|
Scarlett
|
Geplaatst op 16-05-2010, 21:21 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
daan pakte scarlett's hand en legde hem tegen zijn wang ''ik hou van je''fluisterde hij ''vandaag, morgen maar ook als we van zweinstein af zijn.dan zal ik je overal naartoe volgen...'' scarllett legde een vinger op zijn lippen.''meer hoef ik niet te weten''fluisterde ze terug. haar handen grepen naar zijn donkerbruine haren en haar lippen raaktte de zijne.ze voelde zijn handen die door haar haar streken . scarlett trok haar lippen onverwacht terug.daan keek haa vragend aan ''mag ik even de atentie van alle tortelduifjes?''voeg ze en iedereen keek haar aan. ''ik heb een idee!''begon ze christiane rolde met haar ogen ''jaja, ik w;éét wat er komt! weer een of ander vergezocht idee''zei christiane en ze lachte ''vertel!''zei ginny enthousiast. ''nou, wat als de jongens vanavond bij ons blijven slapen?''begon ze ''en waar moeten wij dan liggen?''vroeg draco christiane zuchtte '''snap j het dan niet?''vroeg ze hem en ze lachtte , draco grijnsde ''jij slaapt bij christiane in bed!duhh!!'''antwoordde mell ginny keek naar de grond. scarlett zag twijfel in haar ogen . ''er gebeurt heus niets wat jij niet wilt hoor!''fluisterdde scarlett in ginny's oor. ''en jij slaapt dus lekker in mijn bed''zei mell tegen fred ginny knikte naar scarlett en glimlachte ''en jij bij mij''zei ze tegen harry ''ik hou je vanavond warm''fluisterdde draco in christiane's oor. ''je snapt het eindelijk''antwoordde christiane op liefdevolle toon. ze grijnsde allemaal tgen elkaar. ''hoe gaan we dat regelen?''vrog harry
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
Christiane
|
Geplaatst op 16-05-2010, 21:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
'Niet,' zei Christiane na enige denken. 'Ik weet niet of jullie het überhaupt weten, maar als er jongens naar onze slaapzaal willen verandert de trap in een glijbaan... En (ze wendde zich naar Draco) ik weet niet hoe je onze leerlingenkamer in wilt komen. Het is voor Zwadderaars verboden om in onze leerlingenkamer te komen...' vervolgde ze.
|
|
|
|
Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 10-06-2010, 17:34 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Scarlett liep de trap op en zweefde door de trap waar ze opstond naar boven. Daar klopte ze op de deur van het kantoor van professor Perkamentus. 'Binnen,' hoorde ze. Scarlett stapte naar binnen. 'Hallo,' zei Perkamentus, een beetje verbaasd. 'Hoi,' begon Scarlett. Ze stelde haar vraag en keek professor Perkamentus aan. Die glimlachte. 'Natuurlijk mag dat,' zei hij. 'Maar niet te veel rotzooi schroppen hé.' Scarlett glimlachte ook. 'Nee professor, dat zullen we niet doen,' zei ze braafjes.
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
|