Scarlett Geplaatst op 24-08-2010, 19:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rosalie zat naast Sianata en keek dromerig uit het raam.
De leraar ratelde maar door over de onvergeeflijke vloeken.
Rosalie was met haar gedachten bij Delphin, en wat er was gebeurt in het bos/
Hij had gezegt dat hij haar mooi vond, maar dat waren alle vampiers! Was het een grap, of bedoelde hij het serieus? Ze wist het niet... Ze moest echt eens met hem praten.
Na een berg huiswerk te hebben gegeven sloot de leraar de les af, en ging de bel.
Nog 1 les te gaan'dacht Rosalie.
''Wat hebben we nu?'' vroeg Sianata
'Kruidenkunde.'' antwoordde Edward zonder op zijn rooster te kijken, aangezien vampiers nooit iets vergaten.
Sianata knikte en ze liepen naar Kruidenkunde.
Voor kas 5 bleef de groep staan.
5minuten laster kwam proffessor Stronk aanlopen.

meld dit bericht aan een moderator

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
melanie-wolf Geplaatst op 25-08-2010, 14:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata gaafte. Mevrouw Stronk liep langs Sianata en zei: 'Mevrouw Rozenveld. U helpt met opreimen!' Sianata zuchtte. De les was niet eens begonnen of ze moest al meehelpen aan het eind van de les. Sianata stompelde de kas in. De klas volgde. Sianata ging op een krukje zitten. Seconden leken minuten en minuten leken uren. Toen eenmaal de les was afgelopen zei Sianata Rosalie gedag. Haar werk begon. Ze moest helpen alle aarde van de grond te halen en alle spullen terug leggen die ze hadden gebruikt. Mevrouw Stronk was aan het einde van de kas. 'Sianata, je mag een paar kruiden meenemen. De planten zijn nu rijp, dus pak maar wat.' 'Dank u mevrouw.' 'Nee jij bedankt Sianata, voor je hulp.' Sianata pakte een paar mooie soorten kruiden. Die konden nog wel eens van pas komen. Sianata bedankte nogmaals mevrouw Stronk en daarna liep ze de kassen uit. Sianata was onderweg naar de leerlingenkamer.....

The Cullens are part of my life, so they will never leave me 
Scarlett Geplaatst op 25-08-2010, 22:00 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hee Sianata,
ik heb nu geen tijd om een dtukje te schrijven want ik ga zo op vakantie haha
maar ik schrijf op vakantie verder, alleen kan ik dan denk ik niet elke dag op de computer.
xxx

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
melanie-wolf Geplaatst op 26-08-2010, 21:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

oke is goed. Ik lees wel wanneer je klaar bent :P

Scarlett Geplaatst op 28-08-2010, 21:34 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rosalıe leunde tegen een muurtje toen Sıanata eındelıjk de kas uıt kwam gelopen.
´´En waarom heb je dıe planten eıgenlıjk meegenomen?´´ vroeg Rosalıe, aangezıen vampıers een veel beter gehoor hadden dan mensen,had ze alles gehoord.
``Geen ıdee, ze kunnen altıjd nog van pas komen´´antwoordde Sıanata schouderophalend.
´´Zullen we naar de bıeb om huıswerk te maken?´´ stelde Rosalıe voor ´´Edward en Delphın zıjn daar ook en ık moet vanavond naar Zwerkbal traınıng´´
(ık weet nıet of Sıanata ook ın het Zwerkbal team zıt?)
Rosalıe was jager ın het zwerkbalteam van Ravenklauw en Edward was zoeker.
Rosalıe twıjfelde er nıet aan, of Delphın kwam ook snel bıj het team. Nıemand kon beter vlıegen dan een vampıer.
´´Ja laten we dat maar doen, dan zıjn we ervanaf. ´´ antwoordde Sıanata terwıjl ze zuchtte, denkend aan de berg huıswerk waar ze nog wel even zoet mee waren.
De 2 meıden lıepenover het bordes terug naar bınnen,waar ze vılder nog tegen kwamen, duıster ın zıchzelf mompelend.

