|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 28-06-2010, 13:19 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waarschijnlijk wel ja
AMSTERDAM - Robert Pattinson is bang dat hij niet ouder dan 30 jaar wordt. De 24-jarige 'Twilight'-acteur zegt dat hij zoveel moois heeft gemaakt in zijn carrière, dat hij nu voor onheil vreest. © Novum"Ik denk dat als er te veel goede dingen op je afkomen, je sterft op je dertigste", zei de acteur in een interview in het Amerikaanse programma Nightline.
"Niet dat ik dat wil. Dat is aan God. Misschien vindt hij wel dat al ik teveel heb gevraagd."
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Howlingwolf
|
Geplaatst op 25-10-2010, 17:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-10-2010, 11:25 Ginny-w schreef:
In Harry Potter 5 zegt Harry tegen Cho: 'Maar Voldemort was sterker.' Dus denk ik eigenlijk dat Voldemort hem heeft vermoordt. Pippeling droeg Voldemort, heeft zijn staf aan hem gegeven en Voldemort heeft Carlo vermoordt. Zo denk ik dat het zit..
|
Ik heb t ff opgezocht xD (nerddd! =D)
'Hoog boven zich hoorde hij een kille stem zeggen: "Dood de tweede." Een zwiepend geluid en een andere stem, die de woorden door de nacht krijste: "Avada Kedavra." '
De kille stem is die van Voldemort, dus moet die 'andere stem' van Wormstaart zijn.. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
I've seen Sweeney Todd more times than many therapists would consider emotionally healthy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|