Vanillesuiker Geplaatst op 13-06-2010, 10:08 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat zijn jouw verwachtingen van de film?
Of naar welk stukje uit de film kijk je uit?

Ik verwacht dat de 7de film beter wordt dan de 6e. Want de 6e vond ik maar gewoontjes.
Ik hoop eigenlijk dat er droevige en mooie momenten in zitten. Maar ook een mooi, duidelijk en uitgebreid eindgevecht. De stukken waar ik echt naar uitkijk zijn het eindgevecht en de jeugd van Sneep.

De stukken waarin er iemand sterft (Dobby, Sneep, Fred, Hedwig, ...) moeten ook wel mooie momenten zijn.

Wel, wat verwacht jij allemaal??

x Vanessa

Dit bericht is gewijzigd op 19-06 17:56.

meld dit bericht aan een moderator

Who said Cinderella was a fairytale? Any girl can lose her shoe! 
xhermoine Geplaatst op 13-06-2010, 14:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat het stukje waar ik het meest naar uitkijk 2 stukjes zijn. Namelijk de Epiloog en het gevecht om Zweinstein. Omdat er aan allebei veel werk moet worden besteed om het voor elkaar te krijgen.
Maar ik weet niet precies wat ik er van moet verwachten. Ik denk wel dat het een geweldige film wordt.
Ik vond deel 6 trouwens ook heel goed maar dat is mijn mening.

''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic 
Fkjs Geplaatst op 14-06-2010, 00:33 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou, het kan hopelijk niet erger worden dan de derde. Als die wel erger word vind ik het knap

mdh Geplaatst op 14-06-2010, 10:12 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat de laatste 2 films de beste worden van allemaal.
Ik vond film 6 idd ook gewoon goed heb um gistere noggekeken:P
En dat film 3 de slechtste is slaat nergens op, het was de enige film waar een duidelijke verhaallijn in zat maar ik gok dat jij een jaar of 10/11 bent dus dat snap jij niet.
Je mag best vinden dat het een slechte film was maar zeg dan ook gewoon: Ik vond de 3e film de slechtste van allemaal

Ik heb gesproken:P

Fkjs Geplaatst op 14-06-2010, 10:35 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

de zesde film was vooral goed vanwege de uitstekende muziek

morgan Geplaatst op 14-06-2010, 22:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik hoop dat de dood van iedereen erin voorkomt. Dat niet opeens iemand weg is (die dan dood is, maar dat dat dan niet is gefilmd) en de slag om zweinstein lijkt me heel mooi, hopelijk zit die er uitgebreid in
maarja, er zijn wel meerdere dingen waarvan ik wil dat ze erin zitten, het liefst het hele boek, maar die mensen die aan die film werken hebben ook een leven, die kunnen ook niet 24/7 met die film bezig zijn  

Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon  
Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 14:57 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

1: Marcel Lubbermans onthoofd niet Nagini
2: De film begint onverwacht, niet bijd e dooddoenerconferentie
3: Dreuzelkunde docent gaat niet dood
4: Belladonna word weggelaten
5: Daan Thomas zit niet in de kelder van de malfidussen
6: Veel Dooddoeners worden niet verfilmd, er zullen er weinig meedoen in de slag
7: Knijster komt niet voor, harry komt er op een andere manier achter dat Omber een Gruzielement heeft
8: Goudgrijp in, 1 minuut later goudgrijp uit, dit word afgeraffeld
9: De ruzie tussen Ron en Harry stelt niks voor, slecht geacteerd
10: Ollivander heeft een zeer kleine rol
11: Fleurs ouders zijn niet op de bruiloft
12: Harry laat de doden niet ''terugkeren'' met behulp vand e Steen van Wedekeer in het Verboden Bos
13: Krinkel keert terug
14: Harry en ron bevrijden geen dreuzels in de rechtzalen van het departement van mysteficatie
15: Er zullen geen dementors voorkomen
16: Bellatrix word niet verslagen door Molly Wemel
17: Er word niks verteld over Bill Wemel's wolfachtige gedrag (lees boek 6, zie niet film  6)
18: Muziek zal erg sterk zijn
19: Eindgevecht op zweinstein gaat niet de beloofde ..,. wat was het, 30 minuten? volmaken. In totaal zullen er 5 minuten of minder zijn van vechtende tovenaars
20: Sneeps herrinering zal bestaan uit enkel de belangrijkste, die van hij en perkamentus en eentje van Sneep en Lily
21: Harry heeft lelijke kinderen
22: Hedwig gaat niet dood door de Vloek des Doods
23: Sjaak Stuurman zal niet te zien zijn op een bezem of waar dan ook in de film
24 Hagrid en zijn motor storten niet neer in de achtertuin van de Topsen
25 er zullen geen 7 potters zijn
26 Dolleman zal niet sterven
27 Percy komt niet voor in het eindgevecht
28 Er zullen een paar slechte scenes voorkomen die nergens in het boek zitten
Dat is het wel zo'n beetje wat ik verwacht