melanie-wolf Geplaatst op 01-09-2010, 16:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata trok zich niets van Vilder aan. Samen liep ze door met Rosalie. Na een paar minuten lopen kwamen ze eindelijk aan bij de bibliotheek. Sianata ging in haar standaard hoekje zitten en pakte een paar boeken uit de kast. De boeken lagen als  een kring om haar heen. Sianata zat druk te schrijven op een stukje perkament. Ze keek om het hoekje van de boekenkast. Rosalie en Delphin waren natuurlijk zo klaar met hun huiswerk. Maar Edward  zag ze niet zitten. Normaal zou hij bij hun aan tafel zitten. Sianata zag hem niet eens in de bibliotheek. Sianata stortte zich weer op haar huiswerk. Na uren ploeteren in de bibliotheek was ze eindelijk klaar. Sianata stond op en borg alle spullen op. Ze pakte de stukken perkament en lipe de bibliotheek uit. Ze stopte de spullen in de tas en liep naar het bos. Het was tijd voor een beetje ontspanning. Ze liep naar het meer. Ze zette haar tas op de grond en begon met een ontspannende oefening....

Scarlett Geplaatst op 03-09-2010, 10:59 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

sorry dat mijn vorige reactie zo onleesbaar is maar ik zat in Turkije en daar hadden ze zo'n vaag russisch toetsenbord xd

Rosalie nam afscheid van Delphin en rende naar de leerlingenkamer van Ravenklauw om haar i-pod te pakken.
Toen de muur achter haar dichtgleed, en ze haar i=pod in haar zak had gestopt,keek Rosalie om zich heen. Er was niemand te zien want de meeste leerlingen zaten te eten.
Rosalie pakte de reling van de trap vast en leunde naar voren. Onder zich zag  ze  tientallen trappen , die steeds beweegden.
Ze zette zich af en sprong naar onder. 5 verdiepingen lager kwam ze zachtjes op de bal van haar voet terecht.
Rosalie liep doodnormaal naar de oever van het meer.
Ze zette dangerous van akon op.
Rosalie begon te dansen (street-dance). Ze bewoog soepel en gracieus.
''That girl is so dangerous
That girl is so dangerous
That girl is a bad girl
I've seen her type before
she's so dangerous
That girl is so dangerous ''
Zong Rosalie mee.
''Het klopt ook nog'' dacht ze grimmig, ze wás ook gevaarlijk.
Ze danste en danste, het begon al te schemeren...

melanie-wolf Geplaatst op 07-09-2010, 16:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata liep de Grote zaal uit en liep naar de leerlingenkamer. Ze zei het wachtwoord en liep de leerlingenkamer in. Ze toverde het vuur in de openhaard aan. Ze trok haar trui tot over haar handen en ging bij de openhaard zitten. Ze trok haar knieen op en legde haar hoofd op haar knieen. Het vuur knetterde zachtjes in de haard. Sianata begon te dagdromen. Over hoe het zal zijn in de winter. En over de kerst. En dat ze dan weer naar Japan moet. Haar vaderland. Misschien kon ze Rosalie, Delphin en Edward uitnodigen. Of ze ging naar haar appartement in Wenen. Daar woonde haar oma. Zij had van Voldemort alleen brandwonden opgelopen. Haar oma legde altijd cadeautjes onder de boom. De tijd was snel voorbij gegaan. Het was herfst. Bijna winter. De tijd van truien en lange mouwen. Lange broeken en mutsen.

Scarlett Geplaatst op 07-09-2010, 21:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het was een uur of  8 en het was donker buiten; Rosalie plofte zacht als een veertje neer op de stenen bij het meer.
Als het nog kon had ze erg gezweet, maar dat kon haar stenen lichaam niet meer.
Ze besloot terug naar het kasteel te gaan, Sianata zou wel ongerust zijn.
Dus stond Rosalie op en sprintte op menselijk tempo naar het kasteel.
Daar liep ze naar de Grote Zaal om te kijken of ze Sianata zag, en inderdaad; daar zt Sianata te eten aan het midden van de tafel van Ravenklauw.
Rosalie snelde naar haar toe en ging naast haar zitten.
''Waar ben jij geweest?'' vroeg Sianata tussen 2 happen door.
''Dansen aan het meer.'' zei Rosalie
''Dansen?'' vroeg Sianata met opgetrokken wenkbrauwen ''En je ziet er nog zo goed uit?'''
'''Vampierding.'' zei Rosalie geluidloos, want ze zag Padma Patil geintreseerd kijken.
Sianata at haar eten op en ze vertrokken naar de leerlinenkamer waar ook Delphin en Edward zaten, om nog wat huiswerk te maken, Daarna speelden ze een aar potjes knalpoker, liepen een rondje om het meer en klettste nog wat, uiteindelijk viel Sianata op de bank in slaap, Rosalie tilde haar moeiteloos naar de slaapzaal(de leerlingenkamer was tochal leeg) en ging met Delphin en Edwrd jagen.

