|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-01-2010, 14:12 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik weet dat er al een test bestaat, maar ik had gewoon zin om ook een Harry Potter-test te maken (A) Hoop dat jullie het niet erg vinden en dat jullie hem invullen.
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
Dit bericht is gewijzigd op 17-01 14:28.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Ginny-w
|
Geplaatst op 17-01-2010, 14:16 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling <---- C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel <---- - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. <----- C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. <------ B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) <------ C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. <----- B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. <------- C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel <------ - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor <----- Zes B's en twee A's, duidelijk Griffoendor   Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
|
|
|
|
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it. |
|
|
Hermelien15
|
Geplaatst op 21-02-2010, 19:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling --------------------------------- C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel -------------------- - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. --------------------------------------- C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.------------------------------------------------- B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) -------------------------------------------------- C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. ------------------------------- B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. -------------------------------- C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel --------------------------- - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor ---------------------------------------------------------- Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
|
|
|
|
'Dobby has no master, Dobby is a fri elf and Dobby has come to save harry potter and his friends..' |
|
|
|
|
|
|
|
|
Meridith
|
Geplaatst op 31-03-2010, 22:32 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
Meeste A: Ravenklauw Meeste B: Griffoendor Meeste c: Huffelpuf Meeste D: Zwadderich
|
|
|
|
ஐ-{*¤°• litle wicca •°¤*}-ஐ Life is like a labyrinth you never know witch path to choose (trots op mn baco) |
|
|
|
|
moss
|
Geplaatst op 24-04-2010, 16:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? D Severus Sneep (Gewoon heilig)
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? D Patty Park - Draco Malfidus (Patty niet, Draco wel. )
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.
5. Zou jij op Zweinstein ..... D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? B Een kat.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang (Joehoee)
De uitslag:
|
|
|
|
Koe. |
|
|
|
|
lijpo-leeflang
|
Geplaatst op 28-04-2010, 20:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? B Minerva Anderling
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn?
B Ginny Wemel - Harry Potter
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? . B Zwerkbal spelen. . 4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.
5. Zou jij op Zweinstein .....
B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen?
B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang De uitslag:
A: Ravenklauw x 3 B: Griffoendor x 5 Dus Griffoendor
|
|
|
|
Zwadd x Zwadd = Griff - x - = + |
|
|
Nathalie
|
Geplaatst op 29-04-2010, 08:59 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling  C Pomona Stronk D Severus Sneep
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid.  D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.  B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
Hmmm,.. ik zit tussen Zwadderich en grifoendor in
Dit bericht is gewijzigd op 06-05 21:32.
|
|
|
|
Kletskoek en Beuzelpraat!! |
|
|
melanie-wolf
|
Geplaatst op 30-04-2010, 16:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb.  B Zwerkbal spelen. C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)  C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.  C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
Dit bericht is gewijzigd op 05-05 14:02.
|
|
|
|
The Cullens are part of my life, so they will never leave me |
|
|
|
|
Manouk
|
Geplaatst op 05-05-2010, 14:22 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling  C Pomona Stronk D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter  C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen.  C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.  B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)  C een gewoon leventje leiden. D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.  C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter  C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman D Patty Park - Draco Malfidus
GRIFFOENDOR!! Jeeeej
|
|
|
|
Liefde Is Blind, Daarom Zie Je Me Niet Staan. Leve de vriendschap! Leve de vrijgevigheid! Leve 10 galjoenen per haar! xD |
|
|
|
|
diminieboer
|
Geplaatst op 16-05-2010, 17:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vé bericht 1. Wie zou je als afdelingshoofd willen? A Filius Banning B Minerva Anderling C Pomona Stronk ------ D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman ---- D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein? A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen. ------ C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid. D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber. B Severus Sneep. C Alle mensen uit Zwadderich. ------- D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein ..... A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie) C een gewoon leventje leiden. ------- D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil. -------- B Een kat. C Een pad. D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen? A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig. ------ C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem. D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn? A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman ------- D Patty Park - Draco Malfidus
Huffelpuf Dus!
|
|
|
|
Het doel heiligt de middelen |
|
|
|
|
xhermoine
|
Geplaatst op 07-06-2010, 17:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1. Wie zou je als afdelingshoofd willen?
A Filius Banning B Minerva Anderling
C Pomona Stronk
D Severus Sneep
2. Welke leerling zou je vriend(in) kunnen zijn?
A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter
C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman
D Patty Park - Draco Malfidus
3. Wat doe je het liefst op Zweinstein?
A Studeren in de bieb. B Zwerkbal spelen.
C Fascinerende beesten bestuderen en verzorgen met Hagrid.
D Vervloekingen leren.
4. Wie verafschuw je het meest? A Dorothea Omber.
B Severus Sneep.
C Alle mensen uit Zwadderich.
D Albus Perkamentus
5. Zou jij op Zweinstein .....
A eigenlijk nooit de regels overtreden? B altijd wel om de maand of week een uitstapje door de school maken, gewoon voor de lol? (of met een missie)
C een gewoon leventje leiden.
D de spreuken die je kent tegen leerlingen die je haat gebruiken?
6. Welk dier zou je willen hebben of vind je gewoon het leukst? A Een uil.
B Een kat.
C Een pad.
D Een slang.
7. Als je stiekem je leerlingenkamer verlaat, wat zou je dan meenemen?
A Een boek, als ik verdwaal, dan kan ik altijd nog lezen. B Een sluipwegwijzer en een onzichtbaarheidsmantel, niemand kan je zien, maar jij weet wel waar iedereen is, altijd handig.
C Mijn favoriete plant, ik kan niet zonder hem.
D Hoezo iets meenemen? Die leraren hebben niks over mij te zeggen!
8. Wie zou jij graag willen zijn?
A Loena Leeflang - Michel Kriek B Ginny Wemel - Harry Potter
C Suzanne Bonkel - Ernst Marsman
D Patty Park - Draco Malfidus
De uitslag:
You damn right I'm a Griffoendor!
|
|
|
|
''When you got nothing, you got nothing to lose.'' - Jack Dawson, Titanic |
|
|
|
|
|