|
|
|
Fkjs
|
Geplaatst op 23-06-2010, 13:55 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-06-2010, 13:38 manon56 schreef:
he vinden jullie deel zeven geen stom eind ik wel ik bedoel kom op
bv: en zij litteken had al 19 jaar niet meet pijn gedaan =p
|
Stom zou ik het zelf niet noemen. Eerder afgeraffeld of zo snel mogelijk gedaan om er eindelijk na 17 jaar schrijven als ik mij niet vergis een punt achter harry potter te zetten. Ze had wel wat meer kunnen vertellen inderdaad, zoals wat Harry en co. voor werk hebben. Ook had ik graag geweten hoe het met de duffelingen was afgelopen, maar helaas.
Over dat litteken. Zijn litteken deed pijn omdat Voldemort toen in de buurt was of een zeer sterke emotie toonde, zoals woede. Of als Voldemort iemand vermoorde. Maar aangezien Voldemort verslagen was 19 jaar voor dat stuk zich afspeelt, neem ik aan dat zijn litteken dan niet meer zeer doet.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 23-06-2010, 16:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat het litteken betreft ben ik het met fkjs eens. Als Voldemort het hoekje om is, doet het litteken niet meer pijn. Maar de rest is inderdaad afgeraffeld. Er wordt niks verteld over hoe alles weer wordt opgebouwd enzo. Vind ik een beetje raar. maarja, 17 jaar (ofzo) schrijven is wel vet lang 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|