melanie-wolf Geplaatst op 07-09-2010, 21:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata sliep als een roos. Haar ogen gesloten. In een diepe rust. Haar lichaam en ziel in ontspanning. Sianata zuchtte. Ze rilde. Het was koud. Sianata opende haar ogen. Het raam stond open. Sianata merkte nu pas dat ze in bed lag. Ze stond op en deed de deur dicht. Maar niet op slot. Voorzichtig deed ze de gordijnen dicht. Uit de kast naast haar bed pakte ze een warme deken. Ze legde het onder haar deken en ging weer liggen. Ze trok de dekens over haarzelf heen. Ze kreeg het al wat warmer. Sianata sloot weer haar ogen en viel in een diepe en rustige slaap. Ze sliep tot de morgen haar wakker zou maken....

Dit bericht is gewijzigd op 07-09 21:26.

Scarlett Geplaatst op 08-09-2010, 20:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rosalie zag de zon opkomen, door de bomen.
10 minuten later, terug in het kasteel, vloog ze meteen naar boven.
Sianata lag nog vredig in bed te slapen, ze had de deken helemaal afgegooid.
'Wat ben ik blij dat we een slaapzaal voor ons tweeen hebben,'dacht Rosalie, 'Sianata weet ten minste wat ik ben...anders zou ik nog meer moeten toneelspelen.'
Rosalie liep zachtjes naar de kast en staarde bedachtzaam naar de stapels kleding, ze vroeg zich af wat ze aan moet vandaag.
Uiteindelijk koos ze voor een wit topje, met een legergroen driekwart jasje, daarop een spijkerbroek met enkellaarsjes.
Rosalie douchte, föhnde haar haar, en kleedde zich aan.
Daarna liep ze naar de kaptafel en maakte smokey-eyes.
Ze krulde haar haar en pakte haar tas.
Ongveer een kwartiertje later stroomden de leerlingenkamer langzaam vol, iedereen ging ontbijten.
Na twee meisjes die druk zaten te kletsen kwam Sianata naar onder lopen.
Ze droeg een spijkerbroek met een strak wit t-shirt  met een v-hals en ballerina's.
''Goodmorning Sunshine.'' zei Rosalie glimlachend.
''Goeienmorgen!'' zei Sianata opgewekt.
''Zullen we, of eigenlijk jij, ontbijten?'' vroeg Rosalie terwijl ze opstond.
Sianata knikte en het tweetal baande zich een weg door de leerlingen en kwam uiteindelijk de Grote Zaal binnenlopen.
''Ah, daar zijn de jongens.'' Rosalie wees naar het midden van de tafel van Ravenklauw.
Ze gingen tegenover Delphin en Edward zitten.
''Hallo.'' zei Edward met een glimlach,
''Goedenmorgen dames'' grijnsde Delphin.
Op dat moment stond Perkamentus op,
''Mag ik even jullie aandacht?'' vroeg Perkamentus.
''Ik wil jullie voorstellen aan een nieuwe leerlinge, ze vergezeld jullie vanaf vandaag bij de lessen. Ze is deze morgen op mijn kantoor door de sorteerhoed ingedeeld bij Zwadderich. Mag ik jullie voorstellen, dit is Valentina.'' Perkamentus spreidde zijn armen en er kwam een meisje aanlopen uit een deur aan de re chterkant.
Maar het was absoluut geen gewoon meisje.
Ze liep sierlijk en gracieus, zelfverzekert en prachtig. Haar lang bruine haren wapperde achter haar aan, haar huid glansde licht en haar ogen omlijsd door lange, zwarte winpers gleden door de zaal. Ze bleef naast Perkamentus staan en glimlachte een oogverblindende glimlach. Ze had een spijkerbroek aan met zwrte pumps, daarop een simpel zwart, laag uitgesneden t-shirt, Ze zag er uit als een godin.
De hele zaal viel stil en staarde het meisje aan.
''Aangenaam allemaal, ik ben Valentina.'' zei het meisje met tinkelende belletjes stem.
''Dat méén je niet.'' fluisterde Rosalie.''Dat is Valentin, ze is een vampier.''

