manon56 Geplaatst op 20-12-2010, 19:06 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

me to
echt geweldig

meld dit bericht aan een moderator

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
Ginny-w Geplaatst op 20-12-2010, 19:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Leuk stukje

Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. 
lovely_enemie Geplaatst op 23-12-2010, 22:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

leuk stukje

You can look at the world through a  bottle of a glass of rum 
manon56 Geplaatst op 24-12-2010, 11:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

verder!!!!!!

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... 
fleur Geplaatst op 21-03-2011, 18:41 Reageer
user icon
moderator
Verstuur privé bericht

In zijn kamer leunde Christ tegen de vensterbank aan en staarde uit het raam. Hij schrok uit zijn overpeinzingen toen er een zachte roffel klonk op zijn deur.
‘Binnen’ zei hij en keek toen weer uit het raam. Draco kwam de kamer van zijn kleinzoon ingelopen. Chris keek even om naar zijn grootvader, die meteen op het bureau van Chris af was gelopen, waar de foto van Elena op stond.
‘Dit is d’r, je vriendin?’ vroeg Draco en keek zijn kleinzoon aan. Chris keek even naar de foto en knikte toen.
‘Ja, dat is Elena. Die foto is paar dagen voor de vakantie gemaakt.’ Hij liep op zijn grootvader af.
‘Trek je niet te veel aan van je vader, Christian. Je vader heeft altijd te veel zijn zin gekregen van zijn moeder, en ik heb hem ook nooit echt goed aangepakt. Je vader is eigenlijk zelf nog een klein kind’ zei Draco en glimlachte naar zijn kleinzoon.
Chris glimlachte even terug en keek toen naar de foto van Elena.
‘Ik mis haar.. Het is nog maar een paar dagen dat ik thuis ben, maar ik mis haar echt’ zei hij zacht. Draco glimlachte weer.
‘Dat heet liefde jongen, dat heet liefde.’ Draco draaide zich om en verliet de kamer weer toen hij dit gezegd had. Chris keek hem na. Hij bleef nog even  staan en liep toen naar zijn bureau, om aan de brief te beginnen die hij wilde schrijven.

Lieve Elena,

Hij had net de eerste regel op het papier gezet toen hij zijn moeder hoorde roepen dat het eten klaar was. Hij zuchtte, stond op en liep naar beneden.

Kyle en Elena liepen het huis weer in, waar ze hun moeder in de keuken bezig hoorde. Er klonk gerinkel van het servies en ze zagen hoe hun moeder de koffie inschonk.
Zwijgend liepen ze de woonkamer in, waar hun vader meteen opkeek.
‘Waar zijn jullie geweest?’ vroeg hij chagrijnig. Kyle ging op de bank zitten, met Elena naast zich.
‘Gewoon even in de tuin, Elena en ik hebben even goed bij kunnen praten’ zei Kyle rustig, het chagerijnige gedrag van zijn vader negerend.
Elena grinnikt even zacht toen ze merkte hoe laconiek Kyle deed, wat haar meteen een kwade blik van haar vader opleverde.
‘Even gezellig, jongens, denk aan de kerstgedachte’ zei hun moeder streng toen ze de woonkamer in kwam lopen.
‘Mijn zoon is weer eens gezellig bezig’ zei Harry glimlachend tegen zijn schoondochter. Tessa glimlachte even terug en keek toen naar haar man, die koppig voor zich uit keek.
‘Ah, ik mag meer koffie in gaan schenken, de rest is er ook’ zei Tessa toen ze een blik uit het raam had geworpen en de familie de oprit op zag komen.
Lilly kwam met haar man Evert en twee dochters, Iris en Cindy. Albus was er met zijn vrouw Irene en 3 kinderen, Scott, Don en Elvira.
Tessa wierp ook even een blik uit het raam en glimlachte toen ze haar neef Scott zag. Hij was een jaar ouder dan haar, maar qua gedrag precies hetzelfde. Dit was ook de reden dat ze het samen erg goed konden vinden.
Tessa liep naar de hal en opende de voordeur voor de twee gezinnen. Ze begroette ze uitbundig en liet ze voorgaan naar de woonkamer, waar iedereen elkaar ook uitbundig begroette.
Elena liep vrijwel meteen op Scott af, die haar stevig omhelsde.
‘Wat geweldig om je weer te zien, nichtje’ zei Scott grijnzend. Elena grijnsde even terug. Met hem samen, zou ze het toch nog een leuke kerst proberen te maken.

Dit bericht is gewijzigd op 22-03 15:16.

Friendship isn't about who came first and who you've known the longest. It's about who came and never left. 
Ginny-w Geplaatst op 22-03-2011, 11:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Leuk stukje!

Op 21-03-2011, 18:41 fleur schreef:
wou

riepen

Je moet denk ik alleen riepen even veranderen in roepen en wou in wilde (a)

manon56 Geplaatst op 22-03-2011, 16:01 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

zo mooi schrijf snel verder

nitsji Geplaatst op 23-03-2011, 18:26 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Echt leuk =D Kan niet wachten tot je weer verder schrijft  

severusfan94 Geplaatst op 25-03-2011, 17:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Leukleukleuk!

Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. 
manon56 Geplaatst op 27-03-2011, 11:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

verder

Ginny-w Geplaatst op 25-09-2011, 00:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-03-2011, 11:56 manon56 schreef:
verder

Idd

andreavolbeda Geplaatst op 06-10-2011, 18:07 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

verder pliezzzz

ik ben een trouwe fan van severus sneep en heer voldemort 
andreavolbeda Geplaatst op 13-10-2011, 21:16 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

waneer ga je verdurr