|
manon56
|
Geplaatst op 20-06-2010, 13:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal ik zoek iemand die samen met mij dit verhaal wil schrijven. Ik ben al een beetje begonnen type please verder commentaar is altijd welkom
Love
Manon zat in de trein wachtend en wachtend op Harry. 5 min later kwam hij binnen. ‘He liefje.’ zei hij tegen Manon en kuste haar ze hadden nu al drie jaar verkering en zaten in het zevende en laatste jaar van zweinstein. Manon was blij om Harry te zien het was al zo’n tijd geleden. Manon ging naast Harry zitten en zei: ‘Ik ben er klaar voor.’ Harry bloosde ze was er eindelijk klaar voor. Op dat moment kwam Ginny binnen. ‘Mag ik er bij komen zitten.’ Manon schoof direct een meter van draco vandaan zodat ze bijna van de bank afviel. En zei: ‘Ik… eh ….ik ga mijn vrienden even zoeken.’ Harry zuchtte het was eindelijk zo ver en dan moest zij het weer verstoren echt vreselijk. Harry stond ook op en mompelde iets over vrienden zoeken.
Manon was ondertussen op zoek gegaan naar haar vrienden. Toen ze die eindelijk gevonden had zag ze dat Draco er ook bij zat. Dan kon ze er niet bij gaan zitten, dat vond Harry niet goed dus liep ze verder ze zag Loena en Marcel in een coupe zitten daar ging ze bij zitten. Toen het snoepkarretje langs was geweest en ze zich hadden omgekleed minderde de trein eindelijk vaart. Toen ze stopte wachtte Manon op het perron op Harry. Maar die kwam maar niet toen zij als enige nog op het perron stond en er niemand meer in de trein zat stapte ze in de als laatst overgebleven koets. Tot haar schrik zag ze dat Draco daar ook in zat. Maar dat besefte ze te laat de koets vertrok al. Draco schoof dichter naar haar toe en nog dichter en nog dichter. Dit was wel er dicht dacht Manon en ze duwde hem weg. ‘Ik wil ook nog wel wat ruimte hoor.’ Snauwde ze tegen draco de koets stopte en snel stapte ze uit. Ze zag Harry staan en rende naar hem toe.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
manon56
|
Geplaatst op 23-06-2010, 13:33 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
he sorry kon niet wachten ga alvast verder
Toen Harry zag met wie Manon in de koets had gezeten vroeg hij direct: ‘Zat je met Draco in de koets?’ ‘Ja, maar ik kon er niks aan doen. Ik stond op het perron op jou te wachten, maar jij kwam maar niet toen ben ik in de laatst overgebleven koets gestapt en toen ik om keek zat Draco daar maar toen kon ik niet meer uitstappen.’ Manon begon opeens te snikken. Harry drukte haar tegen zich aan en zo liepen ze de grote zaal binnen. Toen ze binnen waren gingen ze aan de tafel van Griffioendor zitten. De eerstejaars kwamen binnen, Manon moest denken aan haar indeling. Dat was nogal raar geweest want:
Toen Manon eindelijk aan de beurt was voor de indeling was ze stik zenuwachtig, ze ging op het krukje je zitten en de hoed werd op gezet bij haar opgezet. Bij haar zakte de hoed niet over haar hoofd omdat ze een stuk groter was dan de andere eerstejaars aan. Toen begon de hoed te praten: Hmmm een lastige je hebt alle kwaliteiten. Van alles even veel je vind alles goed dus zou je het goed doen bij Huffelpuf, je ben ook slim dus ook zou je het goed doen bij Ravenklauw, je bent moedig dus ook zou je het goed doen bij Griffioendor en je bent zo sluw als een Zwarddrich. Waar zal ik jou indelen……………………
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 02-10-2010, 19:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Harry tikte haar aan en wees naar de tafel van Zwarddrich ze keek om en zag dat Draco naar haar keek. Vlug keek ze naar Harry. ' Wat moet hij van jou?' vroeg hij. ' Ik weet het niet, ik vind het maar eng.' ' Rustig ik ben bij je, je moet hem gewoon negeren.' en Harry zoende haar. Manon kalmeerde. Toen ze na het eten naar de leerlingen kamer liep voelde ze een briefje in haar zak. ze haalde hem er uit en las hem door er stond:
lieve manon kom om 11 uur naar de torenkamen xxx......................
er stond geen naam bij maar ze ging er van uit dat hij van harry was. en dus toen het 11 uur was verliet ze de leerlingen kamer en ging naar de torenkamer. toen ze daar aankwam en de deur achter haar dicht viel zag ze iemand in de schaduw staan...........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 10-10-2010, 17:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het was Draco, Manon schrok en wou weg lopen maar de deur zat op slot. ‘Maak de deur open Malfidus.’ ‘Zeg zeg niet zo boos.’ Ze probeerde de deur weer open te maken maar haar spreuken werkten niet, toen ze zich omdraaide stond Draco opeens heel dichtbij. Ze richtte haar toverstok op hem en zei: ‘Ik vraag het nog een keer maak die deur open!’ Draco stapte dichterbij en kuste haar. Manon duwde hem weg en de deur ging met een klik open. Snel rende Manon naar de leerlingenkamer. Daar zat Harry hij zag haar betraande gezicht en vroeg: ‘Wat is er?’ Manon vertelde trillend het hele verhaal. Ondertussen waren er een paar andere Griffioendors bij komen zitten. ‘Wat!!!!’ schreeuwde Harry uit toen ze klaar was met vertellen. Manon schrok toen ze het boze gezicht van Harry zag.