hier een plaatje van Valentina:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=&imgrefurl=http://gawker.com/5363217/the-freak...OzAFIuNOIjMmIQO&ved=0CB8Q9QEwAg

melanie-wolf Geplaatst op 09-09-2010, 18:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata keek haar met open ogen aan. Haar mond stond open van verbazing. Sianata keek vanuit haar ooghoek naar Edward. Hij keek haar bewonderd aan. Sianata keek naar Perkamentus. Hij knikte. Hij gaf haar toestemming om te gaan. Sianata stond op en rende weg. Ze rende naar het bos. Naar het meer. Ze plofte neer bij het waterval. Het bos omringde haar. Tranen vloeide over haar wangen. Sianata's nagels groeiden. Vleugels groeiden uit haar rug. Haar zwarte haar werd langer en groeide in een vlecht. Haar ogen werd rood en veranderde in paars. Haar kleren scheurden van haar af en lichtjes cirkelde om haar heen. Ze kreeg een donker paarse jurk aan. Sianata zwoof hoog in de lucht. De woede kon je uit haar ogen lezen. Zo boos dat ze was. Op die stomme Valentine. Zoals Edward naar haar keek. Het maakte haar kwaad. Ze daalde naar de grond en daalde op haar scherpe klauwen. Ze keek naar zichzelf in het water. Ze had wolvenoren gekregen. Maar had nog wel haar eigen gezicht. Tranen stonden in haar ogen, maar ze keken ook woedend. Opeens kwam er geritsel uit de bosjes. Sianata vloog omhoog en keek toe. Naar wie er uit de bosjes kwam....

Scarlett Geplaatst op 09-09-2010, 20:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Valentina kwam totaal niet verrast de struiken uitlopen.
Ze bleef voor Sianata staan en legde haar hand op haar heup.
''Hallo Sianata.'' zei met een melodieuze stem. ''Leuk je te ontmoeten.''
Sianata grauwde.
Valentina lachte haar tinkelende lach.
''Als ik me niet vergis zit jij in Ravenklauw?'' zei Valentina
''Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens.'' zong ze zacht.
''Ik was erbij toen ze dit bouwde.'' ze gebaarde sierlijk naar het kasteel.
Sianata staarde haar boos aan.
''Maar ik dwaal af.'' Valentina keek Sianata recht aan. ''Edward.''
''Ik zag je wel kijken.'' Valentina lachte weer, harder nu.
''Wees trouwens maar blij met je, uh, afwíjking.'' Ze wier een blik op Sianata;s wolfachtige verschijning ''Je ruikt te veel naar natte hond, gelukkig voor jou. Ik drink namelijk mensenbloed.''
Sianata trok een wenkbrauw op ''Dus wat doe jij hier op Zweinstein?''
''Ik ga nu niet mijn levensverhaal aan je vertellen dus dat gaat jou niets aan, nietwaar?'' Valentina knipoogde.
Sianata gromde
''Maar wat ik zeggen wilde, maak je geen zorgen, die vampier van je, Edward, ik hoef niets van hem.''
Valentina zwaaide even naar Sianata en glimlachte, daarna liep ze gracieus weg.
Sianata zakte op de grond en staarde naar het water.
'Wie wás deze perfecte Valentina?'vroeg ze zichzelf af.

