xhermoine Geplaatst op 31-03-2010, 16:30 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Christiane, Ginny-W en ik waren met een verhaal bezig in de topic: Waarzeggerij en daar gaan we nu dan op door na schooltijd!

Danku.      

meld dit bericht aan een moderator

''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic 
xhermoine Geplaatst op 31-03-2010, 16:35 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De bel ging en iedereen stond op om zo snel mogelijk uit het muffe lokaal te zijn. Ginny en Christiane treuzelde een beetje zodat ze aan Harry konden vragen of ze zijn onzichtbaarheidsmantel mochten lenen zodat ze Hermoine en Jari konden bespieden.

Ginny-w Geplaatst op 03-04-2010, 10:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Ik hoop dat het lukt,' fluisterde Ginny tegen Christiane. Die knikte. 'Harry,' Ginny ging bij Harry staan en Christiane volgde haar. 'Mogen wij even je onzichtbaarheidsmantel lenen? Voor heel even maar?' vroeg Ginny. 'Zolang ik hem maar terug krijg, dan mag je hem lenen,' zei Harry met een glimlach naar Ginny en gaf haar zijn onzichtbaarheidsmantel.
Ginny en Christiane liepen weer naar Hermoine. 'Daar gaan we dan,' zei Christiane en ze gingen op weg naar Jari.  

Dit bericht is gewijzigd op 03-04 10:58.

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
xhermoine Geplaatst op 03-04-2010, 12:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermoine die een beetje nerveus was maakte heel de tijd opmerkingen als 'Hou die onzichtbaarheidsmantel goed over je heen!' of 'Loop is wat zachter ik kan jullie hier horen.' Maar uiteindelijk waren ze buiten en ze liepen naar  het meer. Hermoine keek om zich een maar zag helemaal niks. 'Wat moet ik nou doen? Hier wachten ofzo?!' 'Wacht nou maar gewoon af.' hoorde ze Christiane zeggen. En Christiane kreeg gelijk, want na een minuutje of 2 kwam Jari aanlopen. 'Sorry!' zei hij. 'Stond je hier al lang?!' 'Nee hoor, ik ben er pas net.' 'Oh, gelukkig!' zei Jari. 'Nou, wat had je voor iets belangrijks te vertellen?' zei Hermoine met een glimlach. 'Nou, ik.. ehhh.' stamelde Jari. 'Ehh, ik vond je... nou ja, al een ehh... tijdje leuk!' 'Oo' zei Hermoine oprecht verbaasd. En toen gebeurde het. Jari kwam dichter naar haar toe en kuste haar vurig. Hermoine hoorde een klein gilletje die van Ginny of Christiane kwam maar daar lette Hermoine niet meer op. Ze ging helemaal op in zijn kus.

Ginny-w Geplaatst op 04-04-2010, 12:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ach wat romantisch

'Kom, laten we gaan,' fluisterde Ginny tegen Christiane. 'Ik denk dat we hier niet bij hoeven zijn.' Christiane knikte. Zachtjes slopen ze terug naar het kasteel, terug naar de leerlingenkamer, en wachtten daar tot Hermoine weer terug kwam.

xhermoine Geplaatst op 05-04-2010, 10:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermoine wist dat Christiane en Ginny weg waren gegaan. Jari sloeg zijn armen om haar heen en zo bleven ze een tijdje naar de zonsondergang kijken. Totdat de zon helemaal weg was. 'Kom, we moeten terug gaan.' zei Jari. Hij pakte haar hand en zo liepen ze terug. Hermoine zei het wachtwoord en ze klommen naar binnen. Eenmaal binnen hoorden ze het gejoel van de vrienden van Jari. 'Ik ga even naar ze toen, oké?' 'Ja, is goed. Ik ga toch even naar Ginny en Christiane.' Ze gaven elkaar een zoen en Hermoine plofte in de stoel naast Christiane.

