|
Scarlett
|
Geplaatst op 11-04-2010, 00:15 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hier worden de avonturen van Scarlett ,Ginny e n Christiane gepost (maar natuurlijk ook van andere gebruikers!)
hier ff het laatste wat ik heb geschreven in leerlingenkamer6; was dus zaterdag; dag dat scarlett met daan naar zweinsveld zou gaan.toen iedereen uitgegeten was liepen ze samen naar de hal.daan pakte scarlett's hand en zei ''zie ik je over 10 minutenin de hal?''vroeg daan lief.''ja tot zo''antwoordde scarlet en ze kneep zachtjes in zijn hand.daarna vertrok ze met ginny en christiane naar de slaapzaal. toen de deur achter hen dichtviel keken ze elkaar aan en begonnen tegelijk te lachen.''die jongen is zó verlieft op je!''zei ginny. ''en jij ook heel erg op hem volgens mij!!''riep christiane uit.''ja inderdaad!!!''gilde scarlett.ze rende naar de spiegel en begon haastig met oogpotlood een lijntje boven haar ogen te trekken , daarna deed ze mascara op en terwijl ginny en christiane zich ook klaarmaakte deed ze lipgloss op die ze vervolgens ook in haar handtas stopte . ''oke ik ben er klaar voor!''zei scarlett en ze vertrokken weer naar beneden.toen ze de strap afliepen zag ze daan staan; de voordeur stond open en het zonlicht viel op zijn gezicht.wat zag hij er knap uit! ze nam afscheid van ginny en christiane en liep met daan naar vilder en zijn hypocrietspriet. buiten gekomen keek daan haar verlegen aan en pakte haar hand weer.''het is toch ongelooflijk dat we al 6 jaar bij elkaar in de klas zitten en nog nooit eerder wat samen hebben gedaan?''vroeg daan.''nee inderdaad, maar het wordt vast leuk vandaag.waar zullen we eerst heen gaan?''vroeg scarlett.''zullen we eerst maar even bij zacharinus langs?daar is het ten minste warm!''zei daan terwijl de wind in hun gezicht sneed.opgelucht kwamen ze bij zacharinus binnen.ze sloegen pepperduiveltjes, ballonbruisballen en suikerveren in. daan tracteerde scarlett op chocokikkers.daarna slenterde ze nog langs zonko , bernsteen&sulferblom en tenslotte langs madame kruimelaars tearoom.''uuh wil je daar een kopje koffie drinken ? ''vroeg ddaaan aarzelend.''nee haha ik heb van harry gehoord dat zijn date met cho vorig jaar daar niet zo'n succes was!''antwoorde scarlett lachendZe liepen nog lang wat zaakjes en het begon te schemeren. rillend vroeg scarlett''zullen we maar even bij de 3 bezemstelen naar binnen?''''ja graag!''zei daan . en dus gingen ze op weg.5 minuten later kwamen ze aan en de deur vloog rinkelend open.er was nog een tafeltje vrij en daar namen ze plaats; de meeste leerlingen waren al terug naar het kasteel.ze bestelde beide een boterbier en praatte een tijdje over zwerkbal.''weetje Daan '' vroeg scarlett grinnikend. ze had een boterbiertje te veel op.''ik zou wel eens wat sterkers willen drinken dan steeds maar dat boterbier, al is dat ook erg lekker haha'' .daan keek haar aan en lachte.''wacht hier.''zei hij en hij liep richting de bar.scarlett hoorde hem oude klare jonge borrel bestellen , ze hoordde ook madame rosmerta vragen ;'' volgens mij ben jíj daar nog niet oud genoeg jongen.'' daan verzekerde haar ervan dat hij uiteraard oud genoeg was om sterke drank te bestellen en scarlett wist niet hoe hij het voor elkaar kreeg maar even later kwam hij grijnzend aan lopen met 2 flesjes oude klare jonge borrel.''oehh