Rosalie:

''Waar is Sianata?'' vroeg ze ongerust.
''Ze rende net weg.'' antwoordde Delphin.
''Wat doet Valentína hier?''
''Ik weet het niet...'' moest Rosalie toegeven.
Ze keek naar Edward, Edward's gezicht stond onthutst.
''Waar is Sianata?'' was het eerste dat hij zei,
''Ik ga haar wel zoeken.'' Rosalie stond op en snelwandelde naar buiten, daar begon ze te rennen.
Bij het meer, achter de struiken, zat een wolfachtig meisje.
Ze had wolvenoren, haar lange haren in een vlecht en een paarse jurkje aan.
''Sianata?'' fluisterde Rosalie behoedzaam.

melanie-wolf Geplaatst op 09-09-2010, 20:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata schrok op. Ze veranderde weer in een mens. Een weerwolf was ze zeker niet. Haar oma zei: 'Dit gebeurd alleen als een japans meisje erg boos wordt. Uit haat en uit woede.' Dat zinnetje herhaalde zich. Sianata werd rustig en haar vleugels trokken in haar lichaam. Haar nagels trokken ook in haar lichaam. Haar haar werd korter naar z'n werkelijke staat. Sianata had weer haar normale kleren aan. Sianata begon te huilen. Ze haatte haar ware aard. Wat nou als ze op iemand anders voos werd. Zoals Rosalie. Wat zal er dan gebeuren? Rosalie legde een arm om haar heen. 'Kom. We gaan naar binnen.' Sianata knikte en liep samen met Rosalie naar de leerlingenkamer. Ze gingen bij de openhaard zitten. Ze kreeg warme thee in haar handen gedrukt. Rosalie had het haar gegeven. Sianata nam een slok. 'Stink ik naar hond?'........

Scarlett Geplaatst op 10-09-2010, 20:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rosalie lachte''Ja, nu ruik je inderdaad naar hond, toen je mens was rook je heerlijk. Nu ruik je naar natte hond.''
Sianata lachte,
''Nu zijn we allebei gevaarlijk.'' grapte Rosalie,''Wees maar niet bang, ik ben een vampier, mij doe je geen pijn. Mijn huid is zo hard als diamant.''
''Gelukkig.'' fluisterde Sianata''Daar was ik bang voor.''
''Ook Edward en Delphin kun je geen pijn doen, maar bij de mensen moet je oppassen.'' zei Rosalie''Ook net als ik haha.''

Ik schrijf vanavond verder ik  moet even weg xxxxxxxly

melanie-wolf Geplaatst op 10-09-2010, 20:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

oke is goed :P xx ly2

Scarlett Geplaatst op 10-09-2010, 22:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Rosalie stond op''Maar nu moet je slapen.''
''Het is al na twaalven.''
''Ja, je hebt gelijk, ik ben doodop.'' zei Sianata.
''Dan zie ik je morgen, slaap lekker.''Rosalie glimlachte en gaf Sianata een knuffel ''Niet te veel piekeren.''
Sianata glimlachte, ze gaapte.
Ze zwaaide nog even naar Rosalie en liep toen de trap op.
Rosalie keek Sianata na tot ze de de slaapzaal in verdween.'
Daarna pakte ze haar tas en pakte pekament, veer en inkt en begon aan haar Toverdranken huiswerk. Ze hoefde niets op te zoeken in het boek; vampiers hebben een permanent geheugen.
Rosalie snoof minachtend 'Huiswerk.'
'echt iets voor mensen.''dacht ze.
In een kwartier was ze klaar met al haar huiswerk.
Rosalie rende naar boven en haalde uit haar hutkoffer pride&predjuce en rende weer naar onder.
Ze was net bij het stuk waar Elizabeth hoord dat Lydia ervandoor is met mr.Wickham toen ze een geluid hoorde bij het raam.
Ze sprong meteen op en zat in elkaargedoken, en in een aanvallende houding zitten.
''Alohomora.'' hoorde ze buiten iemand mompelen.
Het raam vloog open en een grijnzende Delphin kwam naar binnen gesprongen.
''Ik schrok me dóód.'' lachte Rosalie.
Delphin vloog op haar af en gaf haar een knuffel.
Verlegen liet Rosalie hem weer los ''Waar kwam dat vandaan?''
Delphin haalde zijn schouders op ''Ik miste je'''hij lachte//
Rosalie keek op de klok, half 4.
Delphin plofte neer op de bank,
''Dus wat denk je van Valentina?'' vroeg Delhpin
Rosalie snoof ''Ik mag haar niet.''
''Maar laten we ophouden over háár.''
Delphin knikte, ''inderdaad.''
De rest van de nacht bracht Rosalie met Delphin door, ze lachte en praatte, de hele nacht door.