Ginny-w Geplaatst op 07-04-2010, 18:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Nou, dat ging wel goed, dacht ik zo,' zei Ginny met een knipoog. Hermoine glimlachte. 'Beter dan ik had verwacht ja.'
Na een tijdje stilte zuchtte Ginny. 'Geen huiswerk, gelukkig even niks te doen,' zei ze. 'Eigenlijk hebben we wel huiswerk,' begon Christiane maar Ginny onderbrak haar. 'Maar dat heb ik al af,' zei ze met een glimlach. 'Daarom, zullen we naar het Zwerkbalveld gaan?' stelde Christiane voor. 'Goed idee,' zei Ginny enthousiast (geen idee of het goed geschreven is :$ ) 'Ik pak even mijn Vuurflits.' Ginny rende naar boven (De Wemels kunnen eigenlijk geen Vuurflits betalen, maar dat maakt niet uit (a) Wacht, in het real ben ik niet eens familie van ze, xD )
Nadat Ginny, en even later ook Hermoine en Christiane (Ik weet niet of jullie veel hebben met Zwerkbal?) hun bezems hadden gepakt waren ze al snel op het Zwerkbalveld. 'Lekker even vliegen,' zuchtte Ginny en ze stapte op haar bezem. Christiane en Hermoine volgde haar voorbeeld.  

xhermoine Geplaatst op 08-04-2010, 19:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ook Hermoine stapte op en ze duwde zichzelf van de grond af. De wind vloog door haar haar terwijl ze een paar rondjes vloog. Uiteindelijk pakte ze de slurk en gooide over met Christiane. Terwijl ze probeerden te scoren bij Ginny. Dat ging erg moeilijk want Ginny was nogal goed. Maar Christiane en Hermoine waren ook de slechtste niet. 'Hé, Wemel.' hoorden ze opeens. Ze keken alle drie tegelijk naar beneden en zagen Malfidus staan samen met Korzel, Kwast en Patty Park.

Scarlett Geplaatst op 12-04-2010, 19:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

scalett kwam net aanvliegen ; ze was laat
hermoine , scarleet , ginny en christiane keken elkaar veel betekenend aan toen ze dracó en zn vriendjes zagen.
ze vlogen naar onder en landen hard.
''wat moet jij hier?''vroeg scarlett minachtend

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
Ginny-w Geplaatst op 13-04-2010, 20:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Jullie vervelen,' antwoordde een Zwadderaar met een grijns. Ginny zuchtte. Het zou wel weer eens zo ver zijn hoor. En ze konden niks doen! Als Sneep hun iets zag doen, dan zou Griffoendor waarschijnlijk wel weer punten aftrek krijgen, zoals altijd.
'Hoepel op,' zei Ginny alleen maar en ze stapte weer op haar bezem, met de Slurk, die ze net had gevangen, nog in haar handen. Ze hoorde Draco een gemene opmerking tegen Christiane maken, en kon er even niet meer tegen. Ze draaide zich om, richtte, en mikte toen volop op Draco. En die werd geraakt, bewusteloos viel hij op de grond. Ginny landde. 'Wie heeft dat gedaan?' vroeg een Zwadderaar. 'O jee, wat erg,' zei Ginny, die deed alsof ze van niks wist. 'Ik zou hem maar gauw naar de ziekenzaal brengen. Anders kan Zwadderich dadelijk niet met de beste spelers aanstaande zaterdag spelen.' Al snel waren de Zwadderaars weg, die Draco naar de ziekenzaal brachten.
'Zo, daar zijn we vanaf,' zei Ginny. 'Had jij dat gedaan?' vroeg Christiane. Ginny knikte. 'Ik kon er even helemaal niet meer tegen,' zei ze. 'En trouwens, het is niet ernstig, madame Pleister lapt hem er wel weer boven op. Ze heeft een keer Harry's botten moeten laten terug groeien! Dan lukt haar dit ook wel.'

Scarlett Geplaatst op 13-04-2010, 20:44 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

scarlett lachte''die was raak''
Ze oefnde nog wat voor de wedstrijd van zaterdag en ingen toen douche.
''hoe laat gaan we morgen naar het meer?''vroeg scarlett

'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.'  
xhermoine Geplaatst op 15-04-2010, 15:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik kijk wel even, ik heb namelijk ook nog afgesproken met Jari. Hermoine toverde een glimlach op haar gezicht. (Dat deed ze de laatste tijd wel vaker als ze het over Jari hadden!)
Samen liepen ze naar binnen. Toen ze de leerlingenkamer in kwamen was het er enorm druk. Dat was een beetje raar op dit tijdstip want normaal was iedereen huiswerk aan het maken ofzo. Ze keken elkaar aan en Hermoine liep naar Jari en gaf hem een kus. 'Hoi schatje, waarom is het zo druk?'