lekker!''riep scarlett ze nam een grote slok stond op en zei''weetje Daann.. '' ze liep naar daan toe en ging op zijn schoot zitten .''ik vindt jou best wel leuk!''zei ze. daan streek met zijn hand langs haar wang.''ik jou ook ''antwoordde hij. scarlett bracht haar gezicht dichter bij dat van daan en kuste hem zacht.toen trok ze haar gezicht terug. ''heel erg leuk..''zei daan en hij zoende scarlett.een paar minuten later ging daan nog een paar glazen honingwijn halen en wat flessen oude klare jonge borrel.''eerst dacht ik..''hikte daan ''dat je simon leuk vond'' hij lachte en scarlett lachte mee,het ging nergens over maar ze lachte zich dood.de andere gasten keken hen geergerd aan.madame rosmerta kwam aanlopen ''kan het wat stiller?!''een half uurtje later waren daan en scarlett keihard het school lied aan het zingen. madame rosmerta kwam woedend aan lopen en riep'' eruit! wegwezen jullie twee!!''lachend en wankelend liepen daan en scarlett de drie bezemstelen uit en ze lieten de tafel , bezaait met lege flessen en glazen achter. luidruchtig liepen ze richting school. het was al na twaalven. ''wacht.'' zei scarlett grijnzend.ze duwde daan zacht tegen een boom en zoende hem.hij zoende terug.ze voelde zijn armen om haar heen slaan en ze streek met haar handen door zijn haar.samen vielen ze dronken op het gras en kuste elkaar lachend.''het was''hik ''echt ge,gezellig!''zei daan terwijl hij scarlett aankeek . haar bruine ogen en cacaobruine krullen glansde in het maanlicht.''vindt ik ook schatje'' antwoorde scarlett.hij drukte zijn lippen ruw op die van haar.''wacht!''zei ze.ze hoorde zijn hijgende adem in haar nek.''beloof me dat je niet te ver zult gaan. stop wanneer ik het zeg oke?''vroeg scarlett fluisterend'' ik zou jou nooit pijn doen''antwoordde daan zacht.hij kuste haar in haar nek en streek met zijn hand langs haar bovenbeen.een paar uur later duwde ze stilletjes de voordeur open en slopen de leerlingenkamer binnen. ''ik wil nog geen afscheid nemen..''zei scarlett zachtjes .''dat hoeft niet ik ga met je mee''samen liepen ze naar de meisjesslaapzaal.ze plofte samen op het bed van scarlett neer en zoende nog even , ze vielen even later in slaap.s'morgens vroeg om 10 voor 7 schrok scarlett wakkerdoor een gil.''wat doet hij daar?!''riep ginny geschrokken ''mm??ooh dat is daan hij is maar blijven slapen, veel te veel gedronken,,hoofdpijn''antwoordde scarlett onsamenhangend .''schatje kom nog even bij me liggen..''zei daan slaapdronken .hij kuste scarlett.''wacht even daan '' nu pas besefte daan dat hij op de verkeerde slaapzaal lag.''ohw,, uhmm ik ga maar vast naar onder.''zei hij en liep naar onder.''scarlett! je hebt toch niet...??' 'vroeg christiane geschrokken. ''wat? huh??ooh!! nee ik heb niet.. daan en ik ..nee! we hebben gewoon een beetje..nee ik ben niet te ver gegaan hoor''ántwoordde scarlett/.''gelukkig scar''zei ginny ''ik dacht al..'' toen scarlett alles had vertelt over haar avond met daan liepen ze naar beneden om te ontbijten.in de grote zaal kwam ze daan tegen.ze bloosde en pakte zijn hand.''sorry daan ik was gistere een beetje,,,uitgelaten. ''zei ze.''nou ja maakt niet uit. ik ook hoor'' ''het was wel heel leuk maar de volgende keer drinken we een beetje minder.mijn hooft barst zowat''antwoordde daan .ze gingen met zn 4en bij harry ron en simon zitten en ontbeten. .