mdh Geplaatst op 15-06-2010, 17:00 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat de fim beter word dan het boek voor de verandering

Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 17:03 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Onmogelijk, dat gaat ze niet lukken. De films zijn voor ons, ''normale'' mensen die de boeken hebben gelezen voor het algemeen diep triest, we missen te veel, maar voor dat groepje ''buitenstaanders'' die de boeken niet heeft gelezen vinden de films meestal erg goed (wat ze niet zijn )

Misschien heb ik niet de goeie woorden gebruikt, maar jullie snappen mij wel:P

diminieboer Geplaatst op 15-06-2010, 18:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik snap je wel.
De Boeken zijn altijd leuker als de films!

Het doel heiligt de middelen 
diminieboer Geplaatst op 15-06-2010, 18:04 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik snap je wel.
De Boeken zijn altijd leuker als de films!
Oeps dubbelpost

Dit bericht is gewijzigd op 15-06 18:04.

Het doel heiligt de middelen 
Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 18:38 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad

Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 18:41 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Inderdaad

Oeps, dubbelpost

lieke Geplaatst op 15-06-2010, 19:17 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-06-2010, 14:57 Fkjs schreef:

2: De film begint onverwacht, niet bijd e dooddoenerconferentie
4: Belladonna word weggelaten wie is dat ook al weer
10: Ollivander heeft een zeer kleine rol zou kunnen
15: Er zullen geen dementors voorkomen geen idee
18: Muziek zal erg sterk zijn Ik hoop het zo erg
23: Sjaak Stuurman zal niet te zien zijn op een bezem of waar dan ook in de film zou best eens kunnen
28 Er zullen een paar slechte scenes voorkomen die nergens in het boek zitten

oke , raar, wacht zo zijn jongens   O O

Ik verwacht dat het eindgevecht mooi wordt en verder fkjs ben ik het NIET eens met de verwachtingen die ik van jouw heb weg gelaten dus ik heb wat beter verwachtingen :p

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 20:03 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Belladonna was die schrjfster van gechiedenis van de toverkunst ofzo, die door Nagini werd bezeten in boek 7 :P

Haha, we zullen zien

lieke Geplaatst op 15-06-2010, 20:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ow ja....... naam komt mer ergens, ergens bekend voor. Die zal er waarschijnlijk niet inzitten nee. Is 'te onbelangrijk'

Maar ik hoop dat dobby een mooie dood sterft , nou ja sterven is nooit leuk
En fred, en dat die werled in harry's hoofd met perkamentus. Die moet er echt in zitten. Lijkt me echt grappig  

"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?'  'Always'  - 'You have your mother's eyes' 
Fkjs Geplaatst op 15-06-2010, 20:40 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik neem aan dat george zijn oor gewoon houd

lijpo-leeflang Geplaatst op 16-06-2010, 14:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik hoop dat de epiloog heel mooi wordt. Ik denk dat hij wat langer wordt dan in het boek.

Vind ik helemaal niet erg !!!

Zwadd x Zwadd = Griff      - x - = + 
ronlover Geplaatst op 28-07-2010, 15:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou Fkjs, als alles wat jij zegt waar is ( en dat is niet zo gezien alle foto´s en interviews die overal opduiken) kunnen ze net zo goed een ander boek verfilmen en zeggen dat het harry potter heet... ik denk dat het een heel goede film word en ik denk dat bijna alles wat in het boek staat er in zit, want ze moeten het niet voor niets opdelen in 2 stukken...

Dit bericht is gewijzigd op 28-07 15:35.