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 12-10-2010, 18:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hermelien kwam naast haar zitten en troostte haar. ‘Harry waar ga je heen?’vroeg Manon toen Harry was opgestaan. ‘Ik ga even een luchtje scheppen.’ ‘Zo laat nog?’ ‘JA, WAT GAAT JOU DAT AAN!’ schreeuwde Harry tegen Manon. ‘NOU, SORRY HOOR DAT IK HET VROEG, IK HOU MIJN MOND AL!!!’ en Manon liep woedend naar het portretgat en ging buiten bij het meer zitten. Toen ze hoorde dat er iemand aankwam sprong ze overeind en keek ze recht in het gezicht van Harry. Ze draaide zich om en beende weg. ‘Manon wacht nou alsjeblieft.’ ‘Nee, ik wacht niet.’ Snauwde Manon hem toe. ‘Zie je nou wel Potter niemand wil jou.’ Zei de ijzige stem van Draco. Manon verstijfde toen ze zijn stem hoorde, Harry zag dat blijkbaar en liep naar haar toe en legde een arm om haar heen maar die schudde ze weg. ‘Ik hoef jou hulp niet.’ Fluisterde ze tegen Harry. Manon draaide zich naar Draco. Haar adem stokte toen ze zag dat zijn toverstok op haar was gericht. Harry zag het ook en greep naar zijn eigen toverstok maar hij was al te laat de crusio vloek trof haar volop. Harry plofte naast haar neer en Draco leek zelf ook geschrokken en liep naar haar toe maar Harry richtte zijn toverstok op hem en hij rende snel weg terug naar het kasteel.
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 13-10-2010, 15:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
‘Ik ben breng je naar de ziekenzaal.’ Fluisterde Harry tegen Manon. Toen ze bij Madame pleister kwamen. Moest Harry gelijk weg ‘Dat kind heeft rust nodig.’ Schreeuwde ze hem na. Toen Harry in de leerlingenkamer kwam was er niemand meer. Dat vond Harry niet zo erg en hij ging nog even naar buiten hij kon nu toch niet meer slapen. Toen hij bij het meer zat zag hij opeens een briefje liggen. Waarop stond:
lieve Manon kom om 11 uur naar de torenkamer xxx......................
het was het briefje dat Draco aan Manon had gegeven. Harry zuchtte en ging terug naar de leerlingen kamer tot zijn verbazing zaten Hermelien en Ron er, toen hij goed keek zag hij dat ze zaten te zoenen. ‘Dat werd tijd.’ Zei Harry. Ron en Hermelien schrokken op. ‘Ehh hallo Harry wij ehh waren even.’ Stamelde Ron. ‘Wat doe jij zo laat eigenlijk nog op?’ vroeg Hermelien. Harry zuchtte en vertelde het hele verhaal. ‘Maar ja, ik ga naar bed.’ Zei Harry de andere volgde zijn voorbeeld.
Er was al weer een hele week voorbij en morgen was het zaterdag. Manon lag nog steeds in de ziekenzaal. Maar vandaag mocht ze weg. Toen ze de ziekenzaal uit liep zag ze een groepje zwadderaars Manon schrok toen ze Draco ook zag staan. De zwadderaars stoten elkaar grinnikend aan en liepen achter haar aan snel rende ze naar de grote zaal en ging aan de tafel van griffioendor zitten. Maar dat deed ze iets te snel en de pijn schoot door haar rug(ze was wel al genezen maar ze moest het rustig aan doen). Ze moest moeite doen om het niet uit te schreeuwen.
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 16-10-2010, 12:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toen ze eindelijk klaar waren met alle lessen, had ze Harry nog steeds niet gesproken. Maar dat vond ze niet erg, ze was nog steeds boos op hem. Toen de bel ging, liep ze snel naar buiten en ze plofte neer bij het meer. Ze hoorde dat er iemand aankwam en ze keek om. Daar stond Harry, hij ging naast haar zitten. Zo zaten ze even zonder iets te zeggen. ‘Gaat het?’ vroeg hij. Manon zei nog steeds niks. Ze ging op het natte gras liggen en ze deed haar ogen dicht. Ze hoorde dat Harry naast haar kwam liggen. En ze keek opzij, hij keek ook naar haar daar lagen ze precies op de zelfde plek waar Harry haar drie jaar geleden voor het eerst had gekust. Ze legde haar hoofd op zijn buik en viel in slaap.