melanie-wolf Geplaatst op 11-09-2010, 14:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Sianata lag in haar bed een boek te lezen. En boek met recpeten van haar oma. Over van alles en nogwat. Sianata was druk opzoek naar een recept tegen haar wpede verschijning. Na een paar bladen te hebben omgeslagen kwam ze bij het recept aan. Ze schreef het bladzijde nummer op een briefje en legde het naast haar bed. Ze legde het boek in een ladje in het kastje naast haar bed. Morgen is het weekend. Met die gedachte in haar hoofd viel ze in slaap.

De volgende morgen werd Sianata vroeg wakker. Ze pakte het boek en bladerde naar de bladzijde. Ze pakte de tas met kruiden uit haar kast. 'Ketolinasora.' fluisterde Sianata. Een kleine ketel kwam tevoorschijn. 'Een kop warme water.' Sianata pakte een kom met wtaer uit haar kast en verwarmde het. Ze goot de kom leeg in de ketel. 'Maal de foelie en doe er 2 druppels rozen olie bij.' Sianata pakte nog een kom en maalde de foelie. Ze deed er 2 druppels rozenolie bij en deed dit ook in de ketel. 'Verwarm nu het mengsel op 150 graden en roer ondertussen in de kom.' Sianata gooide de deur van het balkon open en zette de kachel aan. Ze deed de ketel erboven en roerde erin tot het klaar was. Ze goot het drankje in en glas en toverde deketel en dr troep weg. 'Drink de glas in 1 keer leeg.' Sianata goot d inhoud van de glas in haar keel. Ze proefde de smaak van de heerlijke kruiden. Ze merkte algauw dat de wolf in haar was verdwenen.....

Scarlett Geplaatst op 11-09-2010, 21:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Goeiemorgen!'' zei Rosalieterwijl ze de slaapzaal binnen stapte.
''Lekker geslapen?''
Ze zag dat Sianata op bed zat, met een leeg glas in haar hand.
''Het is weg..'' fluisterde Sianata,
Rosalie dacht na, het kwartje viel.
''Waarom?'' vroeg ze geschokt, ''

sorry dat het zo kort is, ik schrijf morgen langer! xx

Scarlett Geplaatst op 12-09-2010, 10:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Ik zou iemand pijn kunnen doen!'zei Sianata,
Rosalie zuchtte''Het is nu gebeurt...''
''En trouwens, als je nog wolf was, zou je nooit een vampier kunnen worden.''
''Waarom niet?'' vroeg Sianata
''Weerwolven sterven als een vampier hen bijt. Jij was dan geen wéérwolf, maar je had wel iets wolfachtigs.'' legde Rosalie uit.
''Nou, ik ga me aankleden.'' zei Sianata en ze stond op, ''We ijn al laat voor het ontbijt.''
Sianata verdween in de badkamer.
Een kwartiertje later Kwam ze de badkamer uitlopen, verzorgd en wel.
Rosalie liep naar de kast, pakte wat kleding en ging ook douchen.
Toen ze beide ook waren opgemaakt liepen ze naar de Grote Zaal.
Iedereen zat al volop te eten.
Rosalie ging naast een meisje met rood krullend haar zitten, met Sianata naast haar.
Rosalie tuurde naar de tafel van Zwadderich.
Valentina zat naast Draco Malfidus en een zesdejaars met donkere haren.
Malfidus leek erg gefascineerd door Valentina,en praatte de hele tijd met haar.
''Check Valenina.'' fluisterde Rosalie.
Sianata keek ook ''Wat een uitslover.''
Op dat moment kwamen Delphin en Edward aanlopen en gingen tegenover hen zitten.
Het meisje met de rode haren glimlachte naar Delphin, maar hij zag het niet.
Perkamentus stond op.
''Jongens en meisjes.'' hij gebaarde met zijn armen, ''Ik heb een aangename verrassing voor jullie.''
''Op de avond van Halloween, word er hier op Zweinstein, ee bal gegeven!''
De zaal barste in gejuich uit.
''Er word verwacht dat jullie met partner komen.''
Perkmentus ging weer zitten.
De hele zaal praatte uitgelaten, en Malfidus glimlachte naar Valentina.
''Wauw, een bal.'' zei Sianata blij

