|
|
|
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 20-04-2010, 20:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vraag 1: Welk artikel uit de tovertweelings topfopshop zou jij graag willen hebben? A) Peruviaans Instant Duistergruis.;D B) Liefdesdrankje C) Spijbelsmuldoos D) Hoofdloze Hoed
vraag 2: Hoe reis je meestal in de magische wereld? A) De ViaVia B) De Bezemstee';D C) Met brandstof via de haard D) ik verschijnsel
vraag 3: Waar ga je in zweinsveld liever iets drinken? A) In de drie bezemstelen;D B) Bij Madame Kruimelaar C) In Zwijnskop D) Nergens ik blijf in zweinstein
vraag 4: Wat is je lievelingsdraak? A) Een Chinese Zenger. B) Hongaarse Hoornstaart';D C) Hebrydische Zwartkop. D) Geen.... ik blijf wel binnen...
vraag 5: Wie mag van jou de kus van de dementor krijgen? A) Draco Malfidus B) Carlo Kannewasser C) Harry Potter D) Loena Leeflang uuhhmm niemand xd vraag 6: wat is jou lievelingsvoorwerp? A) Mijn toverstok;D B) Mijn onzichtbaarheidsmantel C) Mijn sluipwegwijzer D) Mijn spreukboek
vraag 7: Welk spiekmiddel zou je gebruiken? A) Zelf corrigerende inkt;D B) Betweterveer C) Niets, ik weet van mezelf wel genoeg D) Diegene die naast me zit.
vraag 8: Wie is je favo huiself? A) Dobby;D B) Winky C) Knijster D) De huiself die het eten maakt
vraag 9: Welk citaat past het beste bij jou? A) Zelfs de donkerste nacht is niet duister genoeg B) Ontrouw? ik wacht liever tot ik een ons weeg! C) Wijsheid en kennis zijn de basis van magie D) De angst van een naam vergroot de angst van het ding op zich;D
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 29-04-2010, 08:53 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vraag 1: Welk artikel uit de tovertweelings topfopshop zou jij graag willen hebben? B) Liefdesdrankje
vraag 2: Hoe reis je meestal in de magische wereld? D) ik verschijnsel
vraag 3: Waar ga je in zweinsveld liever iets drinken? A) In de drie bezemstelen
vraag 4: Wat is je lievelingsdraak? A) Een Chinese Zenger.
vraag 5: Wie mag van jou de kus van de dementor krijgen? B) Carlo Kannewasser
vraag 6: wat is jou lievelingsvoorwerp? A) Mijn toverstok
vraag 7: Welk spiekmiddel zou je gebruiken? A) Zelf corrigerende inkt
vraag 8: Wie is je favo huiself? A) Dobby
vraag 9: Welk citaat past het beste bij jou? D) De angst van een naam vergroot de angst van het ding op zich
Dit bericht is gewijzigd op 29-04 08:53.
|
|
|
|
Kletskoek en Beuzelpraat!! |
|
|
|
|
havanka
|
Geplaatst op 30-04-2010, 21:36 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Natalie je punten zijn als volg:
3x griffoendor 2x huffelpuf 2x ravenklauw 2x zwadderich
Gefeliciteerd je bent in Griffoendor geplaatst! 
Melanie wolf, je hebt je laatste vraag niet beantwoord. tot nu toe ben je een mengeling, misschien als je vraag 9 nog beantwoord komt er een beslissend antwoord uit. maar je punten zijn als volg. 1 griffoendor 3 huffelpuf 1 ravenklauw 3 zwadderich dus je bent deels huffelpuf en deels zwadderich 
|
|
|
|
Dobby never meant to kill anyone..Dobby only meant to maim or seriously injure |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
diminieboer
|
Geplaatst op 16-05-2010, 11:46 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
bericht vraag 1: Welk artikel uit de tovertweelings topfopshop zou jij graag willen hebben? A) Peruviaans Instant Duistergruis. B) Liefdesdrankje C) Spijbelsmuldoos ------- D) Hoofdloze Hoed
vraag 2: Hoe reis je meestal in de magische wereld? A) De ViaVia -------- B) De Bezemsteel C) Met brandstof via de haard D) ik verschijnsel
vraag 3: Waar ga je in zweinsveld liever iets drinken? A) In de drie bezemstelen -------- B) Bij Madame Kruimelaar C) In Zwijnskop D) Nergens ik blijf in zweinstein
vraag 4: Wat is je lievelingsdraak? A) Een Chinese Zenger. ------- B) Hongaarse Hoornstaart. C) Hebrydische Zwartkop. D) Geen.... ik blijf wel binnen...
vraag 5: Wie mag van jou de kus van de dementor krijgen? A) Draco Malfidus ----- B) Carlo Kannewasser C) Harry Potter D) Loena Leeflang
vraag 6: wat is jou lievelingsvoorwerp? A) Mijn toverstok B) Mijn onzichtbaarheidsmantel C) Mijn sluipwegwijzer -----=---- D) Mijn spreukboek
vraag 7: Welk spiekmiddel zou je gebruiken? A) Zelf corrigerende inkt B) Betweterveer --------- C) Niets, ik weet van mezelf wel genoeg D) Diegene die naast me zit.
vraag 8: Wie is je favo huiself? A) Dobby ------- B) Winky C) Knijster D) De huiself die het eten maakt
vraag 9: Welk citaat past het beste bij jou? A) Zelfs de donkerste nacht is niet duister genoeg B) Ontrouw? ik wacht liever tot ik een ons weeg! C) Wijsheid en kennis zijn de basis van magie D) De angst van een naam vergroot de angst van het ding op zich ---------
Dit bericht is gewijzigd op 16-05 11:47.
|
|
|
|
Het doel heiligt de middelen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke
|
Geplaatst op 06-06-2010, 16:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
gefeliciteerd je bent in griffoendor ingedeeld!
2 ravenklauw 2 zwadderich 4 griffoendor 1 huffelpuf
Jeej , wacht 2 zwadderich?, misschien komt dat door mijn leuke verhaal. en ravenklauw is wel te begrijen net als huffelpuf
dit waren mijn antwoorden:
1: C 2: D dit was zwadderich, sins wanneer? cool. 3: A 4: B 5: A 6: A ook zwadderich 7: C 8: A 9: B
Dit bericht is gewijzigd op 06-06 16:57.
|
|
|
|
"That went well" -'Expecto Patronum' 'Lily? After all those years?' 'Always' - 'You have your mother's eyes' |
|
|
|
|
alice
|
Geplaatst op 11-06-2010, 13:36 |
|
moderator
Verstuur privé bericht
|
Ook maar even proberen
vraag 1: Welk artikel uit de tovertweelings topfopshop zou jij graag willen hebben? C) Spijbelsmuldoos
vraag 2: Hoe reis je meestal in de magische wereld? D) ik verschijnsel
vraag 3: Waar ga je in zweinsveld liever iets drinken? A) In de drie bezemstelen
vraag 4: Wat is je lievelingsdraak? D) Geen.... ik blijf wel binnen...
vraag 5: Wie mag van jou de kus van de dementor krijgen? B) Carlo Kannewasser
vraag 6: wat is jou lievelingsvoorwerp? A) Mijn toverstok
vraag 7: Welk spiekmiddel zou je gebruiken? D) Diegene die naast me zit.
vraag 8: Wie is je favo huiself? A) Dobby
vraag 9: Welk citaat past het beste bij jou? C) Wijsheid en kennis zijn de basis van magie
heb dit ook naar Havanka gestuurt dus zie wel wat het is
|
|
|
|
|
|