Fkjs Geplaatst op 28-07-2010, 15:55 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2010, 15:35 ronlover schreef:
Nou Fkjs, als alles wat jij zegt waar is ( en dat is niet zo gezien alle foto´s en interviews die overal opduiken) kunnen ze net zo goed een ander boek verfilmen en zeggen dat het harry potter heet... ik denk dat het een heel goede film word en ik denk dat bijna alles wat in het boek staat er in zit, want ze moeten het niet voor niets opdelen in 2 stukken...

Dit bericht is gewijzigd op 28-07 15:35.

kun je mij die foto laten zien van george zonder oor?

havanka Geplaatst op 28-07-2010, 16:15 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

fkjs, waarom ga jij uberhaupt naar de films?
er is amper iets bekend en je zit de film al af te kraken terwijl je hebt niet hebt gezien. als je er nu al zo tegenop zit waarom ga je er dan naartoe? bespaar dan je ellende en ga niet.

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Darkvlad Geplaatst op 28-07-2010, 16:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2010, 16:15 havanka schreef:
er is amper iets bekend en je zit de film al af te kraken terwijl je hebt niet hebt gezien. als je er nu al zo tegenop zit waarom ga je er dan naartoe? bespaar dan je ellende en ga niet.

Dat ga ík dus doen.. misschien keer half jaar nadat die uit is DVD kijken bij mijn zus.
Maar ik ga hun geen geld gunnen voor het maken van zoveel slechte films..

beware of mijn geweldige ondertitel 
Fkjs Geplaatst op 28-07-2010, 20:25 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2010, 16:15 havanka schreef:

zozo, wat is jou probleem?

Kraak ik die film al af? Als je hier eens kwam een tijdje terug had je mij bij het topic over de trailer erg enthousiast zien reageren. Dus neem ik maar aan dat je toen niet aanwezig was En als die 27 dingen hierboven afkraken vind, helaas, dat zijn mijn verwachtingen. JE hebt weinig mensenkennis als je vind dat ik er erg tegen op zie, maar oké, ik geef je deels gelijk. Mijn verwachtingen naar een goeie Harry Potter film zijn na film 3 ernstig gedaald. Het kon eigenlijk alleen maar beter worden, maar toen kwam film 4...

Dit bericht is gewijzigd op 28-07 20:25.

havanka Geplaatst op 28-07-2010, 22:15 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

als je goed had opgelet had je gezien dat ik allang gereageerd had bij de trailer. dus dan had je ook geweten dat ik er toen op dat moment was.
en het is niet bedoeld om je aan te vallen, het is gewoon iets wat me opvalt. jij hebt bij iedere film een negatief beeld voordat je ernaar toe gaat. vandaar mijn vraag waarom je er uberhaupt nog naartoe gaat.
mij lijkt het een stuk minder leuk om naar een film te gaan waar ik al zo tegen op zit. zo kom je tenminste over.
en als dat al je verwachtingen waren. mja ik vind ze best overkomen alsof je het al bij voorbaat verschrikkelijk vind.
maar als dat niet zo is.... dan niet

Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure 
Fkjs Geplaatst op 28-07-2010, 22:32 Reageer
user icon
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 28-07-2010, 22:15 havanka schreef:
als je goed had opgelet had je gezien dat ik allang gereageerd had bij de trailer. dus dan had je ook geweten dat ik er toen op dat moment was.
en het is niet bedoeld om je aan te vallen, het is gewoon iets wat me opvalt. jij hebt bij iedere film een negatief beeld voordat je ernaar toe gaat. vandaar mijn vraag waarom je er uberhaupt nog naartoe gaat.
mij lijkt het een stuk minder leuk om naar een film te gaan waar ik al zo tegen op zit. zo kom je tenminste over.
en als dat al je verwachtingen waren. mja ik vind ze best overkomen alsof je het al bij voorbaat verschrikkelijk vind.
maar als dat niet zo is.... dan niet

Hee, film 1 en 2 waren zeer goed vond ik, maar toen verknalden ze het echt big time met 3, (kun je niet ontkennen) en 4 stelde ook niet veel voor en 5 ook niet. Waarom ik naar de films ga? Misschien ben ik een Harry Potter fan? xD ZOu dat het misschien kunnen zijn?

Of, aangezien film 3 zo dieptriest was waardoor mijn verwachtingen erg laag zijn voor een goeie film, ik weet dat ik zo overkom en het is zo. Maar dan ga je toch hopen dat ze een betere film neerzetten. Gelukkig was dat bij 6 zo, en dat zal ook wel bij 7 gaan gebeuren.

2 3 4