|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 16-09-2011, 16:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ginny komt Goudgrijp binnen gelopen en loopt door naar een kobold. 'Ik wil graag geld uit mijn kluis halen,' zegt ze. 'Sleutel?' vraagt de kobold. Ginny laat hem de sleutel zien en hij knikt. Hij roept een andere kobold en die loopt, gevolgd door Ginny, naar de grote deuren waarachter de grote hoeveelheden kluizen ondergronds liggen.
Dit bericht is gewijzigd op 16-09 16:37.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Hermioneweasly
|
Geplaatst op 17-09-2011, 09:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hermioneweasly komt binnen en ziet Ginny-w net naar de grote deuren lopen. 'He Ginny, jij ook hier!' roept Hermioneweasly. 'Ja, geld, je kunt niet met en niet zonder haha,' zegt Ginny. Hermioneweasly loopt naar een kobold en laat haar sleutel zien. 'Kluis 204 graag, en mag ik Birrad weer mee? Die kobold weet precies wat ik wil!' Even later komt Birrad eraan en loopt Hermioneweasly mee naar de grote deuren.
|
|
|
|
Als je enige argument om ergens in te gelove is dat niemand bewezen heeft dat et niet bestaat kun je wel van alles zegge dat het echt zou kunnen zijn! |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-09-2011, 09:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zo'n 15 minuten (geen idee hoelang zoiets duurt ) later komt Ginny weer door de grote deuren naar binnen gelopen, met dit keer een grote zak geld in haar handen. Gelukkig kon ze goed tegen die ritjes anders was ze nu allang misselijk geworden. Beleeft knikt ze naar de kobold die haar geholpen heeft en loopt vervolgens Goudgrijp uit.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
havanka
|
Geplaatst op 18-09-2011, 17:12 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
havanka wandeld goudgrijp binnen en schiet direct een vriendelijk uitziende kobold aan. 'Kan ik mijn kluis betreden? ik kom galjoenen opnemen.' de kobold loopt na geknikt te hebben direct met havanka mee naar haar kluis.
na een misselijk makende tocht heeft havanka haar kluis bereikt en graait ze haastig was galjoenen van de hoge stapels af.
eenmaal terug loopt havanka nogal misselijk goudgrijp uit.
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|