Dit bericht is gewijzigd op 11-04 12:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 19-04-2010, 20:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Toen ze uiteindelijk in de slaapzaal kwamen waren ze zo melig dat het eigenlijk niet meer grappig was. 'Dus,' begon Hermoine nog nalachend. 'We hebben allemaal een date. Weet iedereen wat ze gaan doen?! Ik ga namelijk met Jari iets doen maar hij zegt dat het een verrassing is. Wat moet ik nou aandoen?!' vroeg ze wanhopig. Christiane trok Hermoine's koffer onder het bed vandaan en deed hem open. 'Waaauw, jij hebt veel kleren!' 'Oh, ja.' Hermoine hield het liefste geheim dat is nogal rijk was. Uiteindelijk koos ze voor een zwarte skinny jeans, een wit shirtje en daarover een bordeaux rode blazer. Ze draaide een rondje. 'En?!' De rest koos voor...
Dit bericht is gewijzigd op 17-04 11:18. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- In zijn ogen verdrinken, je hart verliezen, en dan maar zeggen dat liefde gezond is. Ginny-w Geplaatst op 18-04-2010, 00:11 Reageer
Berichten: 1212 gebruiker Verstuur privé bericht 'Goede combinatie,' zei Ginny met een glimlach. Ook zij haalde haar hutkoffer te voorschijn en bekeek haar kleren. Ze had minder kleren dan Hermoine, maar hield toch wel van shoppen. Ze deed een donkerblauwe spijkerbroek aan, daarop een groenachtig t-shirt en ze deed nog een riem om. Een vest was niet nodig, het was warm genoeg. Voor haar schoenen deed ze witte All Stars aan. 'En, vinden jullie het wat?' vroeg Ginny toen ze klaar was. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- 'For what's the sound of the world out there' 'What Mr Todd What Mr Todd What is that sound?' 'Those crunching noises pervading the air!' xhermoine Geplaatst op 18-04-2010, 09:51 Reageer
Berichten: 92 gebruiker Verstuur privé bericht 'Waaaauw.' zei Hermoine. 'Je ziet er echt goed uit! Dat vind Harry zeker mooi!' 'Denk je?' zei Ginny. 'Ja, zeker weten.' antwoorde Christiane. Hermoine was ondertussen druk bezig met haar make-up wat helemaal niet zo veel was, alleen wat mascara en wat lipgloss. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- In zijn ogen verdrinken, je hart verliezen, en dan maar zeggen dat liefde gezond is. Christiane Geplaatst op 18-04-2010, 19:40 Reageer
Berichten: 363 gebruiker Verstuur privé bericht Toen was het Christiane's beurt. Ze pakte haar hutkoffer en deed hem open. Hoge stapels kleding veerde op toen ze haar koffer open deed. 'Ik had toch wat minder mee moeten nemen,' zei ze zacht. Stapel na stapel werkte ze af en pas bij een van de laatste hopen kleding vond ze wat ze zocht. Verhit en met haar haren door de war gooide ze wat ze gevonden had op haar bed en propte alle kleding weer terug in haar koffer. 'Je slooft je wel heel uit voor Draco,' zei Ginny lachend. Christiane haalde haar schouders op en probeerde haar koffer dicht te doen. 'Hulp alsjeblieft!' riep ze na een paar verwoede pogingen. 'Ga maar op je koffer zitten, dan doen wij hem dicht,' zei Hermoine die opkeek van haar make-up en lachend naar de wanhopige Christiane keek. 