|
Isy
|
Geplaatst op 01-11-2010, 16:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling--------- C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter--------- C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid.------- D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.-------- B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden?---------- B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. ------------- C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.-------- C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek-------- B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
duzz gelijk aan Ravenklauw en Griffoendor
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
If we die Harry, I kill you!!! |
|
|
nitsji
|
Geplaatst op 01-11-2010, 16:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep <3 Alan
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw 3 Meeste B: Griffoendor 1 Meeste C: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich 4
Muhahahaha (6) Zwadderich
|
|
|
|
|
|
|
dracoishot
|
Geplaatst op 11-12-2010, 21:50 |
Reageer
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep -----
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus -----
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren. -----
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus -----
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken? -----
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. C Een pad. D Een slang. -----
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen! -----
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus -----
een zuiverbloed zwadderaar
Dit bericht is gewijzigd op 11-12 21:51.
|
|
|
|
past precies bij mij |
|
|
manon56
|
Geplaatst op 12-12-2010, 11:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
|
|
|
|
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long... |
|
|
expeliarmus
|
Geplaatst op 19-01-2011, 19:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet dat er al een test bestaat, maar ik had gewoon zin om ook een Harry Potter-test te maken (A) Hoop dat jullie het niet erg vinden en dat jullie hem invullen.
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling<<<<<<<<<<<<< C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek<<<<<<<<<< B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen.<<<<<<<<<<<<<< C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.<<<<<<<<<< B Severus Sneep.<<<<<<<<<<<<< C Alle mensen uit Zwadderich.<<<<<<<<<<<< D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)<<<<<<<<<<<<<< C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil.<<<<<<<<<<< B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.<<<<<<<<<<<<<<<< C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter<<<<<<<<<<<<<< C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
heey Zit in Griffoendor!
|
|
|
|
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit het geluk dan in de rest? |
|
|
|
|
Yayde
|
Geplaatst op 21-01-2011, 14:08 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? B Minerva Anderling
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? B Ginny Wemel - Harry Potter
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.
5. Zou jij op Zweinstein ..... B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? B Een kat.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.
8. Wie zou jij graag willen zijn? B Ginny Wemel - Harry Potter
De uitslag:
Meeste B: Griffoendor Jeej, ik ben een Giffoendor!
|
|
|
|
"Good girls go to heaven, bad girls get sorted into Slytherin..." |
|
|
Scarlett
|
Geplaatst op 03-03-2011, 09:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep
Griffoendor
|
|
|
|
'Any fool can tell the truth, but it requires a man of some sense to know how to lie well.' |
|
|
|
|
severusfan94
|
Geplaatst op 03-03-2011, 21:35 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-01-2010, 14:12 Ginny-w schreef:
Ik weet dat er al een test bestaat, maar ik had gewoon zin om ook een Harry Potter-test te maken (A) Hoop dat jullie het niet erg vinden en dat jullie hem invullen.
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling * C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel * - Harry Potter * C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.*
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.* B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken? *
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil.* B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.* C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel * - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
Dit bericht is gewijzigd op 17-01 14:28.
|
Dat is overduidelijk griffoendor!
|
|
|
|
Iedereen wil leuke vrienden, jouw vrienden ook. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morgan
|
Geplaatst op 27-07-2011, 20:41 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw
jeeeej 
|
|
|
|
Ik hou van het leven, ik hou van de zon. Ik open de deuren, en flikker van het balkon |
|
|
Hermelien15
|
Geplaatst op 06-08-2011, 16:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor jipie!! Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
|
|
|
|
'Dobby has no master, Dobby is a fri elf and Dobby has come to save harry potter and his friends..' |
|
|
|
|
|
|
|