Dit bericht is gewijzigd op 12-09 10:44.

melanie-wolf Geplaatst op 13-09-2010, 15:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Moeten we nou echt in pak?' vroeg Edward. Rosalie knikte. Sianata was helemaal opgewonden. Een bal! Haar eerste sinds jaren. 'Rosalie. Dan moeten wij maar binnenkort even naar zweinsveld voor jurken.' zei Sianata blij. Rosalie knikte instemmend. De bel ging en alle leerlingen verdwenen naar hun les. Als eerste hadden ze Bezweeringen. Sianata liep samen met Rosalie, Delphin en Edward naar de les. De leraar was er nog niet. Iedereen praatte door elkaar heen. Sianata zei niks. Ze staarde wat voor zich uit toe nze Valentina bij het lokaal zag staan. Sianata stootte Rosalie aan. 'Heeft zij nu ook les? Moet zij niet haar tassen uitpakken ofzo?' Rosalie keek eerst naar Valentina en daarna naar Sianata. 'Blijkbaar heeft ze nu toch gewoon les.' Verder kwam ze niet, omdat het lokaal open ging. De leerlingen stroomden binnen en gingen zitten. De les begon...

Scarlett Geplaatst op 14-09-2010, 20:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Proffossor Banning nam plaats achter zijn bureau, op een grote stapel boeken, zodat hij nog net te zien was.
Hij maande de klas tot stilte.
''Jongens en meisjes, zoals jullie weten hebben we een nieuwe leerlinge in de klas. Wees maar aardig voor haar. Valentina zoek maar een zitplaats.''zei Proffessor
''Dank u, Proffessor.'' zei Valentina met heldere, melodieuze stem.
Ze liep naar de enige vrije plaats naast Malfidus.
Malfidus had net Patty Park van de plaats naast hem gejaagt, zodat die nu vrij was.
Patty zat nu beledigt naast een Ravenklauw, en keek haar vuil aan.
Valentina glimlachte charmant naar Malfidus en die glimlacht onzeker terug.
Valentina giechelde.
''We beginnen deze les met de banvoek.'' vertelde Proffessor Banning.
Hij legde de spreuk uit en 5 minuten later kreeg iedereen een kussen, die ze in een doos op het bureau van Bnning moesten verbanning.
De hele klas had de grootste lol, zo ook Edward en Delphin, die de spreuk al binnen 2 minuten onder de knie hadden.
Ze mikte steeds op Korzel en Kwast.
De kussens knalde in volle vaart tegen hun hooft.
''Het bal word te gek!'' zei Sianata
''Inderdaad! Wanneer gaan we jurken kopen? En jongens moeten de meisjes vragen...Ik ben benieuwd wie me vraagt.'' zei Rosalie
Ze wilde nou eindelijk wel eens weten hoe het zat met haar en delphin.
Hij was een goede vriend maar Rosalie kon niet ontkennen dat ze meer voelde...
''Het liefs zo snel mogelijk.'' ntwoordde Sianata,
''In het eerstvolgende weekeind dat we naar Zweinsveld mogen?'' stelde Sianata voor.
''Dat zou kunnen...'' zei Rosalie terloops ''óf we gan een keer s'avonds stiekem naar zweinsveld, breken in en leggen het geld van de jurk in de kassa.''voegde ze er ondeugend aan toe.
Sianata lachte, net als Rosalie.
Delphin en Edward vermaakte zich nog steeds met zwdderaartje-pesten.
En Valentina praatte geanimeerd met Draco.

