's doe maar 40 grote 20 middel 10 kleine en in de kleuren geel, rood en roze
heeft u dat nu al in voorraad of word het een bestelling?
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
alice
|
Geplaatst op 24-12-2010, 16:14 |
Reageer
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
*Rent door de winkel* Freuzel:Heb alleen doosjes met Zweefbonbons zitten ongeveer 12 in.= 4 Sikkels 1 Gevulde koek= 1 Sikkel 1 Roze koek= 1 Sikkel 4 Knoeten In totaal 6 Sikkels en 4 knoeten.
Ginny-W: 5 Chocokikkers=25 Knoeten Doosje Zweefbonbons= 4 Sikkels Doosje chocolade wit= 1 Galjoen Doosje chocolade melk= 1 Galjoen Totaal 2 Galjoenen 4 Sikkels en 25 Knoeten
Havanka: 5 Dozen Smekkies in alle smaken= 5 Sikkels 120 Chocokikker=1 Galjoen,3 Sikkels en 26 Knoeten 120 Ketelkoeken=8 Galjoen, 5 Sikkels en 21 Knoeten 5 Doosjes chocolade in allerlei smaken= 5 Galjoen 5 Magische muffins die niet opgaan= 5 Galjoen 50 Doosjes Kakkerlak Krunchies= 8 Galjoenen en 14 Sikkels 100 Zweeflollies= 100 Galjoenen 40 Grote lollies= 2 Galjoenen 10 Sikkels en 22 Knoeten 20 Middel lollies= 1 Galjoen en 3 Sikkels 10 Kleine lollies=6 Sikkels en 8 Knoeten. Totaal:131 Galjoenen, 21 Sikkels en 4 Knoeten
Isy oosje Zweefbonbons= 4 Sikkels 4 Chocokikkers =20 Knoeten Totaal: 4 Sikkels en 20 Knoeten
Dracoishot:22 Chocokikkers= 4 Sikkels en 2 Knoeten Doos smekkies in alle smaken= 1 Sikkel Totaal: 5 Sikkels en 2 Knoeten
Manon56:5 Chocokikkers= 25 Knoeten 1 Muffin die nooit opraakt = 1 Galjoen Totaal: 1 Galjoen en 25 Knoeten
Bedankt en tot kijk!
Dit bericht is gewijzigd op 24-12 16:14.
|
|
|
|
|
|