melanie-wolf Geplaatst op 06-12-2010, 21:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

;(  R.I.P Carlo....

meld dit bericht aan een moderator

The Cullens are part of my life, so they will never leave me 
alice Geplaatst op 06-12-2010, 21:46 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

Carlo is inmiddels alweer langer dan 15 jaar dood. Arme jongen nooit kunnen genieten van zijn jonge leventje.

dracoishot Geplaatst op 10-12-2010, 17:06 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

robbert pattinson mag niet voor zijn 30e doodgaan, daar is hij veel te knap voor!
hoe oud was hij toen hij cedric speelde?

Rest In Peace, dear Cedric.

Dit bericht is gewijzigd op 10-12 18:57.

past precies bij mij 
melanie-wolf Geplaatst op 10-12-2010, 18:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

m... effe reken... 2 jaar geleden dus.. rond de 22 geloof ik

The Cullens are part of my life, so they will never leave me 
dracoishot Geplaatst op 10-12-2010, 18:55 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

dan wordt hij met het jaar knapper.

LOVE YOUR UNDERTITEL

Rest In Peace, dear Cedric

Dit bericht is gewijzigd op 10-12 18:56.

past precies bij mij 
Superdreuzel Geplaatst op 22-01-2011, 01:24 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-12-2010, 21:46 alice schreef:
Carlo is inmiddels alweer langer dan 15 jaar dood. Arme jongen nooit kunnen genieten van zijn jonge leventje.

We kunnen niet echt zeggen dat de meeste jeugd in Rowling's wereld een leuke jeugd heeft gehad heh?

Harry heeft zn gebruikelijke trauma's, wekelijkse bijna-dood ervaringen, nachtmerries, geen ouders, een rooie en een betweter als vrienden, chocola en een rooie als vriendin, kinderen met afzichtelijke namen en zijn lieve oom, tante en neef

Ron is arm, moet zijn magische educatie opgeven om met zijn vriend mee te gaan op een reis waar hij manisch verliefd word op een betweter en moet een broer missen

Hermelien blijft apart en zal haar ouders nooit meer zien, omdat die op het verkeerde vliegtuig zijn gestapt en in Bolivia aankwamen in plaats van Australie

George moet een oor en een broer missen

Ginny groeit op met een broer die aangevallen wordt door een weerwolf, een broer die dagelijks verbrand wordt door draken, een broer die met een franse meid is getrouwd, een broer die een dode huiself in de tuin heeft liggen, een broer die dood is, een broer die een oor mist, een broer die een workaholic is, twee ooms die vermoord zijn en een relatie met een bebrilde jongen met zo veel trauma's

Loena heeft ruim een kwart jaar geen licht gezien omdat ze opgesloten was in de kelder van de Malfidussen

Marcel moet het doen met ouders die hem niet meer herkennen en wordt opgevoed door zijn chagrijnige oma, wordt gepest op school en heeft flaporen.

1 2