Dit bericht is gewijzigd op 14-09 20:29.

melanie-wolf Geplaatst op 16-09-2010, 18:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Profesor Banning keek aandachtig vanachter z'n bureau naar het schouwspel. Edward en Delphin waren maar steeds bezich met kussen gooien naar Korzel en Kwast. De kussens gingen met volle vaart tegen hun gezichten. Sianata keek aandachtig. De kussens knalde hard tegen hun gezichten. Sianata lag helemaal in een deuk. Ze lachte om de gezichten die Korzel en Kwast trokken. Ze keken de hele tijd om zich heen wie er nou die kussens gooide. Malfidus zat nog steeds te kletsen met Valentina.  Valentina zat erg te flirten met Valentina. Opeens werd de deur van het lokaal geopend. Perkamentus deed de deur open. Profesor Banning knikte. Perkamentus liep het lokaal in. Een jongen met donkerbruin haar liep achter hem aan. Sianata keek hem aandachtig aan. Perkamentus schraapte zijn keel. 'Jongens en meisjes. Dit is Davey. Hij wordt ingedeeld bij Ravenklauw. Sianata volgde hem met haar ogen. Hij ging achter Rosalie en Sianata zitten. Sianata draaide zich om. Ze keek hem aan met haar ijsblauwe ogen. 'Heey, ik ben Sianata.' Hij keek haar aan met z'n grijs/groene ogen. 'Heey.' zei hij charmant. 'Ik ben Davey.' Sianata glimlachte. 'Opletten mevrouw Rozenveld!!' bluderde de stem van Banning. 'Um.. Ik spreek je zo wel.' Davey knikte. Rosalie keek haar aan. 'Is er iets?' vroeg Sianata. Rosalie zei niks. Banning ging verder met de les....

Dit is Davey..
http://www.google.nl/imgres?imgurl=...r:19,s:190&biw=1345&bih=561

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 19:46.

Scarlett Geplaatst op 16-09-2010, 21:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''Haay, Davey, mijn naam is Rosalie Cullen. Dit is mijn broer Edward Cullen. En dit is Delphin.'' zei Rosalie terwijl ze iedereen aanwees.
Davey staardde haar even verbluft aan,''Ik, uh, mijn..mijn naam is , is Davey.'' Stamelde hij.
Rosalie lachte.
''Welkom op Zweinstein, Davey.'' zei Edward en hij keek Davey doordringend aan.
''Gast, welkom.'' zei Delphin en hij gaf Davey de boks.
Daarna keek hij in de richting van Valentina.
Delphin bewoog snel met zijn lippen.
''Wat doe je?'' fluisterde Sianata.
''Ik zei tegen Valentina dat ze hem met rust moet ,laten.'' antwoordde Delphin.
''Verstaat ze dat?'' vroeg Sianata verbaasd.
''Tuurlijk, Edward, Rosalie en Valentina verstaan het allemaal.''

Op het einde van de dag vertrok de groep naar het avondeten, nadat ze hun tas in de leerlingenkamer hadden achtergelaten.
Toen iedereen aan tafel zat zei Edward,''Ik moet even weg''
Hij stond op en liep de Grote Zaal uit.
''Waar is hij heen?'' vroeg Sianata,
Rosalie haaldde haar schouders op.
Het eten verscheen en iedereen viel aan.
ik schrijf morgenvroeg verder!
xx

melanie-wolf Geplaatst op 17-09-2010, 19:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Davey kwam de zaal binnen gelopen. Hij keek rond en ging toen naast Sianata zitten. Hij zag er leuk uit. Hij kwam net onder de douch vandaan. Z'n haar was nat en plakte aan z'n gezicht. Er zat een plukje in z'n gezicht. Hij veegde het plukje charmant uit z'n gezicht. 'Heey.'zei hij glimlachend. 'Heey.' zei Sianata met een glimlach op haar gezicht. Hij keek haar lachend aan en knipoogde naar haar. Na het eten gingen Rosalie, Delphin, Davey en Sianata naar de leerlingenkamer. Sianata plofte neer bij de open haard. Ze roerde in een kopje thee. Davey kwam naast haar zitten. Samen staarde ze naar het vuur en Sianata nipte van haar thee....

1 2 3 4 ... 14