|
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 18-01-2011, 17:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde komt de winkel inlopen. Overal waar ze kijkt ziet ze de mooiste dieren, groot, klein, jong en oud.. Het maakt niet, uit het is er allemaal.. Vol bewondering loopt ze naar Havanka toe en vraagt :
"Heeft U een zwarte kat, jong, met blauwe ogen?" "En een Uil, sneeuwwit met een paar grijze veertjes ertussen?" "De Uil het liefst ook een beetje jong."
"O, en voor ik het vergeet, een uilenkooitje graag!"
Dit bericht is gewijzigd op 18-01 17:06.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
havanka
|
Geplaatst op 18-01-2011, 18:15 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 18-01-2011, 17:05 Yayde schreef:
Yayde komt de winkel inlopen. Overal waar ze kijkt ziet ze de mooiste dieren, groot, klein, jong en oud.. Het maakt niet, uit het is er allemaal.. Vol bewondering loopt ze naar Havanka toe en vraagt :
"Heeft U een zwarte kat, jong, met blauwe ogen?" "En een Uil, sneeuwwit met een paar grijze veertjes ertussen?" "De Uil het liefst ook een beetje jong."
"O, en voor ik het vergeet, een uilenkooitje graag!"
Dit bericht is gewijzigd op 18-01 17:06.
|
Ik heb twee zwarte katten met blauwe ogen. de eerste is een mannetje 10 maanden en heeft een wit puntje op zijn staart en de tweede is een vrouwtje van 9 maanden en is geheel zwart. Qua uil heb ik precies wat u zoekt. *havanka floot op een fluitje en een prachtige sneeuwwitte uil met grijze veertjes over zijn vacht vloog naar haar toe* het is een vrouwtje van bijna 1 jaar en ze is getraint om naar dit fluitje te luisteren.ook heeft ze alle basis dingen al geleerd. Ik heb hier de verschillende kooien *toont de kooien* in de kleuren zwart, wit, blauw, geel, groen, rood en bordeaux
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 19-01-2011, 18:34 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde glimlacht naar Havanka, "Wat een uitstekende service " zegt ze. "Doe mij maar het vrouwelijke katje van 9 maanden, de Uil is helemaal perfect" zegt ze terwijl ze hem op haar hand laat neerstrijken en het fluitje van Havanka aanpakt. "Ehm.. en doe maar de zwarte kooi alsjeblieft." stralend kijkt ze naar de uil, hij is zo mooi.. " Hoeveel wordt het samen en O, heeft u ook nog kattenkooitjes?" ze kijkt Havanka vragend aan.
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 20-06-2011, 19:57 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
havanka loopt naar hinkebeen toe en kijkt in het rond. ik heb drie katten die een aparte kleur hebben. deze is een mannetje van 10 maanden en hij heeft drie kleuren zoals je ziet, zwart rood en bruin. hele aparte, maar een super lief mannetje. de tweede die ik voor u heb is een vrouwtje van 11 maanden en heeft vier kleuren, zwart, wit, bruin en beige. zodra dit vrouwtje uw vertrouwen eheft gewonnen zal ze alles voor u doen. de derde is een mannetje van 9 maanden, hij is apart zoals u ziet aangezien hij gestreept is in plaats van gevlekt. het is net een zebra met die zwarte en witte strepen.
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 30-07-2011, 18:29 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 28-07-2011, 21:04 Semenm schreef:
Ik ben op zoek naar een kleine uil. het maakt niet uit welke soort het is (geen sneeuwuil zoals harry)
|
dan heb ik keuzes uit drie verschillende uilen. de eerste is een mannelijke kerkuil, vrij groot donkerbruin en daardoor iets langzamer dan een gemiddelde uil, maar hij is enorm betrouwbaar. leeftijd is 1 jaar. de tweede is een kleine uil. super snel. lichtbruin en het is een vouwtje van bijna 1 jaar. de derde is een lichtbruine kerkuil. een stuk kleiner dan de eerste en het is een vrouwtje van vier jaar. ze heeft erg veel ervaring.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|