'Oke, ik hoop dat ik zwaar genoeg ben,' zei Christiane en ze plofte op haar koffer. Na een aantal minuten was haar koffer eindelijk dicht en zei Ginny: 'Je hebt toch wel alles, hoop ik,' 'Ik denk het wel...' Vlug trok ze haar kleding aan en draaide een rondje voor haar spiegel. Ze had een met taillerok met bloementjes motief en een brede zwarte rand aan de bovenkant aan, die wanneer ze ronddraaide opbolde. Daarop had ze, in haar rok gepropt, een wit strakzittend t-shirt aan, met een laag uitgesneden hals. Ze deed een speldje met een grote roos in haar haar, een fijn zilveren kettinkje om en een bijpassend armbandje en oorbellen in. Ze deed haar zwarte balerina's aan en ging toen haar make-up doen. Ze deed lange nepwimpers op, een lichtroze blush en een zacht roze lipstift. 'Goed?' vroeg ze aan de rest toen ze eindelijk klaar was. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- Love is everywhere, you just have to find it Scarlett Geplaatst op 19-04-2010, 06:56 Wijzig | Reageer
Berichten: 151 gebruiker ''soooooooooo echt wel!''riep scarlett. ''my turn..'' ze gooide haar hutkoffer open en keek naar de hoop kleren. haar ouders waren gescheiden dus kreeg ze van haar moeder én van haar vader ged om te shoppen, ze had dus een overvloed aan kleren.. ''ik weeet het echt niet, help me eens.''vroeg ze wanhopig aan christiane. samen zochten ze een minirokje van lichte spijkerstof met daarop een wit t-shirt met ver uitgesneden v-hals, doornder droeg ze een zwart topje met haar zwarte ballerina's ze deed wat eyeliner op en veeeeeeeeell mascara ook een lichte roze lippestift. haar haren stijlde ze en aan een kant maakte ze scchuin een vlechtje die ze meteen speldje vast zette.ze draaaide zich om ''en..?''vroeg ze met eenn grijns. ''super!''zei ginny ''jaa ergg mooi''vulde hermoine aan. ze gingen nog even kletsen nen tijdschriften lezen want het was nog lang geen tijd.
Dit bericht is gewijzigd op 19-04 06:57. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- Girl Put Your Records On , Tell Me Your Favourite Song(a) xhermoine Geplaatst op 19-04-2010, 16:18 Reageer
Berichten: 92 gebruiker Verstuur privé bericht Na een flinke stapel tijdschriften te hebben door gewerkt hoorden ze geklop. Ze keken alle 4 tegelijk op. 'Voor wie zou dat zijn?!' ze sprong op en snelde naar de deur maar Christiane was eerder. 'Ohm hoi Jari. Ja ze is al klaar. Haha, je vind haar zeker wel heel leuk hé?' Hermoine duwde Christiane snel opzij. 'Sorry hoor! Haha.' Ze giechelde nerveus. 'Wat gaan we doen?' 'Ja, dat is een verrassing. Kom op we gaan!' Hij pakte haar hand en nam haar mee. Nog snel voor ze de deur dichttrok stak ze haar duim op. Samen, hand in hand, liepen ze naar buiten. 'Wat gaan we nou doehoen?!' vroeg Hermoine nerveus. Ze liepen de hoek van het kasteel om en ze zag iets prachtigs.
Er lag een wit kleed dat glansde in de zon. Midden op het kleed stond een rode picknick mand waar een witte roos uitstak. In de lucht vlogen er allerlei vlindertjes en er vlogen zelfs bloemblaadjes. Die moet hij vast betoverd hebben dacht Hermoine bij zichzelf. 'Waauw, Jari. Wat een moeite, en dat allemaal voor mij?!' 'Ja, ik dacht dat verdient ze wel!' 'Oh, wat lief! En heb je het helemaal alleen gedaan?' 'Nou..' Jari schuifelde nerveus met zijn voet. 'Een paar vrienden hebben me geholpen. Maar het was wel allemaal mij idee hoor!' zei hij snel. Hermoine glimlachte, wat was hij toch lief! meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- In zijn ogen verdrinken, je hart verliezen, en dan maar zeggen dat liefde gezond is. Scarlett Geplaatst op 19-04-2010, 20:34 Wijzig | Reageer