Scarlett Geplaatst op 15-04-2010, 21:15 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

scarlett liep naar Daan
''hee schatje"zei hij en pakte haar hand
''hee, wat is er aan de hand?''vroeg scarlett verbaasd?
''proffersor Anderling was net hier''zei daan
''er is ingebroken in het kasteel, niemand weet hoe ,
wie het was of waar ze op uit waren.alle leerlingen
moesten direct naar hun leerlingekamers, vandaar
die drukte''zeihij
''ik zie je zo , ik moet dit aan mijn vriendinnen vertellen.''zei scarlett , ze gaf hem een kus op zijn wang en liep naar ginny christiane mell en hermoine.
ze vertelde wat ze gehoord had.

xhermoine Geplaatst op 16-04-2010, 15:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'WAT!' gilde Hermoine nadat Scarlett alles had vertelt. 'Is er iets weg of niet?!' 'Dat weet niemand.' antwoorde Scarlett. 'Zou hij nog in het kasteel zijn?!' vroeg Hermoine angstig. 'En als hij nog in het kasteel zou zijn, ik ben bij je hoor!.' antwoorde Jari.
'Ach, wat lief van je. Maar ik ben toch lekker beter in duelleren!' zei Hermoine met een plagerige stem. En ze stak haar tong uit. 'Oja, vecht hier maar is tegen!' En hij pakte Hermoine beet en kietelde haar in haar zij. 'Haha, Jari hou daar mee op, aahhaah.'

Scarlett Geplaatst op 16-04-2010, 17:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

''we moeten te weten komen wie en waarom hij in heeft gebroken.''zei scarlett en ze keek hoe hermoine en jari aan het lachn waren .
daan zag haar kijken ., pakte haar hand en trok haar naar zich toe.
ze ging op zijn schoot zitten.
''ja maar hoé dan?''vroeg daan
''mmmm''çhristiane dacht na.
''ik hoop dat hierdoor ons uitje nar het meer niet verpest wordt morgen...''zuchtte ginny
fred kwam naar hun toegelopen''wat is er aan de hand?''vroeg hij
toen mell hem zag glimlachte ze en legde alles uit.
''ik weet nog niet hoe, maar we komen erachter!''zei scarlett
daan lachte om die uitspraak.

Ginny-w Geplaatst op 16-04-2010, 22:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

'Niks is onmogelijk,' zei Fred, dat was het motto van Fred en George. 'Ja, dat heb ik wel geleerd, na al die jaren dat ik jullie ken,' zei Ginny en ze schudde haar hoofd. Fred lachte. 'Ja, het leven is soms hard,' zei hij.
Ginny zuchtte, alsof ze dat niet wist. 'Maar hoelaat morgen bij het meer?' Scarlett keek iedereen aan. 'We kunnen natuurlijk ook 's avonds gaan,' zei Fred. 'Dat meen je toch niet?' zei Ginny en ze keek hem aan. 'Dan komen we er misschien gelijk achter wie er heeft ingebroken, als die nog een keer terug komt,' zei Fred. Ginny keek hem ongelovig aan, maar Scarlett dacht na. 'Eigenlijk is het niet eens zo'n slecht idee,' zei ze zacht.
'Nee hé,' zei Ginny. 'Tuurlijk wel,' zei Scarlett. 'Stel, het is een Dooddoener, dan kunnen we hem echt niet aan hoor,' zei Ginny. 'Ginny, moet je eens kijken met hoeveel mensen we zijn,' zei Fred. 'Scarlett, Daan, Harry, Christiane, misschien Draco, Harry, Hermoine, Jari, Mell en ik. Dan zijn we met z'n tiennen, die kunnen we echt wel aan hoor. Plus.. we zijn al allemaal tussen de 17 en 18. Dat moet toch lukken?'
Ginny zuchtte. 'Nou ja, als iedereen 's avonds wil gaan vind ik het goed,' zei ze en ze plofte op de bank bij de haard, die vrolijk brandde.

Dit bericht is gewijzigd op 16-04 22:07.

xhermoine Geplaatst op 17-04-2010, 11:05 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermoine die nog steeds moest lachen ging naast Ginny zitten. Ze legde een hand op Ginny's arm. 'Het komt heus wel goed hoor! Je hebt Fred gehoord. En Harry is erbij, dat kan gewoon nooit mis gaan.' Ginny hoorde dat ook Hermoine haar twijfels had.

Christiane Geplaatst op 18-04-2010, 20:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Christiane zat stil voor zich uit te staren, om nou 's avonds naar het meer te gaan?! Gekkenwerk, vond ze het. Wat nou als ze die inbreker tegen kwamen, brr, het rilde haar.

Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) 
xhermoine Geplaatst op 19-04-2010, 16:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hermoine staarde in het vuur. Ze had zo'n gevoel dat bijna iedereen wel zijn twijfels had. Behalve de jongens natuurlijk, die waren weer stoer! Jari kwam zachtjes naast haar zitten. Ze had hem helemaal niet opgemerkt want ze was diep in gedachten.
'Meisje.' 'Oh, Jari! Sorry ik had je helemaal niet gezien.' 'Maakt niet uit hoor.'
Hermoine kroop dicht tegen Jari aan. Jari legde zijn vinger onder haar kin en dwong haar hem aan te kijken. 'Je weet dat er iets ergs gaat gebeuren hé?!' Hij hoefde dat niet te vragen want hij zag haar kijken en wist het antwoord al.

Christiane Geplaatst op 19-04-2010, 16:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Christiane keek glimlachend naar Jari en Hermoine, maar keek toen weer treurig naar het vuur. Ze was wel blij voor haar vriendinnen, maar baalde dat zij niks had. Hermoine had Jari, mell had Fred, Scarlett had Daan, Ginny had Harry en wie had zij?! Ze schrok op toen ze iemand naast zich voelde ploffen...

Las cosas más hermosas en la vida no se ven, sino que siente el corazón. (the most beautiful things in life are not seen, but felt by heart.) 
Scarlett Geplaatst op 19-04-2010, 20:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

scarlett ging naast haar zitten
en sloeg een arm om haar heen\
//(lees het vervolg in ''buiten n zs!)

Scarlett Geplaatst op 22-04-2010, 20:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ginny hermoine christiane en ik waren bezig aan een verg=haal in waarzeggerijen daar gaan we hier mee verder!

xx

Christiane Geplaatst op 22-04-2010, 20:46 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind het prima!

xhermoine Geplaatst op 23-04-2010, 16:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Oké hier gaat het verhaal verder vanuit Waarzeggerij!

'Oké, we moeten dus aan Harry vragen of we zijn onzichtbaarheidsmantel mogen lenen.' begon Hermoine. 'En dan moeten we via de geheime gang naar zweinsveld.' vervolgde Ginny. 'En dan moeten we daar nieuwe jurken kopen.' besloot Christiane.
'Inderdaad!' antwoorde Scarlett. 'Maar we moeten ook nog de verrassing klaarmaken en aan de jongens laten weten dat ze naar de plek moeten komen.' zei Hermoine. 'Oké, maar laten we eerst naar zweinsveld gaan?!' zei Scarlett.
Ginny, die al naar Harry was gelopen, kwam net terug met de mantel. 'Kom we gaan!'
Het was erg moeilijk met z'n vieren onder de mantel maar het ging net.
Uiteindelijk stonden ze helemaal uitgeput in zweinsveld.
Ze liepen gelijk de duurste winkel in en begonnen uitvoerig te zoeken.
Hermoine koos voor een witte jurk van zijde die net zilver leek. Daarover een zwarte tailleband en een lange split bij haar been. Als ze ronddraaide en de zon scheen erop dan leek het net alsof ze schitterde. Daarbij had ze hoge hakken, ook in het marineblauw. En zilverfijne diamantjes als oorbellen. Toen ze dat allemaal aan had kwam ze uit de paskamer en draai een rondje. 'Waauw, je schittert helemaal!' riep Christiane uit.

Dit bericht is gewijzigd op 28-04 16:50.

Scarlett Geplaatst op 25-04-2010, 12:23 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Scarlett grijnsde ''zo kan jari je dus écht niet weerstaan!''
scarlett liep langs de vele kledingrekken.
uiteindelijk zocht ze een van de duurste jurken van de zaak
uit.
in de paskamer trok ze de prachtige ijsblauwe jurk aan, er hing een zilveren gloed om de jurk.net als hermoine's jurk zat er een spleet inn de zijkant van de jurk tot boven haar  knie.ze trok zilveren pumps aan. en deed zilveren ringen in haar oren.
ze deed haar haar los ; dat golfde over haar rug.ook deeed ze wat lipgloss op en stapste naard buiten.ze bekeek zichzelf stralend in de spiegel.''wat vinden jullie?''vroeg ze
''wauw!''zei christiane
''je straalt helemaal!'riep hermoine
''jaaa de jongens zullen hun ogen uitkijken!''zei scarlett
''wat doe jij aan?''vroeg ze met een glimlach aan christian.

Dit bericht is gewijzigd op 25-04 12:27.

2 3