ik hoop dat jullie het mooi vinden XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 23-10-2010, 18:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De volgende morgen werd Manon wakker, Harry was weg. Ze stond op en liep naar de grote zaal in. Ze zocht Harry, toen ze hem had gevonden schrok ze. Hij zat te zoenen met Hermelien. Hermelien duwde hem weg maar Harry zoende haar weer. Manon kon het niet meer en liep snel weg toen ze buiten zat, stroomde de tranen over haar wangen. Iemand kwam naast haar zitten, toen ze opzij keek zag ze dat het Draco was. Hij sloeg een arm om haar heen en ze sloeg hem niet weg. Ze leunde tegen zijn schouder aan. Ze keken elkaar aan en………..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 26-10-2010, 13:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De volgende morgen zat Manon bij het meer, waar ze afgesproken had met Draco. Toen hij aan kwam komen lopen stond ze op. ‘He.’ Zei Draco. ‘Draco, die kus van gister was een vergissing, het spijt me ik was gewoon verdrietig.’ Flapte Manon er uit. Toen ze in Draco’s ogen keek zag ze kille woede. Snel deed ze een stap achteruit. Draco pakte naar zijn toverstok en richtte die op haar. Ze keek hem met grote ogen aan. Iedereen om hen heen stopte een keek naar hun. Hermelien kwam aan gerend, maar het was al te laat Draco’s vloek raakte Manon volop. En ze viel op de grond met overal diepe wonden.
Toen ze wakker werd, lag Manon in de ziekenzaal. Ze zag Harry aan haar bed zitten. Ze keek hem boos aan. ‘Wat kom jij hier doen.’ Vroeg ze nijdig. ‘ik eh kom op ziekenbezoek.’ ‘Alsof ik jou nog wil zien, na wat je gedaan hebt!’ schreeuwde ze. ‘Ik, het spijt me zo erg maar ze zeiden dat jij met Ron had gezoend, en toen wouw ik hem terug pakken. Het spijt me.’ ‘Door jou lig ik hier anders.’ Fluisterde ze. ‘Hoezo?’ vroeg Harry. ‘Harry niet boos worden oké.’ Hij knikte. Toen ze het hele verhaal had verteld. Keek ze Harry aan. Ze zag dat hij boos was. Ze deed haar ogen dicht en zei ‘Harry, ik hou van je.’ Ze deed haar ogen open en Harry kuste haar. Ze haalde opgelucht adem. ‘ik ook van jou.’ Fluisterde hij.
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 26-10-2010, 18:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
' He Manon ik vroeg me af ben je nog steeds klaar om met me mee tegaan het verboden bos in?' manon schrok van de plotselinge vraag. in het begin van het schooljaar was ze er klaar voor geweest. maar was ze dat nog steeds. Na alles wat er gebeurt was. ze zuchtte. ' Ik weet niet Harry.' ' Dat geeft niks.' maar manon hoorde de teleurstelling in zijn stem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manon56
|
Geplaatst op 31-10-2010, 13:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
‘Waarom zou ik, jij hebt hem duidelijk al vergeven dat hij met Hermelien en Ginny zoent!’ snauwde Ron. Manon keek nu verbaasd naar Ron. ‘Hij heeft wat!’ Manon keek naar Harry die naar de grond keek. Ze stond op (ze mocht vandaag weg uit de zieken zaal) en liep samen met Ron naar de leerlingenkamer. Daar aangekomen zag ze Ginny zitten ze keek haar vuil aan en liep naar buiten. Waar Draco ook zat. Maar dat merkte Manon niet ze ging bij een boom zitten en deed haar ogen dicht om op adem te komen. ‘Je bent al beter zie ik.’ Zei Draco voorzichtig. ‘Ja,maar dat komt niet door jou.’ Snauwde ze. Draco keek haar geschrokken aan. Snel verontschuldigde Manon zich. ‘Sorry hoor, ik heb gewoon een rot dag.’ ‘Je weet het dus.’ ‘Wat weet ik?’ vroeg Manon. ‘Dat Harry met Ginny gezoend heeft.’ Fluisterde hij terwijl hij naast haar kwam zitten. ‘Hoe weet jij dat.’ ‘Hij zoende met haar voor de hele school.’ zei Draco droog. ‘Maar waarom ik dacht dat hij van me hield.’ Manon begon te snikken. Draco trok haar tegen zich aan. ‘Ik hou van jou.’ Zei hij opeens. Manon keek hem aan en zoende hem. ‘Ik ook van jou.’ Fluisterde ze.
De volgende dag was het officieel bekent dat Draco en Manon verkering hadden. Manon keurde Harry geen meer blik meer waardig. Toen ze aan de tafel van Griffioendor ging zitten, tikte iemand op haar rug. Het was Draco. ‘Goedemorgen.’ Zei hij vrolijk en hij gaf haar een kus. Om hun heen barste geroezemoes los. Toen Draco naar de tafel van Zwarddrich liep. Vroeg Hermelien: ‘Dus het is echt waar, je hebt verkering met Draco.’ Manon knikte. Ze zag Harry jaloers haar kant op kijken. Maar dat maakte haar niks uit. Ze was blij en had het gevoel dat haar dag niet meer stuk kon.
|
|
|
|
|