Berichten: 151 gebruiker even later werdt er weer geklopt mell, christiane, hermoine en scarlett keken hoopvol op. ze rende allevier naar de deur , maar scarlett was er het eerst en rukte de deur open. voor haar stonden fred en daan. fred pakte mell's hand en gaf er een kus op, mell giechelde. daan pakte scarlett's taille vast en trok haar naar zich toe.ze glimlachte en kuste hem. scarlett zag christiane teleurgesteld op het bed zitten ze ging naar haar toe en ing naast haar zitten , ze sloeg een arm om haar heen en fluisterde ''christiane, het komt wel goed hoor, dalijk komen we de leerlingekamer uit en dan staat draco daar met een roos in zijn handen haha'' zei scarlett. christiane lachte ''haha jaa vastwel'' ze liepen met zijn 5en naar beneden , scarlett pakte christianes hand. ze liepen samen naar buiten en .... daar stond draco, het licht scheen op zijn gezicht en hij keek bedenkelijk. zelfs scarlett moest toegeven dat hij er knap uitzag. christiane gezicht klaardde op en ze liep dolblij nr hem toe. daan's gezicht stond op onweer, net als dat van fred. ''wat moet hí'j hier?!''vroeg daan woedend hij liep aggresief naar draco toe en vroeg''en wil jíj alles weer verkloten ?!''vroeg hij ''schatje rustig !''rep scarlett ze legde haar handen op zijn schouders en keek hem aan. hij werdt weer wat rustiger. ''maak dat je weg komt , draco!''siste fred ''fred hou je in!''rie mell en ze pakte zijn hand. christiane keek geschrokken door al die aanvallen. draco ook.''ik wil alleenmaar met jullie mee naar het meer, christiane heeft me meegevraagd en ik kom niet om ruzie te zoeken hoor'' zei hij en hij pakte christiane's hand.''oke ik zal je geloven , maar een verkeerde beweging en ik vervloek je !''zei daan sarlett keek daan waarshuwend aan. meld dit bericht aan een moderator -------------------------------------------------------------------------------- Girl Put Your Records On , Tell Me Your Favourite Song(a)
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
Christiane
|
Geplaatst op 19-04-2010, 21:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ze liepen in een grote groep naar het meer. Daan siste tegen Scarlett: 'Waarom heeft Christiane die gek uitgenodigd?!' 'Maakt het wat uit? Hij is ook gewoon een jongen! Als Christiane hem leuk vindt, moet je dat respecteren Daan!' zei Scarlet terug. 'Maar ik kan nog geen vijf minuten normaal doen tegen hem, dat weet ik nu al!' 'Je doet je best maar, negeer hem gewoon. Maar laat hem nou niet onze avond verpesten!' zei Scarlett terug.
Draco trok Christiane een eindje weg van de groep en siste tegen haar: 'Waarom zei je niet dat die griffoendors meegingen?!' 'Ik vond het niet zo belangrijk..' stamelde Christiane. 'Je weet best dat we elkaar haten!' kaatste Draco terug. 'Rustig maar, negeer ze gewoon! Denk maar gewoon dat je alleen met mij bent.' 'Oké, ik zal het proberen, maar 1 ding en ik ga weg!' zei Draco. Christiane knikte en dacht: Waaro gaat dit zo slecht?! Ik hoopte nog wel dat het gezellig zou worden met hem.. Samen liepen ze terug en gingen ze naar de plek waar ze zouden zitten.
|
|
|
|
Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 19-04-2010, 21:37 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wacht even!''zei daan hij lie p naar fred en fluisterde iets in zijn oor, met tegenzin liep hij ook naar draco en fluisterde het hem ook in draco knikte en ''we komen zo terug , '' zeliepe weg. mell, christiane ,ginny en scarlett keken elkaar verbaasd aan. harry kwam aanlopen hij gaf ginny verlegen een kus en vroeg''waar zijnd e jongens?'' scarlett wees''ik kom zo weer''en haarry liep ook weg. ''wat zouden ze in hun schild voeren?''vroeg mell een half uurtje later was het half 10 s''avonds. de jongens kwamen hijgend aaanrennen zo te zien was de ruzie met draco vergeten. daan liep naar scarlett , pakte haar hand en trok haar omhoog, daarna hield hij met zijn handen haar ogen dicht zodat ze niets kon zien, de andere jongens deden hezelfde bij hun vriendin en zo leidde de jongens de meiden z=weg, ''oke ogen open''zei fred e opende hun ogen en wat ze zagen ws ongelooflijk: een gouden doek lag op de grond; groot genoeg voor hen allemaal, er stond boterbier en pompoentaartjes, er vlogen kleine gouden vogeltjes die tjilpten en achter het doek stond een willgenboom die met zijn takken in het water rustte, het was pikkedonker daarom hadden dejongens kaarsjes betoverd zodat deze zweefde en een gouden gloed verspreidde. de sterren straalde, net zoals draco fred daan en harry. ze grijnsde verlegen''daan...hebben jullie dit echt allemaal voor óns gedaan?''vroeg scarlett verbijsterd ze kuste hem lief draco kwam op christiane sflopen en glimlachte verlegen, ze keek hem aan en kuste hem ook, mell liep naar fred en sloeg haar armen om hem heen en kuste hem ook, tenslotte liep ook harry naar ginny en streek met zijn hand langs haar wang en ze kuste hem ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 01-12-2010, 16:52 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-05-2010, 06:59 Scarlett schreef:
'Dáán''riep scarlett lachend uit ''kom op, we zijn net 16!'' ze zuchtte 'jongens'' mompelde ze ''wat??'''vroeg daan zogenaamd onschuldig ze gaf hem een stomp maar kuste hem toenn/
|
... pas toen zagen ze een ander meisje zitten in de hoek. :' eehm... hallo?' het meisje gaf geen antwoord. het leek of ze sliep, als je het overduidelijke en erg hoorbare gesnik niet meetelde. naast haar zat nog iemand, in dezelfde houding. het leek of ze haar troostte. 'hallo?!' ze schrokken op. ' Hallo.... Ik ben Taylor en dit is Tallie. we zijn net nieuw hier, en we zitten ook in griffoendor.' het troostende meisje keek even blij, maar toen weer zorgzaam. 'wat is er met je.. eeh, zusje???' ze heeft wat moeite met de verandering. 'verandering?? hoe bedoel je?' Taylor gaf geen antwoord. 'Scarlet, zou je alsjeblieft iets willen doen?' vroeg ze uiteindelijk. Scarlett keek op. 'Hoe weet jij mijn naam?!' vroeg ze enigzinds hooghartig. Mevrouw Anderling heeft me gezegd dat jij kon helpen. kreeg ze een beetje gesmeten. 'we moeten tallie helpen.' Daan kwam mee. 'dankje daan.' 'alsjeblieft' hij had niks door.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 06-01-2011, 19:43 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Yayde kwam de leerlingenkamer in.. Het was erg laat maar ze was blij dat ze de leerlingenkamer toch nog had kunnen vinden.Ze zag twee meisjes zitten waarbij zich een groepje van een aantal mensen had verzameld die ze niet kende. Ze liep op hun af en vroeg wat er aan de hand was, en het meisje dat Scarlett heete gaf haar antwoord: "Ik weet het ook niet precies, deze twee meisjes, Taylor en Tallie, er is iets met ze aan de hand, maar wij proberen er ook achter te komen wat ze hebben.""Trouwens, ik ben Scarlett"stelde ze zichzelf voor "Hoe heet jij? Ben je nieuw hier ofzo?" Yayde wist niet precies wat ze daarop moest antwoorden, ze vondt het zelf ook raar dat ze opeens van BeauBatons naar Zweinstein was gegaan, maar het was beter zo voor haar.. "Ehm, ik ben Yayde" zei ze terwijl ze een hand uitstak naar Scarlett.. "Ja ik ben inderdaad nieuwe hier, ik ben van BeauBatons naar hier gekomen." "Oh,"zei Scarlett verbaasd "Dat komt bijna nooit voor!" "Er zit wel een Martin Colijn in de 3e die ook zoiets heeft meegemaakt, maar bij hem is het allemaal heel anders gegaan." ze schudde Yayde's uitgestoken hand. "Maar iniedergeval welkom!" Yayde bedankte haar opgelucht en boog zich toen ook over de twee meisjes die Tallie en Taylor bleken